Použiti CA16DE saci vačky u serioveho turba
-
- user
- Příspěvky: 284
- Registrován: 07.10.2004, 21:27
- Bydliště: Říčany u Prahy
- Kontaktovat uživatele:
Opravte me, pokud se pletu, ale ostra vacka zvysuje a posouva kroutak do vyssich otacek+zvysuje max dosazitelne otacky...??? tzn. sprinty, okruhy ok, ale po meste o neco horsi provoz...??? Aspon kdysi u me nadupane skodarny(budis ji zeme lehka ) to tak bylo....ale nevim co to udela v preplnovanem motoru, navic jen se saci ostrou vackou...
sorry Oto, ale to je nezmysel. AFM nameria vzdy realne mnozstvo vzduchu.(koniec koncov uz pomaly 2 roky s nou jazdim)idanow píše:ked tak na tym rozmyslam.... aspon sa snazim
ostra vacka ti bude dlhsie drzat otvorene sacie ventily. takze do valcov dostanes viac vzduchu ako s normalnou. a budes mat chudobnu zmes. nasledky snad nemusim menovat...
So seriovym turbom sa to prejavi malo, ale akonahle sa pouzije vacsie turbo, seriova vacka znacne brzdi prietok vzduchu v sani. preto sa pouzivaju ostrejsie vacky. CA16de vacka ma len velmi malo odlisne parametre od seriovej, zlepsi vykon vo vysokych otackach, ale nesposobuje zhorsenie jazdnych vlastnosti v inom pasme otaciek. Nie je to skutocna "ostra vacka" ako sa pouziva v zavodnych motoroch.
-
- user
- Příspěvky: 418
- Registrován: 14.10.2004, 08:36
- Bydliště: malacky, sk
- Kontaktovat uživatele:
to bola len uvaha, rad si necham poradit od odbornikaraddy píše:sorry Oto, ale to je nezmysel. AFM nameria vzdy realne mnozstvo vzduchu.(koniec koncov uz pomaly 2 roky s nou jazdim)
So seriovym turbom sa to prejavi malo, ale akonahle sa pouzije vacsie turbo, seriova vacka znacne brzdi prietok vzduchu v sani. preto sa pouzivaju ostrejsie vacky. CA16de vacka ma len velmi malo odlisne parametre od seriovej, zlepsi vykon vo vysokych otackach, ale nesposobuje zhorsenie jazdnych vlastnosti v inom pasme otaciek. Nie je to skutocna "ostra vacka" ako sa pouziva v zavodnych motoroch.