Mazání T 3
Mazání T 3
Jelikoš se to stává jak tak sleduju stále aktuálnější pro víc lidí a já se k tomu taky snad na podzim konečně dostanu,nenapadlo někoho zeptat se ve fordu na tu trubičku na Cosworth,ta by měla bejt dimenzovaná pro tohle turbo,takže by odpadla starost jestli tam půjde dost oleje,popř. aby ho tam zase nešlo moc?Samo by se dál musela upravit.Nebo zjistit jen průměr.Já abych řekl pravdu si vůbec nejsem jistej,že ta moje T3 je ze sierry,spíš jsem v tý faktuře viděl něco jako mitsubishi,z čeho by to pak bylo?
Re: Mazání T 3
nemusis spekulovat, mozes pouzit origos hadicu na olej, kedze v bloku motora je redukcia.milonovo píše:Jelikoš se to stává jak tak sleduju stále aktuálnější pro víc lidí a já se k tomu taky snad na podzim konečně dostanu,nenapadlo někoho zeptat se ve fordu na tu trubičku na Cosworth,ta by měla bejt dimenzovaná pro tohle turbo,takže by odpadla starost jestli tam půjde dost oleje,popř. aby ho tam zase nešlo moc?Samo by se dál musela upravit.Nebo zjistit jen průměr.Já abych řekl pravdu si vůbec nejsem jistej,že ta moje T3 je ze sierry,spíš jsem v tý faktuře viděl něco jako mitsubishi,z čeho by to pak bylo?
T3 su vselijake, ak je nevhodna, moze mat horsi vykon ako seriove turbo a velky lag.....
- V-Eagle
- user
- Příspěvky: 390
- Registrován: 27.09.2004, 15:28
- Bydliště: Praha / Podebrady
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mazání T 3
Já měl na SX turbo z Mitsu Starion. Dodnes nevím, co to přesně bylo. Raddy říkal, že do Starionu se dávaly turba z 200SX jako upgrade, takže možná T2, ale na fóru z USA mi psali, že se vyrábělo s T3. Možná se dělalo víc verzí. Ale jesli máš T3 z Mitsubishi, tak možná ten Starion..milonovo píše:...vůbec nejsem jistej,že ta moje T3 je ze sierry,spíš jsem v tý faktuře viděl něco jako mitsubishi,z čeho by to pak bylo?