OT
Re: OT
citaciou sa rozumie ze uvedies prispevok o ktorom pises,ty zvlastna skolaFil píše:Ne, to nás na zvláštní škole ještě neučili... Jen bych chtěl napsat, že jsem rád za adnerův post, aspoň nejsem sám kdo tomu nerozumí...
Re: OT
Sam si predsa napisal o tom,ze plnenie valca ovplivnuje jeho vyplach. Co tvori prietok motora? Uz som to pisal,motor je vzduchova pumpa,nic viac. Prietok je dany sumarom restrikcii v sani a vyfuku a casovani vaciek pri danych otackach. A v pripade turba este tlaku turba. Vazne tomu nerozumies?mara_m píše:zajima me ten fyzikalni zakon podle ktereho to tak je
Re: OT
Ironie... Prostě se mi už nechce na toto téma seriozně diskutovat, ty máš svou pravdu, my ostatní jinou a navzájem se přesvědčovat dalších pár stran asi nemá smysl... Kdybych tu ty citace dal, stejně v nich ten rozpor nenajdeš...
Když někomu řekneš, že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
Nissan X-trail T30
Nissan X-trail T30
Re: OT
mozes si byt isty ze ma o nicom nepresviedcas,nakolko je mi jasne co je staticky a dynamicky kompresny pomer. Ja nemam svoju pravdu,nebudem ta predsa presviedcat ze 2+2 su 4.Fil píše:Ironie... Prostě se mi už nechce na toto téma seriozně diskutovat, ty máš svou pravdu, my ostatní jinou a navzájem se přesvědčovat dalších pár stran asi nemá smysl... Kdybych tu ty citace dal, stejně v nich ten rozpor nenajdeš...
Re: OT
ano porad to nechapu pac kdyz jde pist dolu otevre saci ventil a jde proud vzduch do valce pokud budu foukat 1bar a budu mit mega velke turbo a nafouka to drive ci mensi a stihne do uzavreni ventilu 1bar kdy motor prechazi na stlacovani smesy je vysledek obashu kysliku stejnej a pokud ne dokaz to urcite na to bude nakej vzorec ci fyzikalni definice
a ja ti dokola budu tvrdit ze ve stejne velkem telese pri stejnem tlaku v telese bude stejnej obsah vzduchu
a ja ti dokola budu tvrdit ze ve stejne velkem telese pri stejnem tlaku v telese bude stejnej obsah vzduchu
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Re: OT
o vyplachu sem mluvim u vyfuku kdy tim usnadnis plynum odchod ven z motoru kdyz pricpes vyfuk ne vsechny plyny to stihnou kdezto otevrenej vyfuk udela vetsi rozdil v tlaku tim padem víc plnynu se dostane z valce ven za stejnou dobu to je uplne neco jineho nez plneni motoru
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Re: OT
ked pochopis rozdiel medzi uzavretym telesom a beziacim motorom,bude ti jasny pojem prietok. Mozno by to uz chcelo nechat tak a premyslet pripadne nastudovat. Cokolvek by som napisal,opakoval by som sa..peace pani a osobne by som sa nechvalil s tym ze DCR zavisi od dynamiky prudenia ci hustoty...mara_m píše:ano porad to nechapu pac kdyz jde pist dolu otevre saci ventil a jde proud vzduch do valce pokud budu foukat 1bar a budu mit mega velke turbo a nafouka to drive ci mensi a stihne do uzavreni ventilu 1bar kdy motor prechazi na stlacovani smesy je vysledek obashu kysliku stejnej a pokud ne dokaz to urcite na to bude nakej vzorec ci fyzikalni definice
a ja ti dokola budu tvrdit ze ve stejne velkem telese pri stejnem tlaku v telese bude stejnej obsah vzduchu
Re: OT
hele, na chvíli vás přeruším....
otázka na Woytu a Trinoma, případně kohokoliv dalšího...
potřebuju nutně snímač vzdálenosti cca 0-5 cm s výstupem 0-5v, poměrně přesný a rychlý, tzn na bázi HALL efekt, indukční, kapacitní...nevíte o něčem v automotive a spol? budu povděčen....
otázka na Woytu a Trinoma, případně kohokoliv dalšího...
potřebuju nutně snímač vzdálenosti cca 0-5 cm s výstupem 0-5v, poměrně přesný a rychlý, tzn na bázi HALL efekt, indukční, kapacitní...nevíte o něčem v automotive a spol? budu povděčen....
Re: OT
vysvetli mi jakto kdyz mi zavre ventil a ten motor bych z tu chvilku zastavil tak jako ze po zavreni kdyz v obou valcich bude 1bar je v jednom vice vzduchu nevim ja si nastuduju teda bezici motor a ty si nastuduj fyziku
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Re: OT
tak jakto ze tvrdis neco co nedokazes vysvetlit a pokud myslis ze sem takovej kokot ze to nechapu tak proste to tve tvrzeni nema hlavu ani patu (tim nerikam ze nemas pravdu treba mas ) ale logicky vysvetli jakto ze po zavreni ventilu je v jednom vice a v druhem mene kdyz v obou je tlak 1 bar
muj nazor je ze ty si raddy pletes tlak v sani s tlakem ve valci po zavreni ventilu jedine co to ovlivni je teplota vzduchu ale pokud je vysledek tlaku stejnej prutok nema vliv vetsi prutok potrebujes na vetsi tlak aby si tam dostal za stejnou dobu
muj nazor je ze ty si raddy pletes tlak v sani s tlakem ve valci po zavreni ventilu jedine co to ovlivni je teplota vzduchu ale pokud je vysledek tlaku stejnej prutok nema vliv vetsi prutok potrebujes na vetsi tlak aby si tam dostal za stejnou dobu
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Re: OT
u atmo motoru tam je zavislost plneni na RPM a restrikci sani a casovani vacek ......
jednoduse receno natahni si injekcni strikacku pomalu a pak rychle (porad plnim atmosferickej tlak ) kde kdyz udelam vetsi sani vetsi klapku atd DCR zustane stejne ale do motoru jde vice vzduchu vykon jde nahoru (ale ve vysich RPM) dam vacky s vetsim otevrenim DCR klesne ale motor ve vysokych otackach staci naplnit vice vzduchu pac i kdyz jde DU pist nahoru stale do motoru proudi vzduch pac tam je stale podtlak kdyz se mrknes do grafu otacky od urcitich rpm zacinaj klesat to je tim ze ventil zavre kdyz je jeste v pistu podtlak a dostane se tam malo vzduchu ale zase kdyz dam ostre vacky (snizim DCR ) v nizkych otackach mi to vytlaci uz natlacenej vzduch z5 do sani
stimto semnou raddy souhlasis ?
a tet DCR turbo motoru
tam ostre vacky nemaj az tolik smysl lepsi je mit vetsi zdvih ventilu pac plneni udela turbo a zbytecne bych snizil ostrou vackou DCR u turbo motoru je DCR umerne s tlakem co tam foukam uz tam nejde atmosferickej tlak ale takovej tlak jake tam turbo dostane pri danem prutoku pokud mi zavre ventil a ve valci bude 1 bar DCR (ca18 ) bude 15 je objem vzduchu stejny a jedno cim ho nafoukam pokud mam 1 bar v sani neznamena to hned ze i ten jeden bar bude ve valci po zavreni ventilu ... otackama se zkracuje cas plneni kdy musi smes do valce proudit rychleji
s rychlosti plneni atd mas pravdu to tu nepopiram ale porad si stojim za tim ze kdyz zavre ventil a ve valci bude 1 bar tudiz DCR 15 tak je jedno cim to nafoukam pokud tam budu chtit dostat vice vzduchu musim foukat do valce vice treba 1,1 baru ale uz stoupne DCR bavim se o tlaku ve valci nikoliv v sani podle me tu celou dobu mluvis o tlaku v sani ne ve valci po zavreni saciho ventilu to pak dava smysl stim vetsim turbem a rovnakym tlaku ale rovnakym tlaku v sani nikoliv ve valci tudiz je rozdilne DCR
vse je zavisle na RPM cim vetsi RPM tim kratsi cas na plneni ale pokud bude slabe turbo nedokaze tam za ten stejnej cas dostat 1 bar a kdyz tam nebude 1 bar nebude tam DCR15
krasnej priklad KA24+T28 do 5 tis to pojede jak hovado pac to stale stiha plnit a mam tam treba 1 bar ale rostouci RPM zkracujici se cas plneni je potreba plnit rychleji a to turbo uz na to nema takze klesa tlak ve valci a tim ale aj DCR
co ty na to raddy
jednoduse receno natahni si injekcni strikacku pomalu a pak rychle (porad plnim atmosferickej tlak ) kde kdyz udelam vetsi sani vetsi klapku atd DCR zustane stejne ale do motoru jde vice vzduchu vykon jde nahoru (ale ve vysich RPM) dam vacky s vetsim otevrenim DCR klesne ale motor ve vysokych otackach staci naplnit vice vzduchu pac i kdyz jde DU pist nahoru stale do motoru proudi vzduch pac tam je stale podtlak kdyz se mrknes do grafu otacky od urcitich rpm zacinaj klesat to je tim ze ventil zavre kdyz je jeste v pistu podtlak a dostane se tam malo vzduchu ale zase kdyz dam ostre vacky (snizim DCR ) v nizkych otackach mi to vytlaci uz natlacenej vzduch z5 do sani
stimto semnou raddy souhlasis ?
a tet DCR turbo motoru
tam ostre vacky nemaj az tolik smysl lepsi je mit vetsi zdvih ventilu pac plneni udela turbo a zbytecne bych snizil ostrou vackou DCR u turbo motoru je DCR umerne s tlakem co tam foukam uz tam nejde atmosferickej tlak ale takovej tlak jake tam turbo dostane pri danem prutoku pokud mi zavre ventil a ve valci bude 1 bar DCR (ca18 ) bude 15 je objem vzduchu stejny a jedno cim ho nafoukam pokud mam 1 bar v sani neznamena to hned ze i ten jeden bar bude ve valci po zavreni ventilu ... otackama se zkracuje cas plneni kdy musi smes do valce proudit rychleji
s rychlosti plneni atd mas pravdu to tu nepopiram ale porad si stojim za tim ze kdyz zavre ventil a ve valci bude 1 bar tudiz DCR 15 tak je jedno cim to nafoukam pokud tam budu chtit dostat vice vzduchu musim foukat do valce vice treba 1,1 baru ale uz stoupne DCR bavim se o tlaku ve valci nikoliv v sani podle me tu celou dobu mluvis o tlaku v sani ne ve valci po zavreni saciho ventilu to pak dava smysl stim vetsim turbem a rovnakym tlaku ale rovnakym tlaku v sani nikoliv ve valci tudiz je rozdilne DCR
vse je zavisle na RPM cim vetsi RPM tim kratsi cas na plneni ale pokud bude slabe turbo nedokaze tam za ten stejnej cas dostat 1 bar a kdyz tam nebude 1 bar nebude tam DCR15
krasnej priklad KA24+T28 do 5 tis to pojede jak hovado pac to stale stiha plnit a mam tam treba 1 bar ale rostouci RPM zkracujici se cas plneni je potreba plnit rychleji a to turbo uz na to nema takze klesa tlak ve valci a tim ale aj DCR
co ty na to raddy
Naposledy upravil(a) mara_m dne 17.02.2014, 07:26, celkem upraveno 2 x.
CNC výpalky laser ,plasma a autogen