OT: Jaké 4x4 (AWD) Combi?
Re: OT: Jaké 4x4 (AWD) Combi?
ZX s koulí v česku ještě nebyl...ani Evropě....
Re: OT: Jaké 4x4 (AWD) Combi?
Ja som na Z31 mal.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
- Fizzbiker
- user
- Příspěvky: 3406
- Registrován: 14.01.2010, 18:29
- Bydliště: cca Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: OT: Jaké 4x4 (AWD) Combi?
ja sem myslim videl tak pred 15 rokama, nejsu si 100% jisty ze to bylo z32 ale dnes nevim co jineho by to bylo. vezl za sebou takovy aerodynamicky vlek na vylestenych litakach... premyslel sem nad tim ale zx ma na kouli malo :-D
Re: OT: Jaké 4x4 (AWD) Combi?
info od maníka ze subaru - céčková sedla (na plyn) mají pouze modely s original LPG montáží z fabriky..
- Fizzbiker
- user
- Příspěvky: 3406
- Registrován: 14.01.2010, 18:29
- Bydliště: cca Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: OT: Jaké 4x4 (AWD) Combi?
jj to vim, vetsina to vydrzi aj tak bohuzel ta H6 je na to hakliva fest.
mozna to jeste o nejakou dobu odlozim zda nenajdu neco vhodnejsiho
mozna to jeste o nejakou dobu odlozim zda nenajdu neco vhodnejsiho
Re: OT: Jaké 4x4 (AWD) Combi?
to je holá kravina, jestli tomu odešly tlaky, tak proto, že na to majitel sral a neudělal včas vůle....max co 40 - 50 tis strop a je potřeba je dělat na předepsané horní hranici, sací ještě o malinko víc...
- Fizzbiker
- user
- Příspěvky: 3406
- Registrován: 14.01.2010, 18:29
- Bydliště: cca Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: OT: Jaké 4x4 (AWD) Combi?
subaru pise 100t :-D
s plynem pry tak 30max.
to auto ma snad tlaky v cajku ale premyslim zda nenajdu neco vhodnejsiho (jine auto). kdyby nebylo tech sedel tak uz to mam nejspis doma.
s plynem pry tak 30max.
to auto ma snad tlaky v cajku ale premyslim zda nenajdu neco vhodnejsiho (jine auto). kdyby nebylo tech sedel tak uz to mam nejspis doma.
Re: OT: Jaké 4x4 (AWD) Combi?
a) nikdy nevěřit tomu, co říká český zástupce, ať už Subaru, či jiný, o údržbě a jiných tech. spec ...mnohokrát osobně ověřeno...
b) pořád dokola...buďto motor má sedla na LPG (chem. složení) a je to no problemo, nebo je nemá a v ten okamžik všeho do času (není to nijak kritické)...
c) plynových aut se v mém okolí pohybovalo za ta léta asi 20 a na to konto jsem došel k jednoznačnému závěru - pokud plyn montuje firma zkušená a ověřená (není jich moc, chce to shánět reference), je pohoda s jakýmkoliv autem. Mimo jiné, ta naše V6 H6 má LPG montováno dodatečně (tudíž non LPG sedla), ventilvůle po 40 tis a je neustále ready...
Jen tak pro zajímavost, Higgi nedávno naklonoval dvourotor s turbínou do padlé RX8, sám poladil ECU a na co jezdí? Na LPG...a to je ta jejich veverka v kleci kurva náchylnější na cokoli než nějakej čtyřtakt...
b) pořád dokola...buďto motor má sedla na LPG (chem. složení) a je to no problemo, nebo je nemá a v ten okamžik všeho do času (není to nijak kritické)...
c) plynových aut se v mém okolí pohybovalo za ta léta asi 20 a na to konto jsem došel k jednoznačnému závěru - pokud plyn montuje firma zkušená a ověřená (není jich moc, chce to shánět reference), je pohoda s jakýmkoliv autem. Mimo jiné, ta naše V6 H6 má LPG montováno dodatečně (tudíž non LPG sedla), ventilvůle po 40 tis a je neustále ready...
Jen tak pro zajímavost, Higgi nedávno naklonoval dvourotor s turbínou do padlé RX8, sám poladil ECU a na co jezdí? Na LPG...a to je ta jejich veverka v kleci kurva náchylnější na cokoli než nějakej čtyřtakt...
Re: OT: Jaké 4x4 (AWD) Combi?
veverka v kleci . U Nissanů taky nemam problém V6 maxík a SR primera ta už najela asi 40 000 km na plyn . Jen hned ze začátku propálené těsnění pod palici ,ale od té doby klid. Vim o imprezách v turbu a plynu kde všichni taky kecali a v pohodě prej . Eva i s výkonem přeš 300 koní a taky v klidu . Jen vim ,že u Eva X taky musel štelovat častěji vůle tam už jsou taky jen podložky. Kámoš narve do Eva 6 taky asi plyn a bude si sní jezdit skoro jako dayli pač čumět furt jen v garáži jak to stojí a pak brečet při natankování je větší hřích než tam dát plyn
H6 bude asi nejvic naprd,ale nebude to až tak horké . Nedávno někdo prodával Outbacka v kombíku a byl tam motor z Imprezy GT (nebo wrx) to by mohla bejt zajmava alternativa k 3 litru
H6 bude asi nejvic naprd,ale nebude to až tak horké . Nedávno někdo prodával Outbacka v kombíku a byl tam motor z Imprezy GT (nebo wrx) to by mohla bejt zajmava alternativa k 3 litru
S14 r.v 1996 66tkm, P11GT,Daihatsu GTi ,Primastar, P11 prasivka diesel.
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly
DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly
DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz
- tomita
- user
- Příspěvky: 687
- Registrován: 03.05.2006, 14:58
- Bydliště: Praha/Mnichov
- Kontaktovat uživatele:
Re: OT: Jaké 4x4 (AWD) Combi?
Taky jezdim na LPG najeto kolem 30tis. V8 4.0..zatim good.
S ex GS300 jsem najel 90tis. na LPG a to melo pri montazi jiz 245tis...dodnes jezdi bez problemu.
S ex GS300 jsem najel 90tis. na LPG a to melo pri montazi jiz 245tis...dodnes jezdi bez problemu.
S14a RB25
- Fizzbiker
- user
- Příspěvky: 3406
- Registrován: 14.01.2010, 18:29
- Bydliště: cca Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: OT: Jaké 4x4 (AWD) Combi?
o tom zadna sporák je fajn, ted jezdim s briketou cou je mozna jeste lepsi ale jen nez se neco vysere...
mel sem probe v plynu, obcas jezdim se zminovanym galantem, ted pracovni shitka punto v plynu (1,1i :-D), plynu se nebojim spis pokud sou ty sedla citlivy na oxidaci a zaklepnouse tak tim ze to nema hydra pak se ty ventily podpaluji a sedla jdou do sracek uplne.
auto vyhlidle mam ale pockam si zda jeste nesleví. ale je i dost mozny ze nakonec koupim 2,5ku misto 3,0 i kdyz 6val boxer me laka festovně.
mel sem probe v plynu, obcas jezdim se zminovanym galantem, ted pracovni shitka punto v plynu (1,1i :-D), plynu se nebojim spis pokud sou ty sedla citlivy na oxidaci a zaklepnouse tak tim ze to nema hydra pak se ty ventily podpaluji a sedla jdou do sracek uplne.
auto vyhlidle mam ale pockam si zda jeste nesleví. ale je i dost mozny ze nakonec koupim 2,5ku misto 3,0 i kdyz 6val boxer me laka festovně.
- Fizzbiker
- user
- Příspěvky: 3406
- Registrován: 14.01.2010, 18:29
- Bydliště: cca Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: OT: Jaké 4x4 (AWD) Combi?
takze aktual to vypada na Volvo XC70 2,4 D5, holt nakonec me zlomila spotreba... neplatit palivo tak H3jka Outback by byla uz doma....
krom toho ze to auto zrovna nenadchne (holt nema koule) napada nekoho nejaky vylozeny negativum?
jedu se ted na jeden kousek divat,
krom toho ze to auto zrovna nenadchne (holt nema koule) napada nekoho nejaky vylozeny negativum?
jedu se ted na jeden kousek divat,
Re: OT: Jaké 4x4 (AWD) Combi?
pro mne by bylo vylozeny negativum ze to neni 4 kola (jen fake pro zensky).
http://www.youtube.com/watch?v=De0RstOO_iY
http://www.youtube.com/watch?v=De0RstOO_iY
- Fizzbiker
- user
- Příspěvky: 3406
- Registrován: 14.01.2010, 18:29
- Bydliště: cca Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: OT: Jaké 4x4 (AWD) Combi?
to meli nejakyho srace vzdyt ta prdel snad ani nezabrala
http://www.youtube.com/watch?v=3h5t9M4g_uU
navic uz je doma. btv stovnani autback vs xc je uplne jasny pro subaru lepsi podvozek a celkove to auto je uplne jiny. dynamictejsi... volvo mi pripomina trochu bavoraky mozna jeste o trochu vic usedle ted myslim jak na me pusobí.
http://www.youtube.com/watch?v=3h5t9M4g_uU
navic uz je doma. btv stovnani autback vs xc je uplne jasny pro subaru lepsi podvozek a celkove to auto je uplne jiny. dynamictejsi... volvo mi pripomina trochu bavoraky mozna jeste o trochu vic usedle ted myslim jak na me pusobí.
Re: OT: Jaké 4x4 (AWD) Combi?
Já sem s XC90 D5 (stejná čtyřkola jako XC70) vyjel do půlky sjezdovky (hnědý vrch), vyložil u chaty a sjel zas dolů na parkoviště jako nic. Jako Subaru má určitě vychytanější čtyřkolu jako Volvo, ale to se projeví až ve vysloveně extremních situacích. Holt musíš dopředu přemýšlet kam jedeš a nezastavovat na místech, kde je to nesmysl. Stejně bez uzávěrky a redukce to neni ideální.Gerox píše:pro mne by bylo vylozeny negativum ze to neni 4 kola (jen fake pro zensky).
http://www.youtube.com/watch?v=De0RstOO_iY
S15 - JDM