OT
Re: OT
jedine stou rychlosti me napada ze kdyz je rychlost pistu a rychlost vzduchu tak po DU kdy jde pist nahoru a saci je stale otevrenej tak diky vetsi rychlosti proudeni vzduchu se tam dostane vic vzduchu (zacne se pozdeji vracet ) ale to krom turba jde docilit volbou spravneho prurezu vuci prutoku turba
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Re: OT
obavam sa ze nechapem co si chcel povedat. Kazdopadne pri atmo motore sa vyuziva maximalny mozny cas pohybu piestu hore pokial je vo valci podtlak,su sacie ventily otvorene. Takto sa maximalizuje VE a minimalizuje DCR. Pri turbe to nie je potrebne,piest by isiel proti pretlaku.mara_m píše:jedine stou rychlosti me napada ze kdyz je rychlost pistu a rychlost vzduchu tak po DU kdy jde pist nahoru a saci je stale otevrenej tak diky vetsi rychlosti proudeni vzduchu se tam dostane vic vzduchu (zacne se pozdeji vracet ) ale to krom turba jde docilit volbou spravneho prurezu vuci prutoku turba
Atmo motor:cim vyssia VE,tym nizsia DCR.
Turbo motor:Cim vyssia DCR,tym vyssia VE
Re: OT
klid kluci, teď nemám čas se vypisovat...DCR je pouze CR (tzv geometrická), která ovšem pracuje se vzduchem za provozu = rychlost, setrvačnost, tření, proto se taky jmenuje dynamická a odvíjí se od toho, kolik vzduchu se ve skutečnosti zmáčkne = tlak/hustota/množství kyslíku....takže vlastně vyjadřuje VE jinak...
Re: OT
ehm,ale nemas pravdu ani v jednej vete. CR ako aj DCR vyjadruju len pomer objemov a nemaju nic spolocne s kyslikom ci hustotou. DCR nema nic spolocne s rychlostou,trenim ani zotrvacnostou prudenia.adner píše:klid kluci, teď nemám čas se vypisovat...DCR je pouze CR (tzv geometrická), která ovšem pracuje se vzduchem za provozu = rychlost, setrvačnost, tření, proto se taky jmenuje dynamická a odvíjí se od toho, kolik vzduchu se ve skutečnosti zmáčkne = tlak/hustota/množství kyslíku....takže vlastně vyjadřuje VE jinak...
Mam pocit ze si pletiete kompresny tlak a kompresny pomer...
Re: OT
mara:samozrejme a ako inak by to malo byt? Tvrdim snad niekde opak??? X krat som predsa napisal co tvori DCR na turbo motore.mara_m píše:raddy nemuzu si pomoc at premyslim jak premyslim tak se vzrustajicim plnicim tlakem vzrusta DCR
Re: OT
pockej ktomu hlavnimu se dostanu
tak nechapu jakto kdyz budu plnit 1 bar nez zavre ventil do valce dostanu 1 bar jakto s vetsim turbem pri 1 baru bude ve valci vice kysliku jak pri 1 baru ve valci pri pouziti mensiho turba
tak nechapu jakto kdyz budu plnit 1 bar nez zavre ventil do valce dostanu 1 bar jakto s vetsim turbem pri 1 baru bude ve valci vice kysliku jak pri 1 baru ve valci pri pouziti mensiho turba
Naposledy upravil(a) mara_m dne 16.02.2014, 23:00, celkem upraveno 1 x.
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Re: OT
mara to nemyslis vazne,napisal som to tak podrobne ako sa len dalo...rozdiel je v prietoku...ale aky to ma suvis s DCR mi bohuzial unika.mara_m píše:pockej ktomu hlavnimu se dostanu
tak nechapu jakto kdyz budu plnit 1 bar nez zavre ventil do valce dostanu 1 bar jako s vetsim turbem pri 1 baru bude ve valci vice kysliku jak pri 1 baru ve valci pri pouziti mensiho turba
Re: OT
Ne, to nás na zvláštní škole ještě neučili... Jen bych chtěl napsat, že jsem rád za adnerův post, aspoň nejsem sám kdo tomu nerozumí...
Když někomu řekneš, že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
Nissan X-trail T30
Nissan X-trail T30