Bez seslapnuti plynu nenastaruju
Bez seslapnuti plynu nenastaruju
Cus bus pani inzenyri :O) Poradte mi prosim cim by to mohlo byt at nevymenuju pulku motoru :O))
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Tlak paliva asi dobrej turbo tlaci 1 bar a stiha to bez problemu, po startu jede motor jak po masle jen to startovani je proste nejaky divny a jeste ke vsemu se mi stalo ze kdyz ho startuju po tejdnu tak naskoci na prvni otoceni bez plynu, ale pak uz ho bez plynu nanastartim, podtlak na volnobeh mam -0,7. Nez jsem tam dal T3 tak to startovalo bez problemu
palivova pumpa je walbro? mozu to byt tie sacie ventily, za studene to robi psie kusy...treba zmerat kompresiu za studena.Belmondo1 píše:Tlak paliva asi dobrej turbo tlaci 1 bar a stiha to bez problemu, po startu jede motor jak po masle jen to startovani je proste nejaky divny a jeste ke vsemu se mi stalo ze kdyz ho startuju po tejdnu tak naskoci na prvni otoceni bez plynu, ale pak uz ho bez plynu nanastartim, podtlak na volnobeh mam -0,7. Nez jsem tam dal T3 tak to startovalo bez problemu
juju pumpa je walbro. Nojo jenze me to dela psi kusy i za tepla a da se rict ze cim je to teplejsi tim to hur startuje, nebo ono se neda rict hur startuje proste bez seslapnuti plynu nenastaruju. Kdyz seslapnu plyn tak to naskoci hnedraddy píše: palivova pumpa je walbro? mozu to byt tie sacie ventily, za studene to robi psie kusy...treba zmerat kompresiu za studena.
palivovy filter je novy? skus odpojit AFM a nastartovat bez neho a zmeraj kompresiu pre istotu....Belmondo1 píše:juju pumpa je walbro. Nojo jenze me to dela psi kusy i za tepla a da se rict ze cim je to teplejsi tim to hur startuje, nebo ono se neda rict hur startuje proste bez seslapnuti plynu nenastaruju. Kdyz seslapnu plyn tak to naskoci hnedraddy píše: palivova pumpa je walbro? mozu to byt tie sacie ventily, za studene to robi psie kusy...treba zmerat kompresiu za studena.
- doublejay
- user
- Příspěvky: 1642
- Registrován: 27.09.2004, 16:23
- Bydliště: Jihlava, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Jeste jeden tip - stalo se u meho auta: ventil volnobehu. Kdyz startujes za hooodne studena, jedou zvysene volnobezne otacky. Pokud startujes podruhe, potreti..., je zavrena klapka a vzduch potrebny pro volnobeh ma jit pres ventil ovladany solenoidem (blok ECCS pri pohledu od narazniku to z nej trci doprava). Ten solenoid je ovladany ECU a zase v navaznosti na spinac volnobehu (na klapce) spina a rozpina cestu pres tento ventil. Kdyz jsme to rozdelali, zjistili jsme, ze tahle vec zustava viset zavrena a motor pri volnobehu se zavrenou klapkou plynu nedostaval vzduch, aby se udrzel v chodu. Vymontovat (bacha na strzeni tesneni), vycistit, vyzkouset... Saci ventily se projevi jen za studeneho startu, ne kdyz s autem ujedes 50km, na 5 minut zastavis a jdes zase startovat. Ten regulator se naopak projevi o to vic, cim mas motor teplejsi a mel bys nastartovat na 850rpm - vzduch jde jen pres volnobezny ventil pro tyto nizke otacky. Když seslapnes plyn, tak tam "trochu fouknes" a to tahlo se uvolni?
Juju tohle je taky muj tip zkouseli jsme to se SWEDEM odpojili jsme drat ze solenoidu pri bezicim motoru a nic se nestalo zadna zmena, zkusili jsme vymenit solenoid a zase zadna zmena takze to vypada ze do tech kabelu nejde stava ale proc a kde to bude asi pekna pakarna zjistit :O(doublejay píše:Jeste jeden tip - stalo se u meho auta: ventil volnobehu. Kdyz startujes za hooodne studena, jedou zvysene volnobezne otacky. Pokud startujes podruhe, potreti..., je zavrena klapka a vzduch potrebny pro volnobeh ma jit pres ventil ovladany solenoidem (blok ECCS pri pohledu od narazniku to z nej trci doprava). Ten solenoid je ovladany ECU a zase v navaznosti na spinac volnobehu (na klapce) spina a rozpina cestu pres tento ventil. Kdyz jsme to rozdelali, zjistili jsme, ze tahle vec zustava viset zavrena a motor pri volnobehu se zavrenou klapkou plynu nedostaval vzduch, aby se udrzel v chodu. Vymontovat (bacha na strzeni tesneni), vycistit, vyzkouset... Saci ventily se projevi jen za studeneho startu, ne kdyz s autem ujedes 50km, na 5 minut zastavis a jdes zase startovat. Ten regulator se naopak projevi o to vic, cim mas motor teplejsi a mel bys nastartovat na 850rpm - vzduch jde jen pres volnobezny ventil pro tyto nizke otacky. Když seslapnes plyn, tak tam "trochu fouknes" a to tahlo se uvolni?
Tak jsem dneska vykuchal solenoid a zadna zmena zase to nechtelo nastartovat takze tim to asi nebude. Ja uz fakt nevim ja proste nechapu proc po tejdnu stani to nastartuje na prvni otoceni a pak uz ani tuk a je jedno jestli je to teply nebo jen pres noc vychladly proste nic. Asi mi tim dava na jevo abych s nim nejezdil vickrat jak jednou tejdne :O))
tak zmeraj tlak paliva, mozno je zly FPR, to ze to dobre ide neznamena za je tlak paliva dobry na volnobehu. dalej zmeraj kompresiu za tepla a za studena, aby si zistil ci to nie su sacie ventily.
Ake mas vstreky? Mas cip na T3 odo mna? mozem ti pripadne poslat upravenu verziu cipu (len subor), ktory upravuje cas odozvy vstrekov...
Ake mas vstreky? Mas cip na T3 odo mna? mozem ti pripadne poslat upravenu verziu cipu (len subor), ktory upravuje cas odozvy vstrekov...
No asi mi nic jinyho nezbyde nez to vsechno projit a promerit ale me se proste nezda ze po tom tejdnu stani to nastartuje jako "svicarsky hodinky" to jediny me od vseho odrazuje proc najednou po tejdnu stani by byl tlak paliva dobry pri druhym startu hned po te taky vse OK a pri zahrati najendou tlak paliva spatnej? A proc kdyz to necham vychladnout jen pres 1 noc cca 12 hod proc se to nechova stejne jako po tom tejdnu???? Jinak vstriky mam 444 od Martina534 a cip od Katanyho(cili od tebe :O)) A komprese za tepla cca 9.5 za studena budu muset jeste promeritraddy píše:tak zmeraj tlak paliva, mozno je zly FPR, to ze to dobre ide neznamena za je tlak paliva dobry na volnobehu. dalej zmeraj kompresiu za tepla a za studena, aby si zistil ci to nie su sacie ventily.
Ake mas vstreky? Mas cip na T3 odo mna? mozem ti pripadne poslat upravenu verziu cipu (len subor), ktory upravuje cas odozvy vstrekov...
no radsej to pomeraj, hlavne kompresiu za studena. tie sacie ventily su zakerne, tesnia znacne nahodne.....Belmondo1 píše:No asi mi nic jinyho nezbyde nez to vsechno projit a promerit ale me se proste nezda ze po tom tejdnu stani to nastartuje jako "svicarsky hodinky" to jediny me od vseho odrazuje proc najednou po tejdnu stani by byl tlak paliva dobry pri druhym startu hned po te taky vse OK a pri zahrati najendou tlak paliva spatnej? A proc kdyz to necham vychladnout jen pres 1 noc cca 12 hod proc se to nechova stejne jako po tom tejdnu???? Jinak vstriky mam 444 od Martina534 a cip od Katanyho(cili od tebe :O)) A komprese za tepla cca 9.5 za studena budu muset jeste promeritraddy píše:tak zmeraj tlak paliva, mozno je zly FPR, to ze to dobre ide neznamena za je tlak paliva dobry na volnobehu. dalej zmeraj kompresiu za tepla a za studena, aby si zistil ci to nie su sacie ventily.
Ake mas vstreky? Mas cip na T3 odo mna? mozem ti pripadne poslat upravenu verziu cipu (len subor), ktory upravuje cas odozvy vstrekov...