U 3000ot/min netahne...co stim?
U 3000ot/min netahne...co stim?
Zdarec..nevite n?kdo co m?že byt s motorem, když v míst? kde me ma sepnout turbo motor chvili jede ve stejnych otackach a po nejake chvili zacne tahnout turbo a je to ok..je to vždy jen na tech jednych otá?kach od 3000-3500ot/min..u jedni?ky a dvojky se to projeví jen takovým cuknutím ale u trojky nedej bože 4 to jede v tom mist? upln? zdechle a až jak se to dostane na 3500 tak teprve za?ne tahnout..nevíte co stím?
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
No jo...prave kdyby tam nebyl ten strom tak je vse ok..ale ja se oprel o ten strom tak to vypada jak vypada..ale nastesti to nebylo celni..asi by me to prislo draz..
Jinak nevim..budu to muset zkusit..sice je pravda ze benzin v kabine citim porad jiz od novoty ale to je asi normalni ne?hlavne kdyz natankuju tak citim benzin jak kdybych ho do te kabiny nalil..a to jde jako kdyby z ventilacky tak nevim..
Jinak nevim..budu to muset zkusit..sice je pravda ze benzin v kabine citim porad jiz od novoty ale to je asi normalni ne?hlavne kdyz natankuju tak citim benzin jak kdybych ho do te kabiny nalil..a to jde jako kdyby z ventilacky tak nevim..
- doublejay
- user
- Příspěvky: 1642
- Registrován: 27.09.2004, 16:23
- Bydliště: Jihlava, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Normální to fakt není, já v kabin? benzín nikdy necítil... Zkontroloval bych celou trasu v?etn? Carbon Canisteru a ventilu na n?m, odv?trávání par a t?snost trubi?ek a hadi?ek - jak od pumpy k filtru, FPR, vst?ik?m, tak návratovou do nádrže. Nemusí téct, sta?í pár kapek, na spot?eb? se to neprojeví, ale je to cítit.
- Ondrey
- user
- Příspěvky: 587
- Registrován: 27.09.2004, 15:47
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
.. jak psali už mnozí p?ede mnou - cítit benzín v kabin? rozhodn? není normální!
.. problém s nedostate?ným zátahem mezi 3.000 a 3.500 jsme tu ?ešili už mnohokrát, vždycky za to mohla chyba v palivový soustav? a v?tšinou to byla p?ímo palivová pumpa.. zkus to celý projít a vsadím se, že tam ten problém najdeš..
.. problém s nedostate?ným zátahem mezi 3.000 a 3.500 jsme tu ?ešili už mnohokrát, vždycky za to mohla chyba v palivový soustav? a v?tšinou to byla p?ímo palivová pumpa.. zkus to celý projít a vsadím se, že tam ten problém najdeš..
240 genuine british BHPs covered with British racing green..
No m? jede auto normáln? a benzín v kabin? cítím ob?as taky V lét? o n?co víc. P?ikládám to t?sn?ní nad krytem nádrže v kufru protože když jsem jezdil s dekou a cementem tak to cítít nebylo, nebo že bych se mýlilOndrey píše:.. jak psali už mnozí p?ede mnou - cítit benzín v kabin? rozhodn? není normální!
.. problém s nedostate?ným zátahem mezi 3.000 a 3.500 jsme tu ?ešili už mnohokrát, vždycky za to mohla chyba v palivový soustav? a v?tšinou to byla p?ímo palivová pumpa.. zkus to celý projít a vsadím se, že tam ten problém najdeš..
- Ondrey
- user
- Příspěvky: 587
- Registrován: 27.09.2004, 15:47
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
.. to stejn? ale po?ád neznamená, že benzínovej smrad v kabin? je normální..Conrad píše:No m? jede auto normáln? a benzín v kabin? cítím ob?as taky V lét? o n?co víc. P?ikládám to t?sn?ní nad krytem nádrže v kufru protože když jsem jezdil s dekou a cementem tak to cítít nebylo, nebo že bych se mýlilOndrey píše:.. jak psali už mnozí p?ede mnou - cítit benzín v kabin? rozhodn? není normální!
.. problém s nedostate?ným zátahem mezi 3.000 a 3.500 jsme tu ?ešili už mnohokrát, vždycky za to mohla chyba v palivový soustav? a v?tšinou to byla p?ímo palivová pumpa.. zkus to celý projít a vsadím se, že tam ten problém najdeš..
240 genuine british BHPs covered with British racing green..