SR20DET - po 4000ot. ztrati dech

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
jagy
user
Příspěvky: 2666
Registrován: 21.08.2006, 21:34

SR20DET - po 4000ot. ztrati dech

Příspěvek od jagy »

Mam tady mensi zadrhel s SR20DET z GTiR, ktery se mi zatim nepodarilo vyresit. Auto do 4tis. ot. normalne zrychluje, ale pak uplne ztrati dech...

Co jsem zkousel:

- nove svicky NGK BKR7E (vsechny opalene stejne)
- novy palec/vicko
- tlak paliva na volnobeh cca 2.5baru (to rika i manual), s pridanim otacek stoupa na cca 2.8bar (manual rika 3bary)
- kdyz zapojim pumpu na pevno na baterku, jede o trosku lip a nejde citit jinak bezne lehke pocukavani
- motor ma za studena 12baru = novy motor
- turbo tlaci svych seriovych 0.7baru az do omezovace
- wastegate se hybe, sensor "klika/spina"
- ECU hlasi chybu senzoru klepani, ale to by melo maximalne snizit predstih ale Datascan presto ukazuje 50° (hadam ze seriovych mechanickych 20° + 30° ECU)
- dle Datascanu vstriky jedou na 88%, coz se mi zda moc vzhledem k seriovym "220hp" a 444cc vstrikum

Priloha: Jak vypadaji svicky a max. udaje z Datascanu.

Nejake napady? Co zkusit?
Přílohy
datascan
datascan
svicky
svicky
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: SR20DET - po 4000ot. ztrati dech

Příspěvek od raddy »

ako prve skus dat odtrh sviecky na 0.8mm, mohlo by to byt vynechavanie zapalovania (ak to bude tym, odporucam upgrade cievok na VAG a odtrh spat na 1.1), co sa tyka udaju o predzapale, v oblasti kde turbo tlaci max. tlak je realny predzapal tak max. 10st, 30st je predzapal jedine v oblasti s negativnym tlakom v sani. Ale ako uplne prve pories ten knock senzor.
Uživatelský avatar
jagy
user
Příspěvky: 2666
Registrován: 21.08.2006, 21:34

Re: SR20DET - po 4000ot. ztrati dech

Příspěvek od jagy »

Svickama to podle me nebude, mel jsem tam i origo NGK a to same... civky asi neprojdou, tohle SRko ma rozdelovac. :)

Knock zkusim, ale ten pristup je velmi spatny (pod sanim a nad rozvodovkou), aneb jezek v kleci hadra. :) Ale jeste jsem se nesetkal s tim, ze by tohle knock delal - naopak u P11 to nejelo dole a nahore OK, ale je to starsi ECU, tak je to mozne. :?
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: SR20DET - po 4000ot. ztrati dech

Příspěvek od raddy »

nie svieckami, ale ich odtrhom, uplne vazne to skus, kludne moze byt zla cievka... pokial je zly pristup ku knock senzoru, mozes pouzit 500kohm rezistor priamo na konektore ecu medzi pinom pre knock a zemou, tym simulujes funkcny knock a vymazes chybu.
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: SR20DET - po 4000ot. ztrati dech

Příspěvek od kenivruh »

straca dych znamena ze motor ide hladko len nema vykon aky by si cakal? alebo zacne motor ist divne. aka je zmes? zmerat vykonovu krivku nevies (ideal gtech, tie mobilne aplikacie nekreslia moc realnu krivku)?
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
jagy
user
Příspěvky: 2666
Registrován: 21.08.2006, 21:34

Re: SR20DET - po 4000ot. ztrati dech

Příspěvek od jagy »

Vypada to, ze vyreseno... spatna kabelaz k paliv. pumpe. To bylo zminovano i velmi casto na zahranicnich forech.
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Odpovědět