P: Z32 turbo automat
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
P: Z32 turbo automat
Foto zde. http://200sx.cz/forum/viewtopic.php?f=1 ... 19#p235701
Cena je 3200 eur.
Predavam preto, lebo auto potrebuje nutne opravit prahy a zopar miest kde to vyzera ze hrdza lezie von. Mne sa do toho pustat nechce.
A su tam uplne nove letne gumy.
Cena je 3200 eur.
Predavam preto, lebo auto potrebuje nutne opravit prahy a zopar miest kde to vyzera ze hrdza lezie von. Mne sa do toho pustat nechce.
A su tam uplne nove letne gumy.
Naposledy upravil(a) kenivruh dne 28.04.2014, 13:43, celkem upraveno 2 x.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: P: Z32 turbo automat
prahy. vodicove v podstate nevidno pokial sa clovek nezohne (kliknut na obrazok pre plnu velkost foto)
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: P: Z32 turbo automat
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: P: Z32 turbo automat
Ahoj mohol by si mi dať viac info? Trebárs mailom: Leader91@azet.sk Dík
Re: P: Z32 turbo automat
Alebo ak niekto z Vás toto auto aspoň trochu pozná, napíšte.
Re: P: Z32 turbo automat
Auto ide ako ma,prevodovka radi pekne,treba urobit prahy.Tazko sa to bude opisovat,treba vidiet.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Re: P: Z32 turbo automat
Diky panove, ak je to len o prahoch a nema to ziadny vaznejsi problem tak by som to siel kuknut
Re: P: Z32 turbo automat
popravde je to pecka na kolech sem se v tom svez a neskutocna parada
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: P: Z32 turbo automat
uz som tu. nak som si nevsimol ze tu niekto ma zaujem
hlavny problem ako bolo spominane su tie prahy, zateka cez targu, ale uz som tam dal druhe tesnenie, takze uvidim ci to pomohlo. motor ide ako ma, prevodovka poviem to tak na svoj vek a co prezila funguje dobre, niekde vpredu je motor od oleja, ale mam podozrenie ze to je olej z posilovaca riadenia, kedze ten sa mi straca a motorovy nie. pri brzdeni trasie volantom, podozrenie na tension rods, vymena je uz naplanovana. lava vyfukova vetva ma vzadu odtrhnuty jeden zaves takze bucha o tazne oko, zadne veko sa zle zatvara, bud treba nastavit zamok alebo dat druhy. inac na 22 rocne auto, ktoremu sa podla mna po technickej stranke nikto nevenoval, len pouzival, by som povedal ze celkovo v pohode. ziadne zasahy do motora ani okolo, jedine sportovy filter a koncove tlmice vyfuku.
hlavny problem ako bolo spominane su tie prahy, zateka cez targu, ale uz som tam dal druhe tesnenie, takze uvidim ci to pomohlo. motor ide ako ma, prevodovka poviem to tak na svoj vek a co prezila funguje dobre, niekde vpredu je motor od oleja, ale mam podozrenie ze to je olej z posilovaca riadenia, kedze ten sa mi straca a motorovy nie. pri brzdeni trasie volantom, podozrenie na tension rods, vymena je uz naplanovana. lava vyfukova vetva ma vzadu odtrhnuty jeden zaves takze bucha o tazne oko, zadne veko sa zle zatvara, bud treba nastavit zamok alebo dat druhy. inac na 22 rocne auto, ktoremu sa podla mna po technickej stranke nikto nevenoval, len pouzival, by som povedal ze celkovo v pohode. ziadne zasahy do motora ani okolo, jedine sportovy filter a koncove tlmice vyfuku.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: P: Z32 turbo automat
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- Zemi RHD-cars
- user
- Příspěvky: 772
- Registrován: 19.02.2009, 09:58
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Re: P: Z32 turbo automat
Se porad neprodalo bo jak?
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: P: Z32 turbo automat
neprodalo, ludia nevedia ocenit karuZemi RHD-cars píše:Se porad neprodalo bo jak?
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- Zemi RHD-cars
- user
- Příspěvky: 772
- Registrován: 19.02.2009, 09:58
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Re: P: Z32 turbo automat
Mno kdyz € bylo 22 bylo by to hezci... Ted je koruna v hajzlu.kenivruh píše:neprodalo, ludia nevedia ocenit karuZemi RHD-cars píše:Se porad neprodalo bo jak?
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: P: Z32 turbo automat
a lepsie to vraj uz nebudeZemi RHD-cars píše:Mno kdyz € bylo 22 bylo by to hezci... Ted je koruna v hajzlu.kenivruh píše:neprodalo, ludia nevedia ocenit karuZemi RHD-cars píše:Se porad neprodalo bo jak?
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den