K: LS2 cievky

zde si prodávejte ostatní věci ale prosím s rozumem, není to annonce
Odpovědět
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

K: LS2 cievky

Příspěvek od kenivruh »

Ci nahodou niekto nema lokalne, aby som nemusel kupovat z usa.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
Swejky
user
Příspěvky: 396
Registrován: 13.01.2007, 13:39
Kontaktovat uživatele:

Re: K: LS2 cievky

Příspěvek od Swejky »

jsem ti je schopen sehnat od jednoho zdroje ze EU
Mazda RX-7 FC3s TII black/green edition
Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Re: K: LS2 cievky

Příspěvek od slik85 »

na pozicanie mam LS1
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: K: LS2 cievky

Příspěvek od kenivruh »

kupil som z usa 8 kusov aj s drziakmi a kabelazou
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
evo400
user
Příspěvky: 475
Registrován: 08.05.2007, 20:27
Kontaktovat uživatele:

Re: K: LS2 cievky

Příspěvek od evo400 »

Kolik tě to stálo? Mám v Čechách dostupné cívky za cca 1200Kč kus, mám i konektory a mají integrované ignitory, tedy lze snadno adaptovat na jakýkoliv motor. Nabíjí se tak rychle, že i při wastespark systémech by stíhali nabíjet až do 18800 ot. tedy dost pro každou naši aplikaci. Teď dělám prototypové držáky na 2JZ, pak třeba postnu nějaké fotky.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: K: LS2 cievky

Příspěvek od kenivruh »

evo400 píše:Kolik tě to stálo? Mám v Čechách dostupné cívky za cca 1200Kč kus, mám i konektory a mají integrované ignitory, tedy lze snadno adaptovat na jakýkoliv motor. Nabíjí se tak rychle, že i při wastespark systémech by stíhali nabíjet až do 18800 ot. tedy dost pro každou naši aplikaci. Teď dělám prototypové držáky na 2JZ, pak třeba postnu nějaké fotky.
Komplet to bude okolo 220 EUR, ked som to dobre zratal. Bral som "truckove" co maju aj chladic.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
evo400
user
Příspěvky: 475
Registrován: 08.05.2007, 20:27
Kontaktovat uživatele:

Re: K: LS2 cievky

Příspěvek od evo400 »

kenivruh píše: Komplet to bude okolo 220 EUR, ked som to dobre zratal. Bral som "truckove" co maju aj chladic.
Nové s náklady na přepravu, clem a DPH a koenktory?

To jsi koupil tedy velmi dobře.

Obrázek

I tak to bude ještě stát další peníze za fajfky, zapalovací kabely/ nebo ti to vyjde rovnou nasadit? Pak by to chtělo držáčky aby se neklepaly (u VW svíček je problém, že když spadne z svíčky a snažíš se ji zapalovat, tak se upeče)...... no ale podle všeho něco vydrží a zapalují rozhodně lépe než lecjaká série na Nissan/Toyota.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: K: LS2 cievky

Příspěvek od kenivruh »

Nie su nove a cena je komplet. Urco nepojdu priamo nasadit, kedze to pojde na CAcko, takze sa to namontuje niekde bokom. Ma to aspon jednu vyhodu navyse, ze pri merani predzapalu netreba furt vyberat cievku :)
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Odpovědět