Za studena jo, za tepla už tolik ne....?

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
swed
user
Příspěvky: 707
Registrován: 07.10.2004, 14:44
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Za studena jo, za tepla už tolik ne....?

Příspěvek od swed »

NEvím jestli se to týká všech nissan? nebo jen mého. Prost? za studena to auto jede znateln?ji lépe. Tím nemyslím,že byto dob?e nejelo.Ale za studena mi to aj více tla?í...podle bovu sem to vytipoval pa? otevírá už p?i 2500 otá?kách a jak jen malinko sešlápnu plyn(fakt jen lechta?ka) tak to jede jako splašený již od cca 2300 otá?ek.
No ?ekn?me že ujedu pár km (5-10) až se to zah?eje a prost? je to lín?jší...musí se více šlapat na plyn(ne že by moc)...jako by šlo mén? vzduchu do motoru......
ten rozdíl nebyl tak vid?t v zim?,ale jak se otepluje tak je to ?ím dál tím více vid?t...
Mazda 6 2.0 107kw + Laguna 1.8 88kw
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

ja som si nic take nevsimol, hm, ktovie v com to moze byt. Za studena sa pouziva bohatsia zmes, mozno je zmeneny predzapal (nie som isty)....Bohatsia zmes ale nesposobuje lepsi vykon... Skor by som skontroloval predzapal...Ale nie je to len subjektivny pocit?
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5421
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

a nebo se ti moc oh?ejvá motorovej prostor a máš blb? ud?lanej p?ívod vzduchu k filtru

já taky nic nepozuruju, ale filtr mám dole v nárazníku :-)
Uživatelský avatar
swed
user
Příspěvky: 707
Registrován: 07.10.2004, 14:44
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od swed »

raddy píše:ja som si nic take nevsimol, hm, ktovie v com to moze byt. Za studena sa pouziva bohatsia zmes, mozno je zmeneny predzapal (nie som isty)....Bohatsia zmes ale nesposobuje lepsi vykon... Skor by som skontroloval predzapal...Ale nie je to len subjektivny pocit?
urcite to neni pocit. za studena se jen dotknu pedalu a uz to jede jak z praku a za tepla ho musim vic slapnout :cry:
A odfuku to same..za studena fouka jak divy ale pak uz v tech nizkych otackach ne...ikdyz bov se ohreje a roztahne se trochu pist a telo tam to chapu.ale jinde ne.... :(
Mazda 6 2.0 107kw + Laguna 1.8 88kw
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS
idanow
user
Příspěvky: 418
Registrován: 14.10.2004, 08:36
Bydliště: malacky, sk
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od idanow »

swed píše:urcite to neni pocit. za studena se jen dotknu pedalu a uz to jede jak z praku a za tepla ho musim vic slapnout :cry:
a nema to suvis s bypassom FPR solenoidu?
Uživatelský avatar
swed
user
Příspěvky: 707
Registrován: 07.10.2004, 14:44
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od swed »

idanow píše:a nema to suvis s bypassom FPR solenoidu?
mno FPR mam zapojeny alternativne.....ale nevim jakou souvislost by to melo.
Mazda 6 2.0 107kw + Laguna 1.8 88kw
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS
idanow
user
Příspěvky: 418
Registrován: 14.10.2004, 08:36
Bydliště: malacky, sk
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od idanow »

swed píše:
idanow píše:a nema to suvis s bypassom FPR solenoidu?
mno FPR mam zapojeny alternativne.....ale nevim jakou souvislost by to melo.
ani ja, len strielam :D
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

moj tip je predzapal alebo tlak paliva a samozrejme LAMBDA, tej chvilu trva nez nabehne na pracovnu teplotu....
Uživatelský avatar
swed
user
Příspěvky: 707
Registrován: 07.10.2004, 14:44
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od swed »

raddy píše:moj tip je predzapal alebo tlak paliva a samozrejme LAMBDA, tej chvilu trva nez nabehne na pracovnu teplotu....
-mno ten tlak paliv abych možná vylou?il.tam se to asi s teplotou n?jak nepohne podle m? teda a je tma walbro
-ten p?edzápal to radši zkontroluju.M?l by být tedy nastaven na 15°+- 2 že? nebo se nastavuje více p?i vyšším výkonu ??
-ješt? m? napadlo AFM...je tam teplotní kompenzace...t?eba je to jen špinavé nebo tak n?co...co ty na to AFM? a nebo tam p?ivedu po?ádn? studený vzduch ze spod motoru
- k té lambd?...m? se projevovala cukáním když odcházela.ale motor jde libov?(co se plynulosti tý?e) a nic necuká. Dá se ta lambda n?jak poznat mimo m??ení v servisu?

ka?dopádn? zm??ím p?edstih a vy?istím AFM.
Mazda 6 2.0 107kw + Laguna 1.8 88kw
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS
smashing
user
Příspěvky: 50
Registrován: 15.11.2004, 19:36
Kontaktovat uživatele:

Re: Za studena jo, za tepla už tolik ne....?

Příspěvek od smashing »

swed píše:NEvím jestli se to týká všech nissan? nebo jen mého. Prost? za studena to auto jede znateln?ji lépe. Tím nemyslím,že byto dob?e nejelo.Ale za studena mi to aj více tla?í...podle bovu sem to vytipoval pa? otevírá už p?i 2500 otá?kách a jak jen malinko sešlápnu plyn(fakt jen lechta?ka) tak to jede jako splašený již od cca 2300 otá?ek.
No ?ekn?me že ujedu pár km (5-10) až se to zah?eje a prost? je to lín?jší...musí se více šlapat na plyn(ne že by moc)...jako by šlo mén? vzduchu do motoru......
ten rozdíl nebyl tak vid?t v zim?,ale jak se otepluje tak je to ?ím dál tím více vid?t...

jo tohle dela i me, byt tebou bych to neresil. Ta reakce na plyn je rychlejsi u kazdeho studeneho motoru, je to zavisle na mnoha faktorech.
PS: a ne ze budes jezdit sprinty se studenym motorem :twisted: (kdyz ti to tak dobre jede) :D
Odpovědět