lze umístit váhu vzduchu za turbo? někam za IC a pokud ano tak bez uprav nebo je potřeba upravit soft případně něco jiného?
co jsem zjistil tak to lze a funguje to , lepší odezva, bacha na olej, ale co soft?
tady jak funguje vaha http://www.michal-imre.sk/news/ako-funguje-maf-senzor/
je potřeba přeladit soft nebo ne a váhu můžu dát kamkoliv libovolně před klapku???
AFM za turbo metoda blow through airflow meter setup
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: AFM za turbo metoda blow through airflow meter setup
Hlavny problem je v tom ze cez AFM pred turbom ide skoro vzdy relativne studeny vzduch. Za turbom aj ked tam je IC, tak ten vzduch je podstatne teplejsi. Otazka znie ako velmi je AFM citlivy na tento teplejsi vzduch a ci dokaze ten korekcny odporovy drot spravne upravit signal podla teploty vzduchu (myslim ze take nieco robi bezny AFM).
Takze fungovat to asi bude, ale nemyslim ze so seriovou jednotkou bez uprav.
Takze fungovat to asi bude, ale nemyslim ze so seriovou jednotkou bez uprav.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: AFM za turbo metoda blow through airflow meter setup
Jde to, ale je potrebova kompletne naladit jednotku.
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Re: AFM za turbo metoda blow through airflow meter setup
xxx
Naposledy upravil(a) evo400 dne 20.03.2016, 10:09, celkem upraveno 1 x.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz
Re: AFM za turbo metoda blow through airflow meter setup
afm v ziadnom pripade nemeria prietok vzduchu v litroch,ale jeho hmotnost,resp.hustotu(preto sa ludovo oznacuje ako vaha vzduchu). hot wire afm je zo svojho principu plne kompenzovane ako teplotne tak tlakovo.(vsetko je vysvetlene zrozumitelne v odkaze v uvodnom prispevku) je pravda,ze za turbom bude afm nachylne na zaspinenie a je pravda,ze ak sa pouzije komplet afm aj s housingom,moze prepustat tlak. ale je mozne integrovat len samotny meraci prvok do potrubia. vyhoda je popisovana ako lepsia/rychlejsia reakcia na zmenu polohy klapky. teplota vzduchu za ic je pre afm okok,doladenie ecu je nutne. niektori vyznamni japonski tuneri pouzivaju afm vyhradne za turbom,svoje plusy to ma.
Re: AFM za turbo metoda blow through airflow meter setup
yes. hodně známý je skyline nomukena od blitz. varianta použití pouze čidla AFM a vyrobení si vlastní příruby na trubky IC vedení mi přijde taky lepší. výhody jsou už napsaný, další pokud máme BOV s odfukem do atmosféry.
ideální pořadí: IC.. BOV...AFM...klapka sání.
ideální pořadí: IC.. BOV...AFM...klapka sání.