pár metr? po m?st? a motor KO :O(
pár metr? po m?st? a motor KO :O(
Asi víte jaký mám po?ád problémy s motorem. Tak v?era to vyvrcholilo tím, že mi motor hned za?al mezi 2-3 tisícema klepat jako prase. Klepal i d?ív...asi ten ?ep...ale ted na tvrdo tak, že jsem slyšel v pedálu rány. Auto za?alo va?it a za?ala svítit kontrolka mazání....p?eh?álo se to. Tak jsem to hned zdechnul..Stejn? to chcíplo.....jestli bude ?as a rozd?láme to, tak jsem moc zv?dav co tam najdem. Když jsme to po vychladnutí nastartil,tak volnob?h ok po?ád klasické trochu klepání které mám asi p?l roku, ale p?i vyto?ení nad 2000 mlácení,ale hrozné. Nevím pro? p?esn? se to p?eh?álo ale voda skoro st?íkala....možná prdlo t?sn?ní nebo hlava.Jo uvidíme. Je n?jaký jistý zp?sob jak zm??it zda to je ?ep nebo klika? Abych v?d?l co repasovat v?bec. Ikdyž ojnice a písty p?jdou na p?em??ení do ahry a zrepasovani uložení, ale abysme to tam pak nedali zjistili že to byla klika ješt?....Nikomu to nep?eju.
Mazda 6 2.0 107kw + Laguna 1.8 88kw
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS
JJ, presne tak, nejspis to bude klika, i kdyz to zni treba zvrchu. V tom motoru se to rozleha docela pekne. Rekl bych podle problemu, jak popisujes, ze budes mit saly nasracky. A z toho tutove vyplyva, ze te prebrus kliky asi taky nemine. Mozna to chytly i ojnice.
Červená RS13 ´90
- ve fázi přestavby
- ve fázi přestavby
Už s tím nepojedu ani metr. Nejlepší je že to mlácení za?alo z ni?eho nic po tom co jsme to dal na st?íkání do jedné firmy tady u nás a p?eváželi to asi 10km. Jo asi s tm budu muset po?ítat, že najdeme kliku v haji. Nechám p?em??it ale i kruhy a pístní uložení ojnic a ?epu. Nejlepší for je, že ta klika byla d?laná. No n?kdo tady dostane ojnicí po?ádn? p?es palici
Mazda 6 2.0 107kw + Laguna 1.8 88kw
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS
To jo, vim jak se k tomu v servisech chovaj, videj sportaka, tak si reknou, ze si to vyskousej a daj tomu poradne co proto . Jenze to ze to treba znicej je vubec nezajma. Takovy servisy fakt miluju, radsi si vsechno budu delat sam.swed píše:Nejlepší for je, že ta klika byla d?laná. No n?kdo tady dostane ojnicí po?ádn? p?es palici
Červená RS13 ´90
- ve fázi přestavby
- ve fázi přestavby
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Sem rad, ze jsme se jednou shodli. Ale vopravdu, do nakyho neznamyho servisu, bych to vazne nedal. Maximalne v servisu u nejakyho hodne dobryho znamyho a jeste bych to chtel opravovat s nim. Kdyz sem makal v par znackovejch servisech, tak jsem se opravdu divil, co si dovolej a podobne. Tu se jim neco ulomi, tak treba vterinak to jisti a podobny. Znamymu zase zacal nak blbnout podvozek v terenu a prisel na to ze mu v ofikl servisu zapomeli nasadit nejakym zahadnym zpusobem pruziny na tlumice a jindy mu v pruzinach zase jako bonus nechali zapichlej sroubovak! Od te doby jsem tak trochu schovivavejsi.Martin_534 píše:asi tak, cizímu ?lov?ku, bych dvoukilo nep?j?il
Červená RS13 ´90
- ve fázi přestavby
- ve fázi přestavby
taky už sem došel k tomu že na tomdle aut? je nejlepší si ud?lat všechno sám (i když ten lak zrovna asi ne, to je fakt) když sem nechal m?nit šály furt mi z toho chcal olej tak sem jim to tam vrátil. Mysleli že te?e vana tak to znova p?et?snili, druhej den sem to tam vez znova že to furt te?e tak sundavali vanu už po t?etí. jenže to furt chcalo. tak sem pod to vlez a koukam že je p?efiklá hadice odvodu oleje z turba(Mach?i), tadle zkušenost m? stála 9l oleje skoro sem p?išel o turbo(bez oleje) a 1/2 léta v ?udu. to je jen taková malá zkušenost s profi servisem.(p?íšt? napíšu jak mi z toho ud?lali JEEPa)