Náhlá smrt
Náhlá smrt
Ahoj,
dnes se mi ráno při cestě z práce s druhým daily carem něco stalo. Je to Mitsubishi Colt 91´´ 1.5 66kw. Po ujetí cca 16km sem ve městě na křižovatce, rozjetej za 4, podřazoval na 3 a odbočoval, v moment podřazení ihned auto zdechlo (alespoň sem tedy nepocítil žádný záškub předtím). Po zastavení a 2 pokusech o intervalu cca 5-6sec i s plynem nemelo ani snahu naskocit. S kolegou jsme ho odtlacili na parkoviste, cca. 5 min sem prolejzal a v rychlosti oblížel motor, pojistky atp. Po té době sem zkusil znovu zastartovat a chytil, jako vždy, na cca. druhé-třetí otočení. Po následném ujetí cca. 2km se nic nedělo ani nijak zvláštně neběžel.
Nápady, co to mohlo způsobit? Benzín tam je půl nádrže, pojistky zkontrolovány a byli ok. cca. 4-5měs. nazpět děláno zapalování (probroušenej palec, nove víčko, kabely, svíčky,....)
dnes se mi ráno při cestě z práce s druhým daily carem něco stalo. Je to Mitsubishi Colt 91´´ 1.5 66kw. Po ujetí cca 16km sem ve městě na křižovatce, rozjetej za 4, podřazoval na 3 a odbočoval, v moment podřazení ihned auto zdechlo (alespoň sem tedy nepocítil žádný záškub předtím). Po zastavení a 2 pokusech o intervalu cca 5-6sec i s plynem nemelo ani snahu naskocit. S kolegou jsme ho odtlacili na parkoviste, cca. 5 min sem prolejzal a v rychlosti oblížel motor, pojistky atp. Po té době sem zkusil znovu zastartovat a chytil, jako vždy, na cca. druhé-třetí otočení. Po následném ujetí cca. 2km se nic nedělo ani nijak zvláštně neběžel.
Nápady, co to mohlo způsobit? Benzín tam je půl nádrže, pojistky zkontrolovány a byli ok. cca. 4-5měs. nazpět děláno zapalování (probroušenej palec, nove víčko, kabely, svíčky,....)
Re: Náhlá smrt
Otevři řídící jednotku a zkoukni kondenzátory častá závada u mitsu jednotky.
S14 r.v 1996 66tkm, P11GT,Daihatsu GTi ,Primastar, P11 prasivka diesel.
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly
DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly
DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Náhlá smrt
U galanta jsem měl podobný problém.. Mělo provázané 2 relé, jedno od pumpy a jedno pro ECU.. Po zahřátí jednoho z relátek přestalo fungovat..A to jedno odstavilo i druhé. Po té když jsem na laně dojel domů a auto zchladlo, zas šlo nastartovat. Vyměnil sem je po úpravě za relé z 200sx a byl klid. Ale než na to člověk přijde
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Re: Náhlá smrt
Tak sem měl čas dnes mrknout na ECU, ta na sobě měla plomby z r. 2006 (auto jinak pochází z Německa, po 1. majitelce, která s ním najezdila 184tis. a bylo servisováno v Mitsu, mám i knížku), takže se tam asi někdo už vrtal. Jinak po stránce vizuální sem neshledal, že by bylo něco ko, kondíky normální, nenafouklé, ani nijak mech. poškozené, stejně jako zbytek jednotky. Měl sem čas proměřit relé ecu, měření na různých svorkách (podle servisního manuálu) dopadlo, že na prvních 4 sem naměřil 125ohm (knížka udává cca. 95ohm) a na dalších dvou pouze 25ohm (zas by mělo být cca. 95ohm), spínací funkce ok. Mohl by to být ten problém? Je to celkem rozdílná hodnota, řekl bych........
Re: Náhlá smrt
Meříš je vyndaný, nebo v obvodu?
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."
Re: Náhlá smrt
No a ses si jisty, ze zap. civka a snimac otacek funguji jak maji a cerpadlo dava benzin, kdyz se uz stouras v elektrice?
Kdyz to nejde silou, de to vetsi silou - forum/viewtopic.php?t=12914
Re: Náhlá smrt
Samozřejmě, že vyndané.
Jinak ano, sem si jist že fungují, neboť sem s ním včera jel do práce a dnes z práce a žádný problém nenastal, bylo to čistě jen jednou jedinkrát (resp. za celou dobu 6 let, co s ním jezdím), jen se chci vyhnout tomu, že by to mohlo náhodou nastat znovu v dobu, kdy by to mohlo bejt klidně fatální, např, při předjíždění apod.......
Jinak ano, sem si jist že fungují, neboť sem s ním včera jel do práce a dnes z práce a žádný problém nenastal, bylo to čistě jen jednou jedinkrát (resp. za celou dobu 6 let, co s ním jezdím), jen se chci vyhnout tomu, že by to mohlo náhodou nastat znovu v dobu, kdy by to mohlo bejt klidně fatální, např, při předjíždění apod.......
Re: Náhlá smrt
Tak po delší odmlce sem tu zas. Problém neustal, zkusil sem se poohlédnout po novém, celkem, vlastně dosti mě překvapila cena, 5450,- from jpn origo, druhovýroba není......
Auto: Mitsu Colt C50 (III.gen.), rv. 91, motor 4G15 - 1.5 66kw
Věc: rélé ovládání MPI, E8T06875
1115
Takže: Neměl by někdo doma náhradní?
nebo: Nevěděl by někdo čím ho nahradit (a neválelo se mu někde v garáži )?
Nahodím i foto pro lepší představu.
Auto: Mitsu Colt C50 (III.gen.), rv. 91, motor 4G15 - 1.5 66kw
Věc: rélé ovládání MPI, E8T06875
1115
Takže: Neměl by někdo doma náhradní?
nebo: Nevěděl by někdo čím ho nahradit (a neválelo se mu někde v garáži )?
Nahodím i foto pro lepší představu.
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Náhlá smrt
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: Náhlá smrt
Rozhoď ho a koukni, co v něm je. Jestli jen relé, nebo i nějaká elektronika. Aby tam nakonec nebylo jen obyčejný relátko s víc pólama. Moc bych se tomu nedivil - počet kontaktů tomu nasvědčuje.
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."
-
- user
- Příspěvky: 229
- Registrován: 08.04.2011, 09:15
- Kontaktovat uživatele:
Re: Náhlá smrt
já mám podobnou záhadu a nemužu na to přijít,jedu ,jak se dostanu do boostu pustim plyn najednou to přestanej jet a zdechne.Pak se tomu po každym nastartovaní nechce běžet zablafa to a nic.Vychladne a pohoda zas to chytá normál.Zjistil jsem že když povolim hadici vystříkne benzín uvolní se tlak,znovu zapojim nechám pumpu natlačit a zas to jde normálně.
Re: Náhlá smrt
Mě už to umřelo v Pátek úplně, takže sem to odtáhl k elektrikáři, uvidíme až to projde příští tejden, co mi na to poví........
Re: Náhlá smrt
mam na díly celí Proton 1.5 neni to náhodou stejné ?
Nissan 200 SX 90´ CA18DET - letní víkendovka
Subaru Legacy sedan 90´ EJ 22 - zimní řádění
Subaru Legacy sedan 96´ EJ 20 - dojeto na dráze
Suzuki Swift 96´1.3i 55kW - dojeto na dráze
Suzuki Swift a VW T4 2.5 TDi - daily cary
VW Passat 09´ 2.0TDi 4x4
VW T4 plechovka 94´ 1.9 TD náhradní daily a lepší něž tahat vlek
Favorit pick up 1.6 Mpi AEE felda cca 55kW/600kg rece car project
Lada 1200 73´ - SOLD
Lada 1500 79´ 79tis. km komplet original
........... a spousta dalších strojů :-)
Subaru Legacy sedan 90´ EJ 22 - zimní řádění
Subaru Legacy sedan 96´ EJ 20 - dojeto na dráze
Suzuki Swift 96´1.3i 55kW - dojeto na dráze
Suzuki Swift a VW T4 2.5 TDi - daily cary
VW Passat 09´ 2.0TDi 4x4
VW T4 plechovka 94´ 1.9 TD náhradní daily a lepší něž tahat vlek
Favorit pick up 1.6 Mpi AEE felda cca 55kW/600kg rece car project
Lada 1200 73´ - SOLD
Lada 1500 79´ 79tis. km komplet original
........... a spousta dalších strojů :-)
Re: Náhlá smrt
221 píše:mam na díly celí Proton 1.5 neni to náhodou stejné ?
Motory byly tuším stejné, nicméně už sem problém vyřešil. Půjčené relé problém nevyřešilo, nakonec se ukázalo, že jsou KO střeva rozdělovače (plošňák zalitej v plastu, co je pod palcem). Novej už problém vyřešil, zas je z toho malej ďábel.
Re: Náhlá smrt
ja mam zas lancera v tehle motorizaci a mam obdobne problemi sem tam ten sem tam ten.. jednou sem menil RJ pac to nechtelo drzet volnobeh ani za nic....on za pul roku to zaclo delat zas drzi si to svejch 350otacek a tak sem se stim naucil zit.. uplne stejne jak kdyz usedam do sx a pocitam stim ze to kazdou zatacku muze umrit tak to same mam z misakem jedu 40km kuse vypnu ho pri opetovnem startu nechce ani natocit tak kdyby byla baterka vhaji,otevru kapotu zahrozim mu kovosrotem, zavru kapotu nasednu a vpohode auto natocim ho nadrc....nevim je to neco mezi nebem a zemi v kerem sem se rozhodl nestourat:D
200sx s13 sold,Eclipse 2g. sold,e36 sold,impreza gt sold,impreza wrx batoh sold,impreza wrx sold,impreza wrx sti sold,impreza gc8 sti sold,celica gt4 185 sold,e36 sold,eclipse gsx 1g. sold,lanevo 6 akt.,corolla e11 4x4 akt.