Za studena jo, za tepla už tolik ne....?
Za studena jo, za tepla už tolik ne....?
NEvím jestli se to týká všech nissan? nebo jen mého. Prost? za studena to auto jede znateln?ji lépe. Tím nemyslím,že byto dob?e nejelo.Ale za studena mi to aj více tla?í...podle bovu sem to vytipoval pa? otevírá už p?i 2500 otá?kách a jak jen malinko sešlápnu plyn(fakt jen lechta?ka) tak to jede jako splašený již od cca 2300 otá?ek.
No ?ekn?me že ujedu pár km (5-10) až se to zah?eje a prost? je to lín?jší...musí se více šlapat na plyn(ne že by moc)...jako by šlo mén? vzduchu do motoru......
ten rozdíl nebyl tak vid?t v zim?,ale jak se otepluje tak je to ?ím dál tím více vid?t...
No ?ekn?me že ujedu pár km (5-10) až se to zah?eje a prost? je to lín?jší...musí se více šlapat na plyn(ne že by moc)...jako by šlo mén? vzduchu do motoru......
ten rozdíl nebyl tak vid?t v zim?,ale jak se otepluje tak je to ?ím dál tím více vid?t...
Mazda 6 2.0 107kw + Laguna 1.8 88kw
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
urcite to neni pocit. za studena se jen dotknu pedalu a uz to jede jak z praku a za tepla ho musim vic slapnoutraddy píše:ja som si nic take nevsimol, hm, ktovie v com to moze byt. Za studena sa pouziva bohatsia zmes, mozno je zmeneny predzapal (nie som isty)....Bohatsia zmes ale nesposobuje lepsi vykon... Skor by som skontroloval predzapal...Ale nie je to len subjektivny pocit?
A odfuku to same..za studena fouka jak divy ale pak uz v tech nizkych otackach ne...ikdyz bov se ohreje a roztahne se trochu pist a telo tam to chapu.ale jinde ne....
Mazda 6 2.0 107kw + Laguna 1.8 88kw
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS
-mno ten tlak paliv abych možná vylou?il.tam se to asi s teplotou n?jak nepohne podle m? teda a je tma walbroraddy píše:moj tip je predzapal alebo tlak paliva a samozrejme LAMBDA, tej chvilu trva nez nabehne na pracovnu teplotu....
-ten p?edzápal to radši zkontroluju.M?l by být tedy nastaven na 15°+- 2 že? nebo se nastavuje více p?i vyšším výkonu ??
-ješt? m? napadlo AFM...je tam teplotní kompenzace...t?eba je to jen špinavé nebo tak n?co...co ty na to AFM? a nebo tam p?ivedu po?ádn? studený vzduch ze spod motoru
- k té lambd?...m? se projevovala cukáním když odcházela.ale motor jde libov?(co se plynulosti tý?e) a nic necuká. Dá se ta lambda n?jak poznat mimo m??ení v servisu?
ka?dopádn? zm??ím p?edstih a vy?istím AFM.
Mazda 6 2.0 107kw + Laguna 1.8 88kw
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS
Re: Za studena jo, za tepla už tolik ne....?
swed píše:NEvím jestli se to týká všech nissan? nebo jen mého. Prost? za studena to auto jede znateln?ji lépe. Tím nemyslím,že byto dob?e nejelo.Ale za studena mi to aj více tla?í...podle bovu sem to vytipoval pa? otevírá už p?i 2500 otá?kách a jak jen malinko sešlápnu plyn(fakt jen lechta?ka) tak to jede jako splašený již od cca 2300 otá?ek.
No ?ekn?me že ujedu pár km (5-10) až se to zah?eje a prost? je to lín?jší...musí se více šlapat na plyn(ne že by moc)...jako by šlo mén? vzduchu do motoru......
ten rozdíl nebyl tak vid?t v zim?,ale jak se otepluje tak je to ?ím dál tím více vid?t...
jo tohle dela i me, byt tebou bych to neresil. Ta reakce na plyn je rychlejsi u kazdeho studeneho motoru, je to zavisle na mnoha faktorech.
PS: a ne ze budes jezdit sprinty se studenym motorem (kdyz ti to tak dobre jede)