Identifikace turba

Odpovědět
Sephirot
user
Příspěvky: 76
Registrován: 05.05.2011, 18:29

Identifikace turba

Příspěvek od Sephirot »

Zdravím,
mám trochu dilema s identifikací svého turba na dvoukilu, motor CAčko. Doveda, co to měl přede mnou, mi už při prodeji před pár lety naznačil, že tam asi není série, že mu to známej "poladil" :)

Nicméně, podle dat ze štítku - 14411-05U20 a 466071-2 sem vyzjistil, že se jedná o T28 ze Skylinu R32 (konkrétní motor majestátní RB26DETT :) ), a odpovídá tomu i kompresorová část A/R.48 M24, jenže mi nejde do hlavy, jaktože má stejnou "kulatou" přírubu jako T25 a pasuje mi bez jakékoliv úpravy......jediné co mě napadá že to je buď nějaké zfrézované, či je to atyp, kterej sem nedovedl vygooglit.

Chtěl bych mít jasno, co to v tom vůbec mám, v turbech se bohužel zatim moc neorientuji (první turbomotor, no :) ), tak mrkněte někdo na foto, ať vim, co mě čeká za hrůzy...... 8)

2013-08-21-364.jpg
2013-08-21-363.jpg
2013-08-21-362.jpg
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Identifikace turba

Příspěvek od blázen »

mě to přijde jako klasická s13 T25
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Sephirot
user
Příspěvky: 76
Registrován: 05.05.2011, 18:29

Re: Identifikace turba

Příspěvek od Sephirot »

blázen píše:mě to přijde jako klasická s13 T25

Mmmmm, že by tam byl napranej jinej štítek, nebo sem špatně googlil? :?
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Identifikace turba

Příspěvek od kenivruh »

Podla cisla je to R32 GTR ako pises. Mozne ale je ze niekto poskladal stredovu cast s housingami z 200ky. Nemam po ruke seriovu T25 ale niema aj ona kompresor 0.48?
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
MYSAK
user
Příspěvky: 4186
Registrován: 08.07.2007, 19:26
Kontaktovat uživatele:

Re: Identifikace turba

Příspěvek od MYSAK »

Ma.. vlevo origo T25

Obrázek
Sephirot
user
Příspěvky: 76
Registrován: 05.05.2011, 18:29

Re: Identifikace turba

Příspěvek od Sephirot »

Yop, takže hybrid "co dům dal" :D . Tělo a výfuková část je T28 podle všeho, a kompresorová je T25.

Díky, to mi jako info stačí. :)
Odpovědět