Zdar, tak jsem se teprve v?era zašel podívat na sv?j rozebranej motor. Válce jsou hal?ou?ký jako d?tská prdelka, takže bude p?ekroužkování. Klika by taky m?la být ok, takže se komplet p?ešáluje, jak uchycení tak ojnice. Horší ale je, že moje turbo pomalu a jist? oschází do turbínovýho ráje. V?era jsem ho prolejzal a osi?ka s vrtulkama má v?li nahorudolu tak cca 2mm, možná i o n?co víc. Horší ale je, že popraskal matroš pod klapkou. Je to pod klapkou prasklý na t?ech místech.
Takže, za kolik se dá ud?lat repase? Nebo rad?ji jiný turbo? Ale na nový to nevidim a u jetýho zase kupuju zajíce v pytli. Je to zkrátka otázka financí.
Pls, pora?te.
Asi mi chcípá TURBO
Asi mi chcípá TURBO
Nissan 200SX, r.v. 1990.
Nový lak.
GO Motoru.
Nové turbo.
A jezdí :-)
Nový lak.
GO Motoru.
Nové turbo.
A jezdí :-)
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
-
- user
- Příspěvky: 911
- Registrován: 05.10.2004, 17:35
- Bydliště: Chlumec nad Cidlinou
- Kontaktovat uživatele:
a ty praskliny jsou uplne bezny ... kdybys vedel jaky vule ma na turbu petr tak bys neveril ze to jeste muze jet a pritom mu to tlaci 0.9b, nejak to nechapu neda mi to spat ... a na repsau pozor, me jedno turbo spatne vyvazili a vydrzeno neuveritelnych 200km a lopatky jsem vylovil z FMIC ... ale kdyz je na to zaruka tak bych do toho sel ... nebo rovnou T28 nebo T3 :-)
Olej? Co to je? Jedinej olej kterej mám v sání je z odv?trávání va?ek. Po této stránce jsem klidnej, možná bych p?ežil i ty praskliny, ale ta v?le na osi?ce m? za?íná d?lat starosti, zsá se mi že už za?íná škrtat o ten kricí litinovej zmetek, ne podle sluchu ale zdá se mi, že v míst? lopatek je to n?jaký vylešt?n?jší.....
Nissan 200SX, r.v. 1990.
Nový lak.
GO Motoru.
Nové turbo.
A jezdí :-)
Nový lak.
GO Motoru.
Nové turbo.
A jezdí :-)