zatím asi nikdo ... jdeš novou neprobádanou cestou :-)howado píše:Mate nekdo stejny svody?
ale swed je plánuje koupit :-)
já je chtěl původně taky, ale nakonec sem si pořídil topmout pro t3, který upravim na t25/28 :-)
Budu tise doufat ze to maj vychytanyHynek píše:snad uz to má SSAutochrome trochu vychytaný ty co praskali má Raddy a ty vypadaj jinak. Mě ty topmout zatim nepraskli, bohužel sem najel jen 500km, než praskla ta hřídelka na turbu...
takže myslíš, že se vyplatí zainvestovat do značkovejch z japonska?raddy píše:pekne, velmi pekne, teraz sa len modli aby nepraskly, tie moje prave znova popraskali, uz asi 4x . Ja osobne by som uz nerez zvody nekupoval, hlavne ak stoja 99USD....No ved uvidis, daj vediet ako ide auto...
ja ma este tie starsie od SSautochrome, ale mam taky blby dojem ze vsetky tieto e-bay firmy kupuju uz hotove zvody od niekoho lacneho. Normalne stoja zvody tak 800-900USD...Nerez asi robi problemi vzdy az po case, ked to cele zacne praskat...No ved uvidite, uz by som bol aj zvedavy kedy niekto napise ako to s ladenymi zvodmi vlastne ide...howado píše:Jaky svody mas ty, jako ja nebo jako Martin?raddy píše:pekne, velmi pekne, teraz sa len modli aby nepraskly, tie moje prave znova popraskali, uz asi 4x . Ja osobne by som uz nerez zvody nekupoval, hlavne ak stoja 99USD....No ved uvidis, daj vediet ako ide auto...
Taky jsem si zjistoval tridy nerezu a nez jsem koupil tak jsem psal do SSautochrome.raddy píše:tu najdete popis jednotlivych tried nereze
http://www.italinox.sk/02_vlastnosti/index.htm
vsimajte si hlavne tepelnu odolnost, teplota vyfukovych plynov na nasom aute sa pohybuje medzi 800-900C....
Bezne sa na vyrobu zvodov pouziva 304 nerez alebo v lepsom pripade 321..
Myslim si ze dost pomuze.935Baby píše:Jinak nechci strasit ale obecne se rika ze skoro vsechny svarovane svody praskaji - otazkou je kdy (tedy cetl jsem to na sxoc.uk kde to resila spousta clenu co maji ty svody) Proste litina je litina.
A jinak hlavne pry to chce mit namontovanou konzolku jak jde od prevodovky na downpipe. Jinak jsou svody velmi zatezovane.
Dale pak se take da sehnat jeste drzak navic:
http://www.danodesign.co.uk/site/supportbracket.htm
SSautochrome mi nepripada ako seriozna firma.Co viem, tak oni tie zvody nevyrabaju, ale ich kupuju. Stale predavaju na e-bay aj na svojej stranke zvody z 304 aj 321 nereze aj zvody bez oznacenia triedy. Takisto predavaju zvody s rovnakou dlzkou vetiev (ladene) aj s popisom a zvody ktore vyzeraju rovnako ale uz bez poznamky ze su ladene. Takisto sa nie vzdy udava hrubka stien trubiek. Co som skumal, tak zvaranie TIG (s elektrodou) nie je optimalne, lepsie je zvaranie v argone (takto nejako mi to bolo vysvetlene). Hrubka stien je idealna tak 2.5 -3 mm.howado píše:Taky jsem si zjistoval tridy nerezu a nez jsem koupil tak jsem psal do SSautochrome.raddy píše:tu najdete popis jednotlivych tried nereze
http://www.italinox.sk/02_vlastnosti/index.htm
vsimajte si hlavne tepelnu odolnost, teplota vyfukovych plynov na nasom aute sa pohybuje medzi 800-900C....
Bezne sa na vyrobu zvodov pouziva 304 nerez alebo v lepsom pripade 321..
SSautochrome mi ujistili ze tyhle svody uz jsou z 321 nerezu.
Jenom jesli ale nekecaji
Ale urcite planuju udelat tenhle drzacek:Myslim si ze dost pomuze.935Baby píše:Jinak nechci strasit ale obecne se rika ze skoro vsechny svarovane svody praskaji - otazkou je kdy (tedy cetl jsem to na sxoc.uk kde to resila spousta clenu co maji ty svody) Proste litina je litina.
A jinak hlavne pry to chce mit namontovanou konzolku jak jde od prevodovky na downpipe. Jinak jsou svody velmi zatezovane.
Dale pak se take da sehnat jeste drzak navic:
http://www.danodesign.co.uk/site/supportbracket.htm
Kdyz jsem je kupoval tak u nich bylo primo uvedeno 321 nerez ale radeji jsem jim jeste napsal. Sice mi potvrdili ze to je 321 nerez ale napsat muzou cokoli. Mozna ani nevedi co prodavaji protoze to nakupujou v Cine nebo Korei. Ty vejfuky co prodava SSautochrome jsou z Korei http://www.motoria.co.kr/viewproductfromgroup_3_k.htmlraddy píše:
SSautochrome mi nepripada ako seriozna firma.Co viem, tak oni tie zvody nevyrabaju, ale ich kupuju. Stale predavaju na e-bay aj na svojej stranke zvody z 304 aj 321 nereze aj zvody bez oznacenia triedy. Takisto predavaju zvody s rovnakou dlzkou vetiev (ladene) aj s popisom a zvody ktore vyzeraju rovnako ale uz bez poznamky ze su ladene. Takisto sa nie vzdy udava hrubka stien trubiek. Co som skumal, tak zvaranie TIG (s elektrodou) nie je optimalne, lepsie je zvaranie v argone (takto nejako mi to bolo vysvetlene). Hrubka stien je idealna tak 2.5 -3 mm.
Kazdopadne, ani nerez 321 nie je urcena na dlhodobu zataz nad 800C.