Zdarec, omlouvám se ale dostal jsem se sem až teď.
Doufám, že se mi podaří odpovědět všem na vše....
--for Woyta--
Komprese 10-11 na všech (nejnižšší jsem naměřil cca 10.35)
Svíčky mám NGK BCPR6E-11 odtrh11mm a jsou nový najeto asi půl hodiny
--for kenivruh--
předtím jsem měl BCPR7ES (odtrh 0,8mm) a ty mi to ani nešlo nastartovat
--for Grassell--
1. NGK BCPR7ES jsem tam dal poprvé a na ně to vubec ani nenastarovalo byli uplně nový tak jsem tam dal BCPR6E-11 je to co tam má bejt podle manualu ale njesou platinovy
2. 10,35-11 na všech čtyřech ale už si nepamatuju kolik přesně bylo na 4. valci myslim že 10,5
3. menil jsem civky a svicky z ostatních válcu ale problém stále na 4. válci
4. odskousel jsi procvakat vstriky prez CAS - nevím přesne jak to myslíš ale když ručně zatocím s CAS tak cvajak všechny 4 vstřiky ale zítra to pro jistotu ještě zkusím pokud mi napíšeš jak to přesně myslíš
5. ECU bez uprav - serie
6. pokud mas spravne svice jak vypada na 4 aniz to budes tocit prez ty 2000 kdyz to uz pali jak tvrdis. ( jsou mokre?)-->
--> vzhledem k tomu že jsem tam dělal harakiri s prohazováním a odpojováním a zkoušením jisker atd..... tak nevim ...info dodám zítra kolem poledne jediný co si pamatuju tak že jsem tam měl vraženou svíčku bez toho aniž by byla zapojená a pak jsem ji vytáh uplně uchcanou ale myslim si že po dobu co tam byla tak motor neběžel jen na volnoběh
7. zatím to nemám na papírech takže nemám možnost to protáhnout...ale když jen tak jezdim po dvorku tak NE VŽDY ale občas cca do 4-5tis otacek tahne a najednou se dusí a nejde dál do otáček tak dám nohu z plynu...nemáme až tak velkej dvorek
