ECU ti klidn? pošlu poštou na odskoušení, když mi ji pak pošleš zp?t mám jednu OK doma ale AFM sem nedávno n?komu prodal tak nemám?ehy píše:Mam porad stejny problem s autem...do 4200ot je to skoro mrtvy, od 4200ot je to ok... a co jsem moch, to jsem uz vyzkousel... zbyva mi jen vyzkouset vymenit AFM a ECU, ale to to nejdriv musim nekde sehnat, nebo najit nejakyho dobrodince...935Baby píše:
Nekdy az zapojim svuj check konektor tak to za jizdy zkusim. Na miste se me to na 5500 otacek turovat nechce. Ale myslim ze za jizdy po prekroceni cca 3200rpm to jak pri modu 1 tak i 2 prestava blikat.
Jinak jak jsi to zkousel ty tak to mozna blikalo kvuli tomu ze bez zateze motor produkuje mensi tlak vyfukovych plynu a tudiz lambda stiha i tak snimat hodnoty. Ja bych to neresil.
proto jsem tohle resil.
ECU diagnostika lambda sondy
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Tak jak jsem psal. Za jizdy pri modu 1 a 2 po prakroceni cca 3200rpm prestavaji diody synchronizovane blikat a misto toho stale sviti. To znamena pri modu 1 - stale sviti zelena, pri modu 2 - stale sviti zelena+cervena. V zadnem pripade ale pri prekroceni 3200rpm neblikali.
Obcas se stalo ze pri modu 2 po prekroceni 3200rpm vubec nesvitily ale to se stalo jenom parkrat.
Obcas se stalo ze pri modu 2 po prekroceni 3200rpm vubec nesvitily ale to se stalo jenom parkrat.
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche