cau muzete nekdo dat radu na co si mam dat pozor kdyz kupuju 200sx p13 ,co se hodne u tohodle rasí a tak, a nebo jak je to s nahradníma dílama?
dikyi
rada do zacatku
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Take bych se zameril na start studeneho motoru. Nejlepe vyzkouset po ranu kdyz je jeste chladno.
Motor musi krasne naskocit a nesmi se trast. Pokud se trese (nebo i spatne chyta, podle stadia opotrebeni) tak je na 90% problem se sacimi ventily. 200SX S13 na to hodne trpi. Po ohrati se motor zklidni a je vse ok.
Zacne to byt hodne znatelne kdyz mrzne.
V mem pripade jsou 4 saci ventily KO - musim dat nove, uz ani nejdou prebrousit.
Motor musi krasne naskocit a nesmi se trast. Pokud se trese (nebo i spatne chyta, podle stadia opotrebeni) tak je na 90% problem se sacimi ventily. 200SX S13 na to hodne trpi. Po ohrati se motor zklidni a je vse ok.
Zacne to byt hodne znatelne kdyz mrzne.
V mem pripade jsou 4 saci ventily KO - musim dat nove, uz ani nejdou prebrousit.
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche