Zdravím,
mám trochu dilema s identifikací svého turba na dvoukilu, motor CAčko. Doveda, co to měl přede mnou, mi už při prodeji před pár lety naznačil, že tam asi není série, že mu to známej "poladil"
Nicméně, podle dat ze štítku - 14411-05U20 a 466071-2 sem vyzjistil, že se jedná o T28 ze Skylinu R32 (konkrétní motor majestátní RB26DETT ), a odpovídá tomu i kompresorová část A/R.48 M24, jenže mi nejde do hlavy, jaktože má stejnou "kulatou" přírubu jako T25 a pasuje mi bez jakékoliv úpravy......jediné co mě napadá že to je buď nějaké zfrézované, či je to atyp, kterej sem nedovedl vygooglit.
Chtěl bych mít jasno, co to v tom vůbec mám, v turbech se bohužel zatim moc neorientuji (první turbomotor, no ), tak mrkněte někdo na foto, ať vim, co mě čeká za hrůzy......
Identifikace turba
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Identifikace turba
mě to přijde jako klasická s13 T25
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Re: Identifikace turba
blázen píše:mě to přijde jako klasická s13 T25
Mmmmm, že by tam byl napranej jinej štítek, nebo sem špatně googlil?
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Identifikace turba
Podla cisla je to R32 GTR ako pises. Mozne ale je ze niekto poskladal stredovu cast s housingami z 200ky. Nemam po ruke seriovu T25 ale niema aj ona kompresor 0.48?
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: Identifikace turba
Yop, takže hybrid "co dům dal" . Tělo a výfuková část je T28 podle všeho, a kompresorová je T25.
Díky, to mi jako info stačí.
Díky, to mi jako info stačí.