Tak jsem nasel nekolik zajimavych informaci o uprave sani motoru. Kdyz namontujete primy kit sani je potreba privest studeny vzduch k filtru. Ja tam mam hadici ktera byla u kitu od KN.
Mnohem lepsi reseni bude tam pridat kryt z nejakeho hlinikoveho plechu (t - 0,5mm, 0,3m) K filtru tedy pujde studeny vzduch tim mistem co sel do puvodniho airboxu a to by melo stacit.
Tady jsou obrazky a vysledky testu na brzde u S14:
Chystam se neco podobneho vyrobit pro moji S13. V zime to samozrejme zadny efekt mit nebude ale za horkych letnich dnu byt to mohlo nekolik koniku pridat.
Tady jsou obrazky:
Intake Heat Shield
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Intake Heat Shield
Naposledy upravil(a) 935Baby dne 31.12.2004, 19:49, celkem upraveno 1 x.
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
Tak jsme si vyrobil ten ochranny stit k filtru. Vypada asi nejak tahkle (nemam digitalni fotak tak davam fotku aspon jednoho temer totoneho)
Vyrobil jsem to z 1mm silneho hlinikoveho plechu. Na horejsi hranu se da pouzit nejaka tesnici guma z kapoty ze Skodovky apod.
Ta dira jak jsou kolem ni 4 mensi je pro AFM a ta vice vlevo je pro hadici na privod studeneho vzduchu. Ti co maji kit sani od KN ji dastali k tomu a pokud ji umistili podle navodu tak povede presne do toho odtvoru v tom plechu.
Prinosy:
- filtr nema sanci sat teply vzduch z motoru coz je velmi spatne. Kdyz se podivate na moznost proudeni vzduchu k filtru pri zavrenych svetlech tak tam opravdu moc mista neni - pri otevrenych je to lepsi. Ti co maji otevrene sani a nemaji zadny privod studeneho vzduchu k filtru (nejakou hadici treba jako u kitu od KN) by s tim meli neco udelat - snizuje to vykon. Nebot teply vzduch ma vetsi objem - mensi hustotu. Studeny vzduch ma vesti hustotu - vzduch se stoupajici teplotou zvetsuje objem.
Ve finale dostanete do motoru vic vzduchu a hlavne ten vzduch bude mit nizsi teplotu nez bez toho krytu.
- filtr se tolik nespini prachem z motoroveho prostoru nebot je zakrytovan
Samotna vyroba te sablony byl docela horor. Vubec bych se nechytal kdybych nemel z ceho vychazet:
Nesel jsem ten obrazek nekde na sxoc.co.uk. Vychytat ten kdyt aby dobre licoval dalo zabrat - musel jsem vyrobit sablony z tvrdeho papiru a az 3 licovala dobre.
Pokud nekdo mate zajem muzu vam poslat vykres te sablony - finalni verze ktera licuje na 95%. Pouze pro standartni zapojeni Intercooleru.
Ten vykres te sablony je ve formatu dwg, nebo dwt. Nakresleno v AutoCADu.
Vyrobil jsem to z 1mm silneho hlinikoveho plechu. Na horejsi hranu se da pouzit nejaka tesnici guma z kapoty ze Skodovky apod.
Ta dira jak jsou kolem ni 4 mensi je pro AFM a ta vice vlevo je pro hadici na privod studeneho vzduchu. Ti co maji kit sani od KN ji dastali k tomu a pokud ji umistili podle navodu tak povede presne do toho odtvoru v tom plechu.
Prinosy:
- filtr nema sanci sat teply vzduch z motoru coz je velmi spatne. Kdyz se podivate na moznost proudeni vzduchu k filtru pri zavrenych svetlech tak tam opravdu moc mista neni - pri otevrenych je to lepsi. Ti co maji otevrene sani a nemaji zadny privod studeneho vzduchu k filtru (nejakou hadici treba jako u kitu od KN) by s tim meli neco udelat - snizuje to vykon. Nebot teply vzduch ma vetsi objem - mensi hustotu. Studeny vzduch ma vesti hustotu - vzduch se stoupajici teplotou zvetsuje objem.
Ve finale dostanete do motoru vic vzduchu a hlavne ten vzduch bude mit nizsi teplotu nez bez toho krytu.
- filtr se tolik nespini prachem z motoroveho prostoru nebot je zakrytovan
Samotna vyroba te sablony byl docela horor. Vubec bych se nechytal kdybych nemel z ceho vychazet:
Nesel jsem ten obrazek nekde na sxoc.co.uk. Vychytat ten kdyt aby dobre licoval dalo zabrat - musel jsem vyrobit sablony z tvrdeho papiru a az 3 licovala dobre.
Pokud nekdo mate zajem muzu vam poslat vykres te sablony - finalni verze ktera licuje na 95%. Pouze pro standartni zapojeni Intercooleru.
Ten vykres te sablony je ve formatu dwg, nebo dwt. Nakresleno v AutoCADu.
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Kdyby jste nekdo mel problemy a nemate jak otevrit vykresy ve formatu dwg. popripade dwt. tak bych vam mohl poslat postou tu sablonu vytisklou. V pripade zajmu se ozvete na mail nebo poslete PM
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche