stříbrná haluze
stříbrná haluze
tak sem včera konečně zjistil proč mi praskla hřídelka na T3 (na ložiskách byla voda s olejem, když to rozebrali v TURBO-CZ)
zřejmě mi fouklo těsnění pod hlavou nebo nějak jinak se voda se dostala
do oleje, ložiska se přidřela a pak už to šlo rychle...
nepochopitelný pro mě ale je, protože sem měřil tlaky a včechny 4 válce měli 10,5baru (měřeno na zahřátym motoru, na volnoběh) takže to vypadá že těsnění je Ok. jak ale vyzkoušet kde to prdlo, zřejmě blok, vydět ale nic neni, už sem z toho hotovej ještě že sem tam nenacpal další T3.
zřejmě mi fouklo těsnění pod hlavou nebo nějak jinak se voda se dostala
do oleje, ložiska se přidřela a pak už to šlo rychle...
nepochopitelný pro mě ale je, protože sem měřil tlaky a včechny 4 válce měli 10,5baru (měřeno na zahřátym motoru, na volnoběh) takže to vypadá že těsnění je Ok. jak ale vyzkoušet kde to prdlo, zřejmě blok, vydět ale nic neni, už sem z toho hotovej ještě že sem tam nenacpal další T3.
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Slysl jsem ze i nekolik lidi melo problem s tim seriovym chladicem oleje. Pry jim nejak prorezivel a take se michala voda s olejem. Mozna by stalo za pokus to omrknout. Ale kdyz by to byl ten chladic tak by se to michalo asi nehoraznym zpusobem.
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
na tlak oleje mam budík, ale nezpozodoval sem nic nenormálního
těsnění pod hlavou mam kovový od Kaliny pochybuju že by prdlo mezi olej.a vodnim kanálkem
bohužel ale olej má začínající našedlou barvu takže tam voda jde, asi ne drasticky, ted už to bohužel nemužu pořádně vyzkoušet bez turba(pořádně to zahřát) abych změřil tlaky, ale po 15min zahřívání na parkovišti byli tlaky OK.
těsnění pod hlavou mam kovový od Kaliny pochybuju že by prdlo mezi olej.a vodnim kanálkem
bohužel ale olej má začínající našedlou barvu takže tam voda jde, asi ne drasticky, ted už to bohužel nemužu pořádně vyzkoušet bez turba(pořádně to zahřát) abych změřil tlaky, ale po 15min zahřívání na parkovišti byli tlaky OK.
no voda do oleja sa mohla mozno dostat aj v samotnom turbe(?).....Nie je problem tam niekde?
Je mozne ze ak pusta tesnenie medzi olejovym a vodnym kanalom, moze sa dostavat voda do oleja....mozno staci aby nebola dobre dotiahnuta,pripadne rovna hlava, tesnenie samo o sebe moze byt v poriadku.....
tu nasedlu farbu oleja je vidiet aj ked pozries na mierku alebo ked vypustis olej?
Otazka trosku mimo:
je v poriadku, ked na horucom motore tvorim uzaver na nalievanie oleja a je vidiet ako sa odtial pari (asi vodna para). Nie nejako extra moc, ale proste je vidno paru, ked na to posvietim?
Je mozne ze ak pusta tesnenie medzi olejovym a vodnym kanalom, moze sa dostavat voda do oleja....mozno staci aby nebola dobre dotiahnuta,pripadne rovna hlava, tesnenie samo o sebe moze byt v poriadku.....
tu nasedlu farbu oleja je vidiet aj ked pozries na mierku alebo ked vypustis olej?
Otazka trosku mimo:
je v poriadku, ked na horucom motore tvorim uzaver na nalievanie oleja a je vidiet ako sa odtial pari (asi vodna para). Nie nejako extra moc, ale proste je vidno paru, ked na to posvietim?
na měrku sem nekoukal, jenom na vypustěnej olej.
myslim si že tesnení mezi olej.a vodnim kanálku vůbec není to jsou dva napevno oddělený okruhy, ještě prověřim.
to Turbo bylo po repasy, ložiska těsnění - jedině že by ta firma to odflákla
ale reklamaci mi neuznali to je jasný
já už tu vodu jednou pozoroval, že mi jde do výfuku, Sprinter řikal že to je voda která kondenzuje ve výfuku, tak sem jezdil dál...
hlava byla srovnaná, jediný co nebylo udělaný byl ten spodek litinová část, mohlo to být křivé
no nic pokračuju na červený káře
myslim si že tesnení mezi olej.a vodnim kanálku vůbec není to jsou dva napevno oddělený okruhy, ještě prověřim.
to Turbo bylo po repasy, ložiska těsnění - jedině že by ta firma to odflákla
ale reklamaci mi neuznali to je jasný
já už tu vodu jednou pozoroval, že mi jde do výfuku, Sprinter řikal že to je voda která kondenzuje ve výfuku, tak sem jezdil dál...
hlava byla srovnaná, jediný co nebylo udělaný byl ten spodek litinová část, mohlo to být křivé
no nic pokračuju na červený káře
to z vyfuku bol iba kondenzat, keby ti to tieklo s chladenia, muselo bi ti rapidne ubudnut z vody v chladici.
tie okruhy su oddelene, ale oba prechadzaju z bloku do hlavy, nie? Tym padom, ak je medzera medzi tesnenim a blokom/hlavou, tak sa moze miesat olej z vodou. Toto su pomerne bezne pripady, ale je to poznat podla bieleho povlaku na oleji (zatke, mierke...)
tie okruhy su oddelene, ale oba prechadzaju z bloku do hlavy, nie? Tym padom, ak je medzera medzi tesnenim a blokom/hlavou, tak sa moze miesat olej z vodou. Toto su pomerne bezne pripady, ale je to poznat podla bieleho povlaku na oleji (zatke, mierke...)
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
naopak, čím míň ohřátý, tím nižší tlakyHynek píše:jasne nejspíš to tak je, nepochopitelný jsou ale ty tlaky, všechny válce 10,5baru, zřejmě sem to něměl dost ohřatý a tys to tam ta T3 ládovala zřejmě se ta vůle zvětší... no sundam to a uvidim, přeměřim ten spodek
každopádně bych sundal hlavu a uvidíš hned, jestli ti to teklo skrz těsnění