dotaz na manual BC...
dotaz na manual BC...
ja vim ze se to probiralo milionkrat ale chtel bych se zeptat na Vas nazor na MBC na techto strnakach:
http://www.saabtuning.cz/tdilys7.htm
predpokladam ze je znate...
...me zajima hlavne vyrobek s oznacenim: V07100.
cokoliv ... dik.
http://www.saabtuning.cz/tdilys7.htm
predpokladam ze je znate...
...me zajima hlavne vyrobek s oznacenim: V07100.
cokoliv ... dik.
- Ondrey
- user
- Příspěvky: 587
- Registrován: 27.09.2004, 15:47
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: dotaz na manual BC...
.. měl jsem ho, teď se s tímhle BC pere Sváťa.. :-)Gerox píše:ja vim ze se to probiralo milionkrat ale chtel bych se zeptat na Vas nazor na MBC na techto strnakach:
http://www.saabtuning.cz/tdilys7.htm
predpokladam ze je znate...
...me zajima hlavne vyrobek s oznacenim: V07100.
cokoliv ... dik.
.. zpracování je super, je to bytelnej kousek hmoty, má docela důmyslnou aretaci a manipuluje se s ním fakt luxusně. Jen jsme si nějak nepadli do oka nebo co, co se týká nastavení.. se starým BC jsem měl nastavenej 1 bar během tří jízd, s tímhle jsem se pral hodně dlouho.. asi by bylo nejlepší nechat si to nastavit někde, kde maji kompresor s měřákem a pak to teprve dát do auta.
Takže závěr je: Pokud ten BC správně nastavíš, máš vyhráno a pak budeš hodně spokojenej..
240 genuine british BHPs covered with British racing green..
Re: dotaz na manual BC...
supr...diky za info...jsem si myslel ze to bude problem nastavit ... kor kdyz se to otevira jen pri urcitym tlaku...jak to myslis s kompresorem...ze do nej poslat urcity tlak...a pak ho ladit a az pote to dat do auta? chapu to spravne?Ondrey píše:.. měl jsem ho, teď se s tímhle BC pere Sváťa.. :-)Gerox píše:ja vim ze se to probiralo milionkrat ale chtel bych se zeptat na Vas nazor na MBC na techto strnakach:
http://www.saabtuning.cz/tdilys7.htm
predpokladam ze je znate...
...me zajima hlavne vyrobek s oznacenim: V07100.
cokoliv ... dik.
.. zpracování je super, je to bytelnej kousek hmoty, má docela důmyslnou aretaci a manipuluje se s ním fakt luxusně. Jen jsme si nějak nepadli do oka nebo co, co se týká nastavení.. se starým BC jsem měl nastavenej 1 bar během tří jízd, s tímhle jsem se pral hodně dlouho.. asi by bylo nejlepší nechat si to nastavit někde, kde maji kompresor s měřákem a pak to teprve dát do auta.
Takže závěr je: Pokud ten BC správně nastavíš, máš vyhráno a pak budeš hodně spokojenej..
...slo by trochu vice info o problemech s nastavenim? konkretni veci pls...dik.
- Ondrey
- user
- Příspěvky: 587
- Registrován: 27.09.2004, 15:47
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: dotaz na manual BC...
.. každej smysluplnej BC otevírá až při určitým tlaku.. jinak celkem postrádá smysl, protože přece od něj chceš, aby umožnil líp a dřív držet požadovanej tlak v sání..Gerox píše: supr...diky za info...jsem si myslel ze to bude problem nastavit ... kor kdyz se to otevira jen pri urcitym tlaku...jak to myslis s kompresorem...ze do nej poslat urcity tlak...a pak ho ladit a az pote to dat do auta? chapu to spravne?
...slo by trochu vice info o problemech s nastavenim? konkretni veci pls...dik.
nevim, co psát o problémech při ladění.. problém je jen jeden, a sice ten, že po každým přenastavení musíš naštěknout auto a jet se projet, aby podle měřáku v autě viděl, jak je to nastavený.. proto mi přišlo lepší vzít nějakej kompresor, nějakej měřák a nastavit ten BC "na suchu" - venku z auta.. pak už jen vezmeš ten BC s nastaveným tlakem otevření a dáš ho do auta.. a šmytec..
240 genuine british BHPs covered with British racing green..
no hlavne MBC musi aj zavierat pri tom istom tlaku a s tym som ja mal problem s mojim MBC. sice otvoril pri nastavenom tlaku ale uz nezavrel, takze tlak turba postupne klesol...treba odsledovat ci sa tlak drzi presne na nastavenej hodnote po cely cas.
ale na S14 je regulacia tlaku robena aj elektronicky cez ECU ak sa nemylim.....takze bacha na vec...
ale na S14 je regulacia tlaku robena aj elektronicky cez ECU ak sa nemylim.....takze bacha na vec...
no predpokladam ze ten BC by sa mal aj zavriet alebo nie?raddy píše:no hlavne MBC musi aj zavierat pri tom istom tlaku a s tym som ja mal problem s mojim MBC. sice otvoril pri nastavenom tlaku ale uz nezavrel, takze tlak turba postupne klesol...treba odsledovat ci sa tlak drzi presne na nastavenej hodnote po cely cas.
ale na S14 je regulacia tlaku robena aj elektronicky cez ECU ak sa nemylim.....takze bacha na vec...
ano viem o tom...ale podla vsetkeho ten manual BC funguje na S14 v pohode...aj ked sa priznam ze neviem ako ak je tlak regulovany cez ECU...
raz sme skusali odpojit WG uplne...a fungovalo to asi tak 10 metrov...a potom mi odfuklo jednu hadicu...ale na suchom asfalte sa auto chovalo ako na lade...
ak odpojis WG, tak stratis kontrolu nad turbom a tlak nekontrolovane narastie. Naco si to vobec odpajal? Behom sekund mozes znicit motor aj turboGerox píše:no predpokladam ze ten BC by sa mal aj zavriet alebo nie?raddy píše:no hlavne MBC musi aj zavierat pri tom istom tlaku a s tym som ja mal problem s mojim MBC. sice otvoril pri nastavenom tlaku ale uz nezavrel, takze tlak turba postupne klesol...treba odsledovat ci sa tlak drzi presne na nastavenej hodnote po cely cas.
ale na S14 je regulacia tlaku robena aj elektronicky cez ECU ak sa nemylim.....takze bacha na vec...
ano viem o tom...ale podla vsetkeho ten manual BC funguje na S14 v pohode...aj ked sa priznam ze neviem ako ak je tlak regulovany cez ECU...
raz sme skusali odpojit WG uplne...a fungovalo to asi tak 10 metrov...a potom mi odfuklo jednu hadicu...ale na suchom asfalte sa auto chovalo ako na lade...
co viem tak na S14 ECU obmedzuje tlak turba na 1.prevodovom stupni, dalej je tam restriktor pristupu tlaku do WG a nejaky solenoid co to ovlada.
Pokial je tlak riadeny cez ECU, moze ti MBC fungovat, pokial je zaradeny az sa solenoidom ktory riadi ECU. MBC nepusti tlak do WG pokial nie je vyssi ako je nastaveny na MBC.....ale na tvojom mieste by som to prekonzultoval na sxoc.com v sekcii S14..
AD: odpojenie: ano viem...chceli sme to len vyzkusat...samozrejem to vobec neuznavam...raddy píše:ak odpojis WG, tak stratis kontrolu nad turbom a tlak nekontrolovane narastie. Naco si to vobec odpajal? Behom sekund mozes znicit motor aj turboGerox píše:no predpokladam ze ten BC by sa mal aj zavriet alebo nie?raddy píše:no hlavne MBC musi aj zavierat pri tom istom tlaku a s tym som ja mal problem s mojim MBC. sice otvoril pri nastavenom tlaku ale uz nezavrel, takze tlak turba postupne klesol...treba odsledovat ci sa tlak drzi presne na nastavenej hodnote po cely cas.
ale na S14 je regulacia tlaku robena aj elektronicky cez ECU ak sa nemylim.....takze bacha na vec...
ano viem o tom...ale podla vsetkeho ten manual BC funguje na S14 v pohode...aj ked sa priznam ze neviem ako ak je tlak regulovany cez ECU...
raz sme skusali odpojit WG uplne...a fungovalo to asi tak 10 metrov...a potom mi odfuklo jednu hadicu...ale na suchom asfalte sa auto chovalo ako na lade...
co viem tak na S14 ECU obmedzuje tlak turba na 1.prevodovom stupni, dalej je tam restriktor pristupu tlaku do WG a nejaky solenoid co to ovlada.
Pokial je tlak riadeny cez ECU, moze ti MBC fungovat, pokial je zaradeny az sa solenoidom ktory riadi ECU. MBC nepusti tlak do WG pokial nie je vyssi ako je nastaveny na MBC.....ale na tvojom mieste by som to prekonzultoval na sxoc.com v sekcii S14..
AD: MBC za solenoidom? sa priznam ze mi to nie je je uplne jasne...
ak jednotka chce aby tam bol tlak 0,8 tak da pokyn solenoidu a ked za nim bude este BC ktory bude "chciet" tlak 1,0 tak ten soleniod se nebude zbytocne snazit ked ho BC aj tak priskrti? (hodne laicky napsano:))
opakujem, ze neviem uplne presne ako je to spravene na S14.
ak riadi ECU otvaranie WG cez svoj solenoid, tak po dosiahnuti tlaku sa solenoid otvori a prepusti tlak do WG. Ak je za solenoidom este MBC nastaveny na vyssi tlak ako solenoid, tak ostane zavrety az pokial tlak turba narastie na hodnotu MBC (solenoid je stale otvoreny, pretoze tlak je vyssi ako prah nastaveny v ECU na jeho otvorenie).....MBC sa otvori az pri svojom vyssom tlaku...kapisto?
ak riadi ECU otvaranie WG cez svoj solenoid, tak po dosiahnuti tlaku sa solenoid otvori a prepusti tlak do WG. Ak je za solenoidom este MBC nastaveny na vyssi tlak ako solenoid, tak ostane zavrety az pokial tlak turba narastie na hodnotu MBC (solenoid je stale otvoreny, pretoze tlak je vyssi ako prah nastaveny v ECU na jeho otvorenie).....MBC sa otvori az pri svojom vyssom tlaku...kapisto?
tu mas presny nakres aj fotky s postupom instalacie MBC pre S14 a odstranenie restriktora.
http://jull.co.uk/mods/boost_valve.html
ale nejako mi nejde dohromady tvoja strategia kvalitnych veci s MBC
MBC nie je idealny nastroj na kontrolu tlaku, ma vela negativnych vlastnosti (nepresnost, boost spikes atd....). Kazdopadne, precitaj si aj upozornenia pod navodom.
http://jull.co.uk/mods/boost_valve.html
ale nejako mi nejde dohromady tvoja strategia kvalitnych veci s MBC
MBC nie je idealny nastroj na kontrolu tlaku, ma vela negativnych vlastnosti (nepresnost, boost spikes atd....). Kazdopadne, precitaj si aj upozornenia pod navodom.
- street.racer
- user
- Příspěvky: 395
- Registrován: 07.11.2004, 01:01
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Tak to jsme na tom uplne stejneraddy píše:tu mas presny nakres aj fotky s postupom instalacie MBC pre S14 a odstranenie restriktora.
http://jull.co.uk/mods/boost_valve.html
ale nejako mi nejde dohromady tvoja strategia kvalitnych veci s MBC
MBC nie je idealny nastroj na kontrolu tlaku, ma vela negativnych vlastnosti (nepresnost, boost spikes atd....). Kazdopadne, precitaj si aj upozornenia pod navodom.
ja len zistujem informacie o tejto konkretnej veci...nic viac...raddy píše:tu mas presny nakres aj fotky s postupom instalacie MBC pre S14 a odstranenie restriktora.
http://jull.co.uk/mods/boost_valve.html
ale nejako mi nejde dohromady tvoja strategia kvalitnych veci s MBC
MBC nie je idealny nastroj na kontrolu tlaku, ma vela negativnych vlastnosti (nepresnost, boost spikes atd....). Kazdopadne, precitaj si aj upozornenia pod navodom.