mara_m píše:ano přesnější to bude pac řemen / řetěz se natáhne atd ale tohle bylo pro nissan jednoduší pro jejich aplikaci funkční to samé jako cívky nedávají víc jak dynamickou kompresi 15 pak už začnou vynechávat a zapálení je slabé prostě nissan to stavěl na serii a tam jim to fungovalo
těch 10ps je dost reálné neboť řemen v otáčkách se dost natáhne takže bude pálit kdy má v nízkých nebo vysokých otáčkách
rozvodovy remen sa nenatiahne/nemoze natiahnut, na rozdiel od retaze...zase jedna uzasna myslienka na fore....presne ako ta hlaska o cievkach...
Kdyz uz se resi natahovani remenu.. sice mi to moc hlava nebere ale tak asi se natahne, kdovi jaky tam sou sily v tech otackach.. Co ty hajzly treba od HKS? Ty by teda mely bejt pevnejsi?
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
nevím jestli se řemen natáhne nebo ne v zátěži, ale kdysi jsem zkoušel dát na rozvody nový řemen změřit úhel dotažení napínáku a změřit napnutí řemene, nejdříve na novém řemenu, pak jsem na stejný úhel úhel dotáhl starý řemen, origo nissan a světe div se výsledek byl v mezích nepřesnosti měření, takže i 200 000km najetý řemen, měl stejnou délku jako nový, ale jestli se natáhne o desetinku v zátěži nevím, každopádně ta desetinka nemění nic na časování
ale je možné že neumím měřit
a kevlar se dává, kvůli tomu aby se nepřetrhnul, při rychlé změně otáček, ne kvůli délce
Holky a co se na to podívat z jiné stránky, co když se řemen sice nenatáhne, ale občas se "zavlní"... ? Co se stane s časováním, když moc snížíte hlavu?
Edit: Ještě mě tak napadlo, když je trigger pevně na klice a čidlo pevně na bloku nikde není prostor na nepřesnost, když ale cas-em točí vačka přes dva do sebe zapadající D výstupky které po těch letech na sebe určitě nedoléhají bez vůle...
Prostě mi nikdo nevymluví, že snímat kliku na vačce je blbost...
Naposledy upravil(a) Fil dne 11.02.2014, 18:37, celkem upraveno 1 x.
Když někomu řekneš, že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
Nissan X-trail T30
kdysi nám ve škole jeden vysloužilý konstruktér senzorů vykládal něco v tom smyslu,že neexistuje nic, co se nedeformuje. Podle něj se natáhne vše, jen to prostě nejde měřit nebo vidět. Co by se nenatáhlo působením jakékoliv síly by ihned prasklo. Tvrdil,že se prohne karlův most, když na něj sedne moucha, pač by prej jinač prasknul. Byl to ing. v nějakém vývoji senzorů někdě v německu. tak snad nekecal.
A věřím,že rozvodový řemen od Starline se natáhne a vytahá,protože od nich se všecky řemeny vytahaj
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
mara: nic v zlom, ale uz to ze napises ze seriove cievky koncia pri dynamickej kompresi 15:1 znamena ze pises nieco comu nerozumies...dynamicka kompresia neznamena vobec nic...mozem mat ca18det s dynamickou kompresiou 15:1 (co zodpoveda zhruba tlaku turba 1bar) s vykonom 200k alebo rovnako aj s vykonom 400k, vzdy budem mat dynamicku kompresiu 15:1, zalezi len ake turbo pouzijem (mozem mat 1bar z turba t28 alebo 1bar z gt3580). Z pohladu cievok vsak ide o dva zasadne odlisne stavy. Nie dynamicka a ani ziadna ina kompresia, ale jedine hustota zmesi ma vplyv na pozadovany vykon cievky. Rovnako je hlupost tvoj vyrok o tom, ze sa rozvodovy remen natiahne a tym narusi casovanie. Nie je to pravda a ak chces dokazat opak, ukaz mi zmerany novy remen a ten isty po dajme tomu 100k km a potom sa mozeme bavit o tom ci je natiahnuty alebo nie. Ja viem, ze remen sa nenatiahne, ponevadz mu to jeho konstrukcia nedovoli. Samozrejme, mozno mas nejaky speci remen vyrobeny z pudingu, ale v tomto pripade by som si nedovolil napisat na verejne forum ze je natiahnutie rozvodoveho remena dovodom nepresnosti casovania...
ale iste...debata je vsak o tom, ze seriove cievky koncia pri konkretnej dynamickej kompresii 15:1 a to je proste nezmysel...dynamicka kompresia sama o sebe nehovori nic o hustote zmesi....
Možná si pletu pojmy (a teď to nemyslím ironicky), ale ještě by mě zajímalo jestli je při té dynamické kompresi 15:1 vždy stejný tlak ve válci i s t28 i s gt35, pokud ano, tak je hustota pořád stejná, pokud ne (to předpokládám) tak je ale ovšem rozdílná dynamická komprese...
Když někomu řekneš, že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
Nissan X-trail T30
pri danej dyn. kompresii je tlak vo valci (pred zapalenim) rovnaky. Co je odlisne je mnozstvo kysliku. Velke turbo natlaci do rovnakeho objemu pri rovnakom tlaku viac kyslika ako mensie. Tym padom potrebujes viac paliva,aby si udrzal afr. Inak povedane,pri tlaku 1bar turba t28 ziskam dajme tomu 300k,ale pri tom istom tlaku z turba gt35 ziskam dajme tomu 400k,to je len priklad. Samozrejme,tlak po zapaleni bude rozdielny,ale o to sa uz cievka nestara.
Edit:fil,spomen si na koniec zakladnej skoly,vztah tlak vs objem vs hustota.