Kluci nevíte proč ma Z32 90 a 91 ročník jiné gufero na vstupní hřídeli než 92-96? Jsou záměnná? Nebo dá se nějak poznat z kterého roku je ten diferenciál?
C8189-21G00 - pro rok výroby 1990
C8189-21G20 - pro rok výroby 1991
38189-N3112 - pro rok výroby 92-96
Z32 N/A diff - hlavní gufero
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Z32 N/A diff - hlavní gufero
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Fizzbiker
- user
- Příspěvky: 3406
- Registrován: 14.01.2010, 18:29
- Bydliště: cca Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Z32 N/A diff - hlavní gufero
Tam je nějaký speciální ze ho nevezmes dle rozměrů v "metráži"?
Myslím sem to řešil u serva na nějakým sunnym a tam to bylo jen kvůli dílům z předchozího modelu další bylo úplně stejné (přinejmenším rozměrově) ale už s jiným značením...
Myslím sem to řešil u serva na nějakým sunnym a tam to bylo jen kvůli dílům z předchozího modelu další bylo úplně stejné (přinejmenším rozměrově) ale už s jiným značením...
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Z32 N/A diff - hlavní gufero
Srry byl jsem v DE, spatnej net.
Ja nevedel jaky a chtel jsem to mit pripravene az se vratim do CZ, abych mohl delat. Netusil jsem ze tam jsou 3 varianty. No co uz, nevyslo to
Ja nevedel jaky a chtel jsem to mit pripravene az se vratim do CZ, abych mohl delat. Netusil jsem ze tam jsou 3 varianty. No co uz, nevyslo to
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde