biely dym na volnobehu
- tamo
- user
- Příspěvky: 1085
- Registrován: 22.10.2004, 12:59
- Bydliště: Podhájska, SK
- Kontaktovat uživatele:
biely dym na volnobehu
Ked je motor dobre zahriaty (po dlhsej jazde) tak mi na volnobehu ide s vyfuku biely husty dym. Ked ho vytocim do otacok tak dym zmizne. Cez vikend som nainstaloval odvetravanie vaciek do flase. Ale nedal som tam jednosmerny ventil.
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
- tamo
- user
- Příspěvky: 1085
- Registrován: 22.10.2004, 12:59
- Bydliště: Podhájska, SK
- Kontaktovat uživatele:
rozmyslal som nad tym. Zahrial som motor kratkou jazdou a nechal som ho bezat na volnobehu. Zacialo dymit. Po 10 min. sa dym minimalizoval na minimum. Skoro ziadny.raddy píše:su zle olejove tesnenia na turbe, pustaju na volnobehu olej. jednosmerny ventil moze pomoct, ale len docasne. turbo pusta olej do sania aj do vyfuku, treba to dat cim skor spravit-repas turba.
Neprejavolali by sa zle tesnenia na turbe aj pri jazde. teda pri akceleracii v plnom booste. V tedy by to malo dymit stale. Ale nedymi. Skusal som aj vytocit motor na 6000 ot/min a pusti plyn a vybafol dym.
Zatial tam dam jednosmernu klapku a uvidime. Lebo bez nej to ma falosny vzduch.
Nissan 200SX S13 1990
bez jednosmernej klapky ziadny falosny vzduch nema odkial tahat, iba ze by si mal hadicu odpojenu zo sania, potom ju tam potrebujes.tamo píše:rozmyslal som nad tym. Zahrial som motor kratkou jazdou a nechal som ho bezat na volnobehu. Zacialo dymit. Po 10 min. sa dym minimalizoval na minimum. Skoro ziadny.raddy píše:su zle olejove tesnenia na turbe, pustaju na volnobehu olej. jednosmerny ventil moze pomoct, ale len docasne. turbo pusta olej do sania aj do vyfuku, treba to dat cim skor spravit-repas turba.
Neprejavolali by sa zle tesnenia na turbe aj pri jazde. teda pri akceleracii v plnom booste. V tedy by to malo dymit stale. Ale nedymi. Skusal som aj vytocit motor na 6000 ot/min a pusti plyn a vybafol dym.
Zatial tam dam jednosmernu klapku a uvidime. Lebo bez nej to ma falosny vzduch.
zle tesnenia na turbe sa prejavuju presne ako sim uz napisal, na volnobehu a pri preradeni. Ked je turbo v boost rezime, olej neunika, pretoze tesnenia sa rotaciou roztiahnu (alebo tak nejako).Dymi to len an volnobehu.....Treba to dat urobit a uz nad tym nespekuluj.
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
ano, uz koncia olejove tesnenia na turbe. ak su dobre, tak to nedymi nikdy...Martin_534 píše:když je rozpojený odv?trávání va?ek z hadice co vede ze sání p?ed turbem a není tam sp?tná klapka, tak to saje vzduch na volnob?h a bíle to kou?í, když se hadice zacpe nebo dá klapka tak to p?estane - to jsou taky špatný t?sn?ní na turbu?
- tamo
- user
- Příspěvky: 1085
- Registrován: 22.10.2004, 12:59
- Bydliště: Podhájska, SK
- Kontaktovat uživatele:
raddy píše:bez jednosmernej klapky ziadny falosny vzduch nema odkial tahat, iba ze by si mal hadicu odpojenu zo sania, potom ju tam potrebujes.tamo píše:rozmyslal som nad tym. Zahrial som motor kratkou jazdou a nechal som ho bezat na volnobehu. Zacialo dymit. Po 10 min. sa dym minimalizoval na minimum. Skoro ziadny.raddy píše:su zle olejove tesnenia na turbe, pustaju na volnobehu olej. jednosmerny ventil moze pomoct, ale len docasne. turbo pusta olej do sania aj do vyfuku, treba to dat cim skor spravit-repas turba.
Neprejavolali by sa zle tesnenia na turbe aj pri jazde. teda pri akceleracii v plnom booste. V tedy by to malo dymit stale. Ale nedymi. Skusal som aj vytocit motor na 6000 ot/min a pusti plyn a vybafol dym.
Zatial tam dam jednosmernu klapku a uvidime. Lebo bez nej to ma falosny vzduch.
zle tesnenia na turbe sa prejavuju presne ako sim uz napisal, na volnobehu a pri preradeni. Ked je turbo v boost rezime, olej neunika, pretoze tesnenia sa rotaciou roztiahnu (alebo tak nejako).Dymi to len an volnobehu.....Treba to dat urobit a uz nad tym nespekuluj.
ja sa len pytam
Nissan 200SX S13 1990
aha tak to mám chápat, že by to nebylo od turba, když mi to ?udí v boost režimu a p?i vyto?ení na volnob?h???? p?itom od va?ek je cesta docela suchá a mám plné sání oleje....a tlaky jsme m??ili....mi to n?jak ted nehraje...raddy píše:zle tesnenia na turbe sa prejavuju presne ako sim uz napisal, na volnobehu a pri preradeni. Ked je turbo v boost rezime, olej neunika, pretoze tesnenia sa rotaciou roztiahnu (alebo tak nejako).Dymi to len an volnobehu.....Treba to dat urobit a uz nad tym nespekuluj.
Mazda 6 2.0 107kw + Laguna 1.8 88kw
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS
uff, tak este raz:swed píše:aha tak to mám chápat, že by to nebylo od turba, když mi to ?udí v boost režimu a p?i vyto?ení na volnob?h???? p?itom od va?ek je cesta docela suchá a mám plné sání oleje....a tlaky jsme m??ili....mi to n?jak ted nehraje...raddy píše:zle tesnenia na turbe sa prejavuju presne ako sim uz napisal, na volnobehu a pri preradeni. Ked je turbo v boost rezime, olej neunika, pretoze tesnenia sa rotaciou roztiahnu (alebo tak nejako).Dymi to len an volnobehu.....Treba to dat urobit a uz nad tym nespekuluj.
moja odpoved sa tykala konkretne tamovho pripadu.
Vseobecne: ked zacinaju odchadzat olejove tesnenia na turbe, tak to dymi na volnobehu a pri pusteny plyn. pedalu z otacok (je jedno ci na neutraly alebo za jazdy). Ako postupne tesnenia odchadzaju, pustaju olej coraz viac az do stavu ked to dymi stale, aj v boost rezime, ale vtedy to uz docela dost vali olej do vyfuku aj sania a uz bude aj vola na turbine.