Zdravím,
Dal jsem na auto přední brzdy z R32 (asi shodne se Z32 TT) a jsem docela na rozpacích.
Brzdy jsem odvzdušňoval jako bláze ale stejně aby to brzdilo pořádně tak musím nejdřív šlápnout "do bahna" pustit a pak při dalším sešlápnutí už to brzdí tak jak jsem si představoval. (pokud chci pak zase poradne brzdit musim zase seslapnout 2x rychle za sebou ) -- Moje otazky --> blbě odvzdušněno? nebo budu muset shanet hlavní brzodovej válec Z32? nebo mužou tohle dělat i puvodní brzdový gumový hadice? Nebo oboje? ..nebo něco jiného?
dočetl jsem se tu, že prakticky není třeba žádných dalších uprav aby to brzdilo dostatečně dobře oproti puvodním brzdám. Ale tady na první sešlápnutí to brzdi stejně na hovno jako puvodní brzdy který byli před smrtí.
Další dotaz: Koukal jsem do nějakýho schéma co mi poslali z nissanu že tam je 3prdele ruznejch plíšků v těch brzdách. Já samozřejmě nemám ani jeden. Nejdůležitější je podle mě ten nahoře co je zahaknutej v těch dvou vodících tičkách..TEN SHANIM takže pokud někdo ma tak sem s nima. A pak je ve schema zobrazeno, že na kazdou stranu mezi desku a pistky jsou 2ks dalsich plisku (tedy celkem 4 na jeden třmen) - zajímá mě jak moc důležitý jsou protože ty už sehnat nemůžu vubec nikde. Podle mě by se to bez nich obešlo ale chci slyšet názor někoho kdo na těhle brzdách jezdí.
Děkuji MOC!!!!
R32 BRZDY - dotaz
Re: R32 BRZDY - dotaz
Nemám právě, ale vzhledem k tomu že jsem dělal jen předek tak jsem odvznusnoval jenom predek...tak jedine to jeste zkusim odvzdusnit komplet no. brzdovej valec ze Z32 teda potřeba není?
Re: R32 BRZDY - dotaz
Ne není, ale to co popisuješ vypada právě na hlavní brzdový válec. Stává se, že při výmeně brzdové kapaliny prřestane těsnit, ale odvzdušni to celý a pořádně. Možná to ten problém vyřeší. Ten válec poznáš tak, že při pomalém sešlapávání se pedál propadá a když na to hamtneš zprudka tak je to ok.
Re: R32 BRZDY - dotaz
OK, snad se k tomu dostanu přes víkend no tak uvidíme. Díky všem za rady!!!!!!