Zacinam premejslet ze bych si na jaro dotahl nejakou peknou dvoustovku z nemecka na prestavbu, ale ma s tim nekdo nejaky zkusenosti, je tu nekdo s odtahovkou? nebo muzu to normalne prevest prez hranice, kolik je clo nebo nejaky poplatky? je lepsi to vozit na prevozkach a pokud jo kde je dostanu? na hranicich nebo nekde jinde a nebo to proste nalozit na vozejk a dovezt to az domu... a na kolik by to tak zhruba mohlo vyjit...??
co sem se dival na autoscout.de tak tam jde sehnat 200sxko podle nemcu v topstavu za necelejch 80tis. a topstav u nemcu je trosku neco jinyho nez topstav u nas v CR ze
NTS
dotazeni auta z nemecka...
Na p?evozkách m?žeš jet jen pokud to má v n?mecku TUV(technickou)Je lepší se s prodávajícím p?edem domluvit,jestli s Tebou pro n? sjede a za?ídí je,ale pokud mluvíš trochu n?mecky tak to asi zvládneš sám.(Stojej cca 80EUR)Ale ze skušenosti bych koupil p?kný auto s mech. vadou.I když totiš bude v top stavu,tak bude motor v?tšinou origo=p?ed smrtí.Je podle m? lepší si ten motor ud?lat.Takový auto koupíš cca do 1000 EUR.Mám kámoše co jezdí 7k?/km,ale je až z Holic takže spíš seže? n?koho z Prahy,nebo co nejblíž k ?á?e a? T? to tolik nestojí.
- Ondrey
- user
- Příspěvky: 587
- Registrován: 27.09.2004, 15:47
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
nezlob se, ale tohle nem?žu nechat bez reakce.. tím chceš ?íct, že v každým sxku je origo motor p?ed smrtí? to snad ne.. david tu mluvil o top stavu - což v n?mecku opravdu znamená top stav = takovej stav, o kterým se nám nikomu ani v nejdivo?ejších snech nezdálo..milonovo píše:... I když totiš bude v top stavu,tak bude motor v?tšinou origo=p?ed smrtí...
n?mci jsou mago?i, co se týká stavu auta... a taky m?li a po?ád bohužel mají úpln? nesrovnatelný servisní možnosti a zázemí než my...
takže pokud to auto bude ozna?ený jako top stav, tak bych tomu rozhodn? v??il..
záleží ale samoz?ejm? na úvaze, jestli chceš koupit vo?avou káru za 100.000 korun a pak jen jezdit a udržovat, nebo jestli koupíš auto za levno, ale budeš na n?m tvrd? a dlouho makat.. každýmu se hodí spíš n?co jinýho, já bych osobn? volil variantu jedna, protože prost? bohužel nemám ?as a ostatn? ani vybavení na n?jaký zásadní opravy.. a hlavn? - vo?avý autí?ko je jistota, ale vize opravení n?jaký vrakózy je po?ád jen vize s nejistym koncem..
240 genuine british BHPs covered with British racing green..
No ono t?eba momentáln? je,ale pokud ten motor má 100tis. km tak bych ?ekl že i p?i normálních servisních intervalech a slušným ježd?ní(což asi nikdy nezjistíš) bude p?inejlepším v polovin? životnosti a pokud chystáš n?jaký úpravy asi je lepší v?d?t že máš motor po GO než riskovat že Ti vyletí ojnice blokem.A myslím že auto s málo km se bude špatn? hledat.Necht?l jsem se T? dotknout,ale zdaleka ne všichni n?mci servisují tak jak by m?li a spíš jsem mu cht?l poradit tak aby zbyte?n? nevyhodil peníze,je to jen m?j názor a pokud si chce koupit takový auto a? si ho klidn? koupí.Já osobn? dávám p?ednost tý druhý variant?.
Jen takovej p?íklad,moje auto bylo celkem dob?e servisovaný,má nový desky+kotou?e,turbo atd. dostal jsem k n?mu ú?ty za cca 2500 Euro má najeto 120tis. km.Myslím že vým?nou turba odešla klika a te? klepe.Takže motor budu d?lat,jinak to není úpln? vo?avka to uznávám,ale zase bych ho neozna?il za vrak,má to pár kosmetickejch vad,ale stejn? p?emejšlím o laku,takže mi to nevadí.Nemusí se to samoz?ejm? stát,ale pokud se Ti n?co pod?lá na aut? za 80tis. tak je to k nasr....Nechci nikomu samoz?ejm? nutit aby to d?lal jako já,protože m? by zase nikdo nep?esv?d?il abych to d?lal jinak
- Ondrey
- user
- Příspěvky: 587
- Registrován: 27.09.2004, 15:47
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
nijak se m? to nedotklo, neboj..milonovo píše:No ono t?eba momentáln? je,ale pokud ten motor má 100tis. km tak bych ?ekl že i p?i normálních servisních intervalech a slušným ježd?ní(což asi nikdy nezjistíš) bude p?inejlepším v polovin? životnosti a pokud chystáš n?jaký úpravy asi je lepší v?d?t že máš motor po GO než riskovat že Ti vyletí ojnice blokem.A myslím že auto s málo km se bude špatn? hledat.Necht?l jsem se T? dotknout,ale zdaleka ne všichni n?mci servisují tak jak by m?li a spíš jsem mu cht?l poradit tak aby zbyte?n? nevyhodil peníze,je to jen m?j názor a pokud si chce koupit takový auto a? si ho klidn? koupí.Já osobn? dávám p?ednost tý druhý variant?.
jen jsem prost? pot?eboval zareagovat..
240 genuine british BHPs covered with British racing green..