Ano došlo už i na m?, turbo mi za?íná poušt?t olej
Již d?íve jsme schán?li ložiska ale samostatn? se koupit snad nedaj! Repase by te? stála cca 6tis-ješt? neni v?le tak velká.
Nejjednodušší by bylo koupit kus materiálu a ty ložiska si prost? vyto?it, to ale rad?ji nechám jako nouzovou možnost. Takže neumíte je n?kdo n?kde sehnat?
Ložiska do turba
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
- otasTM
- user
- Příspěvky: 1746
- Registrován: 27.12.2004, 20:35
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
ne to teda neni protoze to bude stat spoustu tisic a material vyjde na cca 150,-K?Martin_534 píše:blbej dotaz:
a nani lepší si to n?kde nechat ud?lat i se zárukou, než se s tím srát sám a nakonec to turbo zni?it upln?? :-)
uz sem se ptal v jedny soustruzne a prej to nebude problem, jeste zalezi ale na tom jak bude moc spatna ta hridel
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
- Piettro
- user
- Příspěvky: 499
- Registrován: 27.12.2004, 21:52
- Bydliště: Teplice nad Bečvou (Bohumín)
- Kontaktovat uživatele:
No pokud to vyjde, tak bys mohl repasovat turba vsem tady Drzim palecotasTM píše:ne to teda neni protoze to bude stat spoustu tisic a material vyjde na cca 150,-K?Martin_534 píše:blbej dotaz:
a nani lepší si to n?kde nechat ud?lat i se zárukou, než se s tím srát sám a nakonec to turbo zni?it upln?? :-)
uz sem se ptal v jedny soustruzne a prej to nebude problem, jeste zalezi ale na tom jak bude moc spatna ta hridel
- otasTM
- user
- Příspěvky: 1746
- Registrován: 27.12.2004, 20:35
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
myslim ze to vyjde a pri nejhorsim se ten bronz upece a budu na tom stejne jako predtim. ale ja spis hodlam vyrobit presnou kopii originalnich lozisek (doufam ze tohle nebude cist vyrobce ) tak by to melo fungovat. na nc stroji mam presnost 0,001 tak to nebude problem.
jen nevim jaka je nutna vule na hrideli a typ usazeni-ale to zjistim, znam cloveka co vyrabi turbiny do letadel
jen nevim jaka je nutna vule na hrideli a typ usazeni-ale to zjistim, znam cloveka co vyrabi turbiny do letadel
ono ani nie je problem so samotnymi loziskami a tesneniami (ak ti tecie olej, su zle tesnenia, nie loziska....), ako skor s dynamickym vyvazenim, co by malo byt sucastou kazdeho repasu. Dynamicka vyvazovacka je velmi draha, ale bez toho je repas nanic....Moj nazor....A celu sadu na repas kupis bez problemov original garrett....
raddy píše:ono ani nie je problem so samotnymi loziskami a tesneniami (ak ti tecie olej, su zle tesnenia, nie loziska....), ako skor s dynamickym vyvazenim, co by malo byt sucastou kazdeho repasu. Dynamicka vyvazovacka je velmi draha, ale bez toho je repas nanic....Moj nazor....A celu sadu na repas kupis bez problemov original garrett....
Jenze kde a kolik ta sada stoji? Jo a olejovy tesneni na turbu jsou jen kovovy krouzky ze strany turbiny a na kompresoru i gumovy nebo spis grafitovy o-krouzky?
Ono kdyz zkompletujes tu hridel s kompresorovym kolem a odneses to do firmy kde je repasujou, tak ti to tam i vyvazej. A pak si uz jen oznacis vzajemnou polohu a slozis to cely dohromady klidne sam.
Červená RS13 ´90
- ve fázi přestavby
- ve fázi přestavby