T03

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
sprinter
user
Příspěvky: 310
Registrován: 13.10.2004, 21:17
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

T03

Příspěvek od sprinter »

Jak jiste nekteri vite,mam jiz nejaky cas namontovanou T03jku.Bohuzel stale me chybi vykonnejsi cerpadlo,takze jsem nechal tlak turba nekde oklo 0,7 baru,ale i tak je auto mnohem vykonnejsi nez zaklad nebo i jakkoli upravena T25ka.Vse jsem si skladal sam,takze chybicka se vloudila a tesneni mezi svody a turbem casem fouklo(se divim jak se to mohlo stat).
Vcera jsem se tedy rozhodl toto rozdelat a pretesnit(mimochodem zase spatne ale o tom psat nechci).Zacinam v tom byt docela dobrej(myslim demontaz a montaz turba).
A ted konecne k jadru pudla:
Doneslo se ke me,ze vicero z vas prestavuje motor na T03jku.Mozna to vite,ale pro ty kdo nahodou jeste ne-NEKUPUJTE ventil k vastegate orig. k T3.Neni totiz schopen udrzet vetsi tlak nez 0,7 baru.Nejlepe je upravit na plynule stavitelny puvodni z T25ky.Zbytecne jsem vyhodil 1000,-Kc a stejne jsem ho musel vymenit za puvodni.Pokud ho mate nekdo zdarma alespon si usetrite praci.
A jeste jeddna perlicka na zaver.Urcite to vsichni znate ze sem tam pri jakekoli oprave zapomenete do auta namontovat neco co uz tam bylo ale uz nevite kde a stejne to jezdi i bez toho(maticka,sroubek atd.).Jake bylo me prekvapeni,kdyz jsem po ceste domu zkousel na kolik mam nastaveny tlak na turbu a pri prekroceni 4000 ot. slo auto na trojku do smyku(jen mirneho) a pripadal jsem si jak ve stihacce.Nastesti nestihajici cerpadlo odstavilo dodavku paliva takze jsem neodstartoval.
Skusil jsem to jeste jednou sleduje bedlive pristroje a opravdu pri 1baru nedostatek paliva a odstaveni motoru.A pak me to seplo:
JA PITOMEC zapomel nasadit hadicku regulujici tlak na vastegate.Kdybych mel vykonne cerpadlo tak bych asi odpalil motor.Jen panbuch vi kam az je neregulovana T3jka schopna zajit.
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5421
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

tak gratuluju že ti to už jezdí .-)
Uživatelský avatar
Hynek
user
Příspěvky: 1124
Registrován: 06.10.2004, 18:47
Bydliště: Plzen

Příspěvek od Hynek »

bez westgate ti to tla?í 2,2 baru to je docela mazec, videl sem to u chlapika v saabu
Katany
user
Příspěvky: 911
Registrován: 05.10.2004, 17:35
Bydliště: Chlumec nad Cidlinou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Katany »

ahoj, zajimalo by me co mas presne za typ te T03, jaky ma trim, A/R ... atd. taky se mi tady jedna T03 vali ... tak jen tak pro porovnani parametru ... :wink:
Katany
user
Příspěvky: 911
Registrován: 05.10.2004, 17:35
Bydliště: Chlumec nad Cidlinou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Katany »

a jestli je chlazena vodou 8)
sprinter
user
Příspěvky: 310
Registrován: 13.10.2004, 21:17
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sprinter »

Chlazena vodou je a trim je 0,48 a 0,42 teda jestli se jeste pamatuju.Ja chtel poskladat turbo ze saabu 185ps r.v. 89 a on me poskladal (tedy alespon podle stitku) ze 175ps r.v. 87.Ale stiky nemusi odpovidat.
Podle swedskejch tabulek jsem mel vyhlednute TB0382 a dostal jsem TB0357.Ale i tak to jede nehorazne a uz se tesim co to udela az tam bude nove cerpadlo a plny tlak 1,1baru.Zacinam pomalu premyslet o vacce.
A jak to jezdi tobe?
Katany
user
Příspěvky: 911
Registrován: 05.10.2004, 17:35
Bydliště: Chlumec nad Cidlinou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Katany »

chlpae se mnou je to spatny, problemy, motor od michala najezdil celkem necelych 2500km a chrasti takovym zpusobem ze mam pocit ze se ty ojnicni loziska musi kazdou chvilku minimalne protocit :-( pred pul hodinou jsem mrknul na hlavni loziska v druhem motoru, coz me ujistilo ze jde na okamzity vybrus kliky a nova loziska ... tu T03 jsem nakonec do auta ani nenarval, kdyz uz jsem ji tam jakz takz mel tak se mi dostala do ruky T25 a ja nechtel moc experimentovat (s orig pumpou, S1 cipem a s orig vstriky - 444cc mam asi dva tydny a cip od raddyho asi 4 tydny) tak tam mam T25, ale motor jde zpet k michalovi a druhy motor slozim venku uplne komplet vcetne turba (te fungl nove T3 z USA) a downpipe, hned jak se vrati z AHRY, pochopitelne vcetne 444cc, walbra a cipu ... "Horsi" je ze jsem se dostal na vejsku a jsem tak strasne omezenej casove az to pekne neni ... :-( na zimu dam znacky do depozitu a behem zimy musi auto jezdit jako cert jinak to uz nejspis rozprodam na dily ... :evil: .... nee to bych neudelal :lol: ... tot priblizne ma tragicka situace ... ale stale pevne verim ze vse dobre dopadne ...


jinak ma T03 je TB0327 (myslim, uz jsem ji dlouho nevidel) a ma tusim stejne trim jako mas ty ... navic ma nema temer zadnou vuli, a vypda opravdu zachovale, kdyz bude ma T3 z USAS bezproblemova tak ta T03 bude na prodej ... :wink:
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

[quote="sprinter"]Chlazena vodou je a trim je 0,48 a 0,42 teda jestli se jeste pamatuju.

To je AR ratio, nie trim.....
Katany
user
Příspěvky: 911
Registrován: 05.10.2004, 17:35
Bydliště: Chlumec nad Cidlinou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Katany »

raddy píše:
To je AR ratio, nie trim.....

:D
Odpovědět