OT

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Odpovědět
Uživatelský avatar
Mickael
user
Příspěvky: 740
Registrován: 05.09.2006, 13:42
Bydliště: Praha

Re: OT

Příspěvek od Mickael »

Fil píše:Zase jedna nekvalitní, hlavně pro Fabiho... :D
Pekna loznice. Co to je za turbo?
Moje stara by me zabila :lol:
97' ECR33 M-spec 2
Uživatelský avatar
Fil
user
Příspěvky: 640
Registrován: 30.11.2008, 20:49
Bydliště: Ostrava

Re: OT

Příspěvek od Fil »

Takové nic moc... T3/T04E
Když někomu řekneš, že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
Nissan X-trail T30
Grassell
user
Příspěvky: 826
Registrován: 17.07.2011, 18:18
Bydliště: Praha

Re: OT

Příspěvek od Grassell »

No tohle turbo tam ani nedavej pred mnoha lety jsem to daval taky a je to na hovno. Zatahne to v 6000ot. tak ze nestihnes ani preradit jak budes rychle v omezovaci. A do 6 to je o nicem.
Uživatelský avatar
Fil
user
Příspěvky: 640
Registrován: 30.11.2008, 20:49
Bydliště: Ostrava

Re: OT

Příspěvek od Fil »

Jaké jsi měl ar na turbíně? Tohle by mělo mít plný tlak před 5000ot na cačku a omezovač chci někde v 8500... Podle Raddyho starších postů to není špatná volba, když chceš levně nad 300hp...?
Když někomu řekneš, že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
Nissan X-trail T30
Uživatelský avatar
200sxfabi
user
Příspěvky: 1665
Registrován: 16.06.2010, 09:59
Bydliště: Veselí nad Lužnicí (jižní čechy)

Re: OT

Příspěvek od 200sxfabi »

Fil píše:Zase jedna nekvalitní, hlavně pro Fabiho... :D
Docela šneček :lol:
Uživatelský avatar
Trinom
user
Příspěvky: 1561
Registrován: 16.06.2010, 21:25
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: OT

Příspěvek od Trinom »

T3/04? to by se mi hodilo do birda :)
sériově tam je T3 a ve stříbrným pomalu odchází. Tam fouká od 2,5k.
ObrázekObrázekObrázek
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."
Uživatelský avatar
Fil
user
Příspěvky: 640
Registrován: 30.11.2008, 20:49
Bydliště: Ostrava

Re: OT

Příspěvek od Fil »

A to je ono, když se napíše t3/t4, každý si řekne "obluda vhodná tak na lokomotivu", ale to nemusí být tak úplně pravda, protože kombinací různých velikostí kompresorů a turbín se dá postavit turbo vhodné na onu "lokomotivu" nebo naopak i na 1.6L hondu (těch po netu pár určitě lítá). O turbech toho moc nevím, ale troufám si tvrdit, že pokud k tomu obecnému "t3/t04e" nedoplním ar a trim, tak jsem vlastně o tom turbu nic podle čeho se dá urči vhodnost nenapsal...
Když někomu řekneš, že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
Nissan X-trail T30
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: OT

Příspěvek od blázen »

I přesto to bude dlouho mrtve, použil bych GT28...
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
Fil
user
Příspěvky: 640
Registrován: 30.11.2008, 20:49
Bydliště: Ostrava

Re: OT

Příspěvek od Fil »

Nejspíš jo, ale nebude to úplná tragédie jako píše Grassell, gt28 by ale lepší byla, to souhlasím...
Když někomu řekneš, že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
Nissan X-trail T30
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: OT

Příspěvek od blázen »

Záleží co to konkrétně máš, ale spíš mám obavy, že on má pravdu..
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: OT

Příspěvek od Mirek »

Nic ve zlem File, ale zakladas sve tvrzeni na teorii a Grasell/Heini ho na aute mel (nevim jestli tedy presne toto, kazdopadne rozdil nabehu a max plniciho tlaku nebude v X tisicich otacek....) a ma prakticke zkusenosti.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
xNEZMARx
user
Příspěvky: 318
Registrován: 03.12.2011, 13:13
Bydliště: nymburk

Re: OT

Příspěvek od xNEZMARx »

Fil píše:Zase jedna nekvalitní, hlavně pro Fabiho... :D
res :notworthy: pekt
Obrázek
Uživatelský avatar
Fil
user
Příspěvky: 640
Registrován: 30.11.2008, 20:49
Bydliště: Ostrava

Re: OT

Příspěvek od Fil »

Mirek: O průběhu se nebavím, vím, že to bude nic,nic,nic a pak v celkem úzkém spektru otáček "všechno" až k omezovači (hodně strmý náběh), jen tvrdím, že to bude dříve než v 6000ot. jak píše Grassell. Samozřejmě teoreticky a až to poběží, určitě dám vědět jak moc jsem se případně mýlil, přiznat případnou chybu mi nedělá problém... :wink:

Grassell: Myslíš, že by jsi si ještě dokázal vzpomenout na bližší údaje k té tvé t3/t4? Díky.
Když někomu řekneš, že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
Nissan X-trail T30
Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: OT

Příspěvek od mara_m »

pro me je i pri 4000 ot nabeh moc :mrgreen:

proto jsem zacal rozprodavat veci pac jsem chtel s13 nafoukat kompresorem kde jsem mel spocitane remenice ze uz pri 2000ot na motoru mi kompresor nafouka 1 bar strop 1,5 baru vcelku sem mel uz skorem vse na to ale nakonec jsem dosel k nazoru ze s13 pro me nema cenu a ze az bude skaj hotovej tak ji prodam i pod cenou tak to nema cenu pro me realizovat
pisu to sem jen pro zamysleni ze s kopresorem i ta 1,8 pojede odspod .......
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Uživatelský avatar
Svobda
user
Příspěvky: 2542
Registrován: 20.02.2008, 21:18
Bydliště: Habartov

Re: OT

Příspěvek od Svobda »

Nebo tam nacpat ALS a naucit se stim jezdit :lol:
S14 r.v 1996 66tkm, P11GT,Daihatsu GTi ,Primastar, P11 prasivka diesel.
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly

DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz
Odpovědět