Tatra V8 swap :)
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
- Ondrey
- user
- Příspěvky: 587
- Registrován: 27.09.2004, 15:47
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
.. zase na druhou stranu ta nejtěžší část už je hotová.. teď zbejvá jen udělat z toho pěkný a do detailu dotažený auto..Martin_534 píše:no možná by to mohlo bejt zajímavý auto na driftování, ale rozhodně bych to nekoupil :-)
je to šílenej bastl
btw - fakt hodně mě pobavila hláška o STK.. .. neumím si představit, že by byl V8 z 613ky schválenej motor pro S13ku a že by to auto dostalo ofiko techničák..
240 genuine british BHPs covered with British racing green..
- Ondrey
- user
- Příspěvky: 587
- Registrován: 27.09.2004, 15:47
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
.. no neblázni! tatrováckej V8 je fantastickej motor a s autem, který váží o polovinu míň než 613ka to musí jet jako kráva.. aneb jak říká Marauder: koně prodávají auta, krouťák vyhrává závody..Conrad píše:To jo, ale vzhledem k tý práci bych tam osobně bouchnul něco lepšího /Např ze Supry/.... nezdá se mi to jako super motor Spousta práce a že by to bylo lepší než výchozí stav se mi nechce věřit , ale to by pak zase nebylo za 50
240 genuine british BHPs covered with British racing green..
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
+Martin_534 píše:jo jenže parametry tatrovácký V8 jsou 121kw/270nM což je více než málo, ale zase ten zátah v nízkech otáčkách ... :-)
Díky motoru V8 0 objemu 3,5 I a výkonu 123 kW dosahovala Tatra 613-3 s pohotovostní hmotností 1690 kg největší rychlosti 190 km/h (teoretická maximální rychlost je však mnohem vyšší, až 240 km/h), z 0 na 100 km dokázala zrychlit za 11,4 s a v trojkombinaci spotřeby (90/120 km/h a město) vykazovala hodnoty 10,6/12,8 a 16,2 I na 100 km. V téhle podobě se Tatra 613-3 dožila přelomového roku 1989...
jo překopat se ten motor dá dost slušně....) třeba se použil v českém Tatra MTX sporťáku:Conrad píše:No stačí všimnout těch závodních vaček ... pročpak by je tam asi dával ...kdyby to jelo jako kráva Jinak souhlas že jde upravit udajně s ním jezdí autokros a maji tam výkony kolem 350 - 400k, ale to bude asi překopanej dost brutálně
Motor 3.5 L: motor Tatra 613 V8 s rozvodem DOHC, objem 3495 cm?, vrtání 85 mm a zdvih 77 mm, výkon 240 kW (327 koní) při 7000 ot/min. Pětistupňová převodovka, vnější rozměry 4600x1980x1170 mm, hmotnost 1350 kg, max. rychlost 265 km/h a zrychlení na stovku za 5,6 s.
to už je docela kalup myslím. A převrtávali ho ještě na 3.9L
Podle mě super základ. ALe toho uložení vzadu bych se bál.Jo kdyby tam nechal ten maník motor i vepředu a sladil ty motory jako dvoumotorovou bestii tak by to byl teprv kalup
Mazda 6 2.0 107kw + Laguna 1.8 88kw
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Tak to je huste, to by jsem si chtel pujcit a jet s tim u nas na technickou, delat jako ze je to moje Rad bych videl jak by se tvaril ten technik co me minule prudil u technicke tim, ze se snazil asi 5 minut najit kde je na motoru napsany typ - CA18DET...........stejne to nenasel a se slovy:Martin_534 píše:no tak to je brutální - motor v zadu :-)
Priste vemte s sebou manual at to muzeme najit. Ten clovek je znamy svou prisnosti pri kontrolach.
Moc bych chtel videt jak by se tvaril na ten motor v zadu. Dokazu si to zive predstavit........jak by zase hledal 5 minut to oznaceni motoru pod predni kapotou a po te by prisel se slovy kde mate motor??? Pujcte me prosim ten manual k autu.
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche