Pár dotazů

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Pár dotazů

Příspěvek od blázen »

To mi křivdíš,spousta věcí nefunguje..třeba ted můj zkurvený prohhlížeč. Víš jsem naučený z práce, kde řeknu že něco nejede jen málokdy .. vždy se snažím problém řešit a ne nad ním brečet. Jo může se stát ,že chip nebude fungovat. Záleží motor od motoru. Na drtivé většině z nich problémy nejsou. viz polsko, UK atd. Tady těch aut je málo.
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
SilverFox
user
Příspěvky: 1217
Registrován: 16.09.2007, 18:28
Bydliště: Plzeň

Re: Pár dotazů

Příspěvek od SilverFox »

Já jsem ty stage vždycky bral jako orientační nástřel výkonu a použitých komponent. Říct že stage 3 je na hovno protože na to nefunguje nějakej chip bůh ví odkud mě osobně nedává smysl.
Obrázek
Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Pár dotazů

Příspěvek od Fizzbiker »

me spis udivuje ze clovek ktery napise ze auto stoji protoze nema penize aby ho dodelal dodela najare protoze penize budou. ok a kdyz se to zas vysere tak co?

osobne bych z toho udelal neco co si muzu dovolit nejen postavit ale i udržovat.

stanovil sis cíl, to je fajn a ted bys mel zodpovedne zhodnotit zda mas prostredky abys ho dosahl. a tim myslim nejen financni. navic i pises ze to mozna budes prodavat? tak to uz mi vubec nedava smysl...

ze S3 neni takova jak si kazdy mysli je jedna vec druha vec je kolik je aut ktere jsou v takovem stavu aby tam ten setup fungoval. vetsina lidi (stejne jako na jinycj forech) si rekne prima S3, bác, mam xxyx koní honí, si triko a ze tam ten vykon není ho ani nezajima, neríkám ze to je tvuj pripad ale za sebe radeji budu mit poradne udelany S2 a par zbylych kacek na gumy a benzin nez vsecno nacpane v prumernem aute ve kterem se nesvezu protoze nemam na to menit svicky kazdych 1000km.

k technicke strance:
vicemene souhlasim s marim, klika na 3brusu problem neni pokud mema nejaky (treba i skryty defekt) idealka by asi byla ji zmrazit, ojky budou asi problem jakmile budou jen trochu vytahane tak jim zamavej, idealne si asi poridit nove a lepsi. vstřiky ta sama pisnicka. jake pisty? atd.... az ti vyleti vyfukem par desitek tisic budes to videt jinak.

zkus se drzet vic pri zemi nebudes potrebovat tolik stesti.
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Uživatelský avatar
Erso33
user
Příspěvky: 427
Registrován: 06.08.2012, 19:43
Bydliště: Bratislava

Re: Pár dotazů

Příspěvek od Erso33 »

Fizzbiker - pravda
Inak ked sa niekto pyta co obnasa S3 a nema 100tisic kc na diely a dalsich 100tisic na team co mu to postavi tak nema sancu...
Skratka S3 neni stage na ktorom sa clovek uci co a jako... (odporucam zacat postupne ako ja... minuly rok S1, tento rok S2 a nabuduci buh vi... :D )
S8 cez tyzden, S13 cez vikend
Sephirot
user
Příspěvky: 76
Registrován: 05.05.2011, 18:29

Re: Pár dotazů

Příspěvek od Sephirot »

to Fizzbiker a Erso33: Jak sem psal na začátku, začátkem příštího roku mě čeká finanční injekce, tak na 90% cca. pokud by to nevyšlo, poskládal bych to jak to stojí a leží a "nejspíš" bych to nabídl, né z důvodu, že by na to dál finance nebyli (stěhovali jsme se s přítelkyní do nového, spousty financí padly tento a kus minulého roku na bydlení, neočekávám už teď do budoucna nějaké větší výdaje), ale z důvodu, že např. auto zabírá zbytečně místo v garáži pro moje druhé, a zabírat bude dál, protože budu vše kupovat po měsíčních výplatách a strávím 2-3roky tím, než nakoupím díly, nacož bohužel nemám srdce, mít to vyšpalkované jako Koudy např. a chodit se na to leda dívat......jsem holt komplikovaná osobnost, je těžké mě pochopit. :)


Cíl na st.3 sem si zvolil, neboť sem si myslel, že v tom stejně jako u S2 např. nebude takovej problém, jen že bude prostě o něco finančně náročnější. Další věc, proč sem tohle téma založil, co se týče spolehlivosti, technických věcí a hlavně následné údržby, co to prostě dělá po 1000,2000,5000 najetejch km, jsem se nikde nedočetl a sem rád, když mi to tu někdo nakousl a napsal k tomu něco ze své zkušenosti, čemu bych se měl vyvarovat popř. jak vůbec začít a hlavně "aktuálně", neboť některá tyto témata jsou stará již několit let a stejně jako v jiných průmyslech, i v automobilovém se věci mění a zlepšují (mno, nvm jestli všechny :) ) každým rokem......jsou jiné technologie, dostupnosti věcí dnes a přet pěti-sedmy lety se diametrálně liší......ale o tom bych mohl pokračovat pořád dál, však to všichni víme. :)



Jinak děkuji za příspěvky, hlavně žádný flame prosím vás, že S3 funguje nebo ne, každej na to máme svůj názor a někomu ho nutit je zcela zbytečné, jen ho tím podněcujeme dál.......


Jinak 2nd: Moji otázku číslo dvě tu zatím ještě nikdo nezodpověděl, jak je na tom motor po úpravách, i třeba při S1,S2 a S3 na emisích při použití sériového, či sportovního cata, popř. jak se nechá limit snížit jinak. Pro mne je tohle další směrodatný údaj, díky kterému budu moci zhodnotit, co s autem dál popř. jakým směrem se vydat. Pokud k tomu někdo bude něco mít, rád to uvítám.


Děkuji vám všem. :)
Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: Pár dotazů

Příspěvek od mara_m »

ale zotpovedel pokud jsi cetl co jsem psal tak jsem psal ze ty cipy jsou uchcane takze emise jsou horsi jak se serii ecu

nicmene zadnej upravovanej motor neudela emise pokud to nepostavis na ethanol :mrgreen:
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Pár dotazů

Příspěvek od blázen »

na emise zapomen.
Spolehlivost.. pokud ho poskládáš dobře a budeš se k němu patřičně starat ,bude fungovat spolehlivě. Nemyslím,že stím budeš jezdit denně do práce..
Pro ten tvůj cíl 300koní budou stačit i seriové střeva.. Ale asi budeš stejně dělat GO, tak si kup kvalitnější komponenty. Těch informací ke stavbě toho motoru tu najdeš spoustu.
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
Erso33
user
Příspěvky: 427
Registrován: 06.08.2012, 19:43
Bydliště: Bratislava

Re: Pár dotazů

Příspěvek od Erso33 »

Ja si myslim ze u s3 budu emisie posledny problem. Typujem ze 80% clenou tu jazdy decat. A vsak ked tak existuju aj sportove katalizatori... Ja ti skor drzim palce aby ti vysiel ten cashflow...
PS. Pocul som ze prius ma dobre emisie... :D
S8 cez tyzden, S13 cez vikend
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: Pár dotazů

Příspěvek od raddy »

pisem to tu uz po x krat:
Original cip stage3 od horshamu tu nikdo nema ani nikdy nemal-pokial ja viem. Original stage3 cip od horshamu je pre hybrid T28 turbo a 444cc vstreky. Prosim Maru aby uz prestal pisat cokolvek o stage3 cipe a o tom ze je uchcany, kedze opakujem tu nikdy nikdo stage3 cip nemal. Ak by ho aj niekdo mal, nebude fungovat s nicim inym ako hybrid T28 turbom a 444cc vstrekmi.

Znovu po x krat pisem ze sa tu pohybuju rozne cipy ktore som upravoval pre konkretny ucel na neskorsie naladenie a dotycni ludia ich zacali sirit dalej ako "stage3 cip". Kdokolvek (Mara) takyto cip pouzil, NEMOHLO MU TO FUNGOVAT, specialne preto ze ani netusil na aku konfiguraciu a ucel boli tieto cipy vlastne spravene.

Mame tu odskusane a perfektne fungujuce stage1 a stage2 cipy pre s13, ktore funguju perfektne, len si treba uvedomit na aku konfiguraciu su robene a ze ca18det ma zakladny tlak paliva 2.5bar a nie 3bar-Mara.
Nakoniec len dodam ze na zaklade dlhodobych skusenosti odporucam cokolvek nad stage2 ladit individualne cez nistune napr.
Uživatelský avatar
Lancer
user
Příspěvky: 367
Registrován: 15.11.2007, 16:17
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: Pár dotazů

Příspěvek od Lancer »

Sephirot píše:Jinak 2nd: Moji otázku číslo dvě tu zatím ještě nikdo nezodpověděl, jak je na tom motor po úpravách, i třeba při S1,S2 a S3 na emisích při použití sériového, či sportovního cata, popř. jak se nechá limit snížit jinak. Pro mne je tohle další směrodatný údaj, díky kterému budu moci zhodnotit, co s autem dál popř. jakým směrem se vydat. Pokud k tomu někdo bude něco mít, rád to uvítám.
V HB máme jednu stanici, kde emise udělá každý auto :D
Více až se někdy sejdeme :wink:
fun: 200SX S13 CA18DET
Daily: Lexus IS200 kombajn
Weekend: Celica 5g 4A-FE
vilo200sx
user
Příspěvky: 92
Registrován: 13.12.2012, 21:26
Bydliště: hlohovec slovensko

Re: Pár dotazů

Příspěvek od vilo200sx »

Erso33 píše:Ja si myslim ze u s3 budu emisie posledny problem. Typujem ze 80% clenou tu jazdy decat. A vsak ked tak existuju aj sportove katalizatori... Ja ti skor drzim palce aby ti vysiel ten cashflow...
PS. Pocul som ze prius ma dobre emisie... :D



Zabil :D
Keep drifting fun


[HOONIGAN]
Odpovědět