KA24DET vs. SR20DET

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Odpovědět
Uživatelský avatar
Andeer
user
Příspěvky: 293
Registrován: 28.02.2005, 14:14
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andeer »

včera mi v práci řekli že mám "starý pekáč"
tak si dovedete predstavit co to se mnou udělalo
Nissan 200sx 92'
cervena b., dovoz nemecko
repas turbo od michala - jede fajně
Intercooler avia, BOW MK2, iridium IQ20, 1.1BAR , CHIP stage1, mobil1 5W50
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

Andeer píše:včera mi v práci řekli že mám "starý pekáč"
tak si dovedete predstavit co to se mnou udělalo
Tak je vytahni na sprinty s jejich novejma pekacema :))
Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay »

Jo, stary pekac... A proc, kdyz jedu ja (a trochu si pomuzu plynem nad 3500 ot. a BOVem), se kazdy ohlidne a po tech "novych pekacich" mych zamoznejsich kolegu se nikdo ani nepodiva? :D
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

doublejay píše:Jo, stary pekac... A proc, kdyz jedu ja (a trochu si pomuzu plynem nad 3500 ot. a BOVem), se kazdy ohlidne a po tech "novych pekacich" mych zamoznejsich kolegu se nikdo ani nepodiva? :D
Jojo.....asi tak :D
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

pokud můžu poradit tak co se týká instalace KA24E/DE tak má jinou převodovku než CA18DET,kardan jde dopasovat, má jinou elektriku..taktež to bude s SR20 tam nebude pasovat si ani kardan
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
milonovo
user
Příspěvky: 722
Registrován: 05.10.2004, 20:37
Bydliště: Kolín

Příspěvek od milonovo »

Já bych zůstal u CA 18 DET,pořizovací náklady jinýho motoru můžeš vrazit do luxusní GO a nemyslím že je potřeba 350PS.Mě by ke spokojenosti stačilo 250,pokud budu mít něco navíc,nebudu se zlobit :) Myslím že už tak se s tím dá zažít spousta zábavy a na sprintech v týhle kategorii stejně jezdí úplně jiná liga.
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

milonovo píše:Já bych zůstal u CA 18 DET,pořizovací náklady jinýho motoru můžeš vrazit do luxusní GO a nemyslím že je potřeba 350PS.Mě by ke spokojenosti stačilo 250,pokud budu mít něco navíc,nebudu se zlobit :) Myslím že už tak se s tím dá zažít spousta zábavy a na sprintech v týhle kategorii stejně jezdí úplně jiná liga.
JA se zacinam divat po RB20DET....jinak CA18 nebude zas takovej zazrak kdyz jak tu nekdo psal vsude swapuji za SR20 :)
Uživatelský avatar
milonovo
user
Příspěvky: 722
Registrován: 05.10.2004, 20:37
Bydliště: Kolín

Příspěvek od milonovo »

Kdo chce kam,a? si tam jde! :D
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5421
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

Mirek píše:JA se zacinam divat po RB20DET....jinak CA18 nebude zas takovej zazrak kdyz jak tu nekdo psal vsude swapuji za SR20 :)
to není pravda, amíci swapují na sr20det jen kvůli tomu, že v japonsku je sr20 daleko častější a stejně drahej, díky tomu, že se montuje do s13, 14 a 15 od roku 1991 :-)

jinak podle mýho nemá nejmenší smysl swapovat na sr20 z ca18, protože výkonovej potenciál u obou motorů je přibližně stejnej a jedinej výslednej rozdíl je, že tě to bude stát o 100tis víc
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

To Martin: Sak jo sem si delal legraci :D . O tom RB20DET si myslis co?
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5421
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

no určitě to nebude špatnej motor, navíc 6válec :-)
ale když už, tak bych se poohlídnul po rb25, nebo 26
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

Martin_534 píše:no určitě to nebude špatnej motor, navíc 6válec :-)
ale když už, tak bych se poohlídnul po rb25, nebo 26
Jina cenova kategorie....je rozdil jestli dam cca 2K eur za RB20DET nebo 5.5K za RB26DET :(
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

myslím si že nejlepší a nejlevnější varianta je na ten výkon dostat stavající CA18DET, ikdyž toho pak vydrží mín tak i s těma GO to bude pořád nejlevnější varianta,navíc dostupnost dílu na tento motor je na vynikající úrovni, unás se na to dá koupit úplně všechno,další věc sou problémy s upravami,s CA18 to bude nejjednodušší,pač ho tady má každý a některé se tomu výkonu přibližují,neli ho mají,takže kdykoliv poradí, to se týká i problému,cokoli nefunguje, je nejpravděpodobnější možnost rady pro tenhle motor....nejlepší nakonec,z 1,8 dostat 350koní, to je prostě paráda :wink:
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

můj názor ca18det a kromě všech úprav co se tady probírají, bych
1) udělal výbrus válců (třeba i o 1mm větší (bude i větší obsah))
2) vyměnil písty za kovaný (tím pádem lehčí), nejlépe téčka s nosem proti výkyvu, a vupouklý nahoru, (vyšší komprese, lepší spalování)
3) GO hlavy, kvůli vyšším tlakům měděný kroužky jako těsnění
4) titanový ojnice (ty ten motor přežijou) jsou extra lehký a s těma pístama to půjde brutálně do otáček
5) odlehčit a vyleštit kliku jak zrcadlo, dynamicky vyvážit (pokud budou peníze nazbyt raději kovanou kliku a nebudeš chápat (odlehčit setrvák)
6) čip minimálně stage 3 (jestli hafo cachů nech si udělat custom) popř se domluv s radym at ti udělá úpravy (dal bych CMOS EPROM rychleji reaguje)
7) FMIC, BOW, chladič oleje, Walbro, střiky, atd.........
8) odhad je přes 400 koní (aby nebylo 500)

a k tomu všemu odlehčit všechny rotační hmoty-náboje kol, závodní litáky, co nejlehčí gumy atd..... a jseš král sprintů
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5421
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

Kentoya píše:můj názor ca18det a kromě všech úprav co se tady probírají, bych
1) udělal výbrus válců (třeba i o 1mm větší (bude i větší obsah))
2) vyměnil písty za kovaný (tím pádem lehčí), nejlépe téčka s nosem proti výkyvu, a vupouklý nahoru, (vyšší komprese, lepší spalování)
3) GO hlavy, kvůli vyšším tlakům měděný kroužky jako těsnění
4) titanový ojnice (ty ten motor přežijou) jsou extra lehký a s těma pístama to půjde brutálně do otáček
5) odlehčit a vyleštit kliku jak zrcadlo, dynamicky vyvážit (pokud budou peníze nazbyt raději kovanou kliku a nebudeš chápat (odlehčit setrvák)
6) čip minimálně stage 3 (jestli hafo cachů nech si udělat custom) popř se domluv s radym at ti udělá úpravy (dal bych CMOS EPROM rychleji reaguje)
7) FMIC, BOW, chladič oleje, Walbro, střiky, atd.........
8) odhad je přes 400 koní (aby nebylo 500)

a k tomu všemu odlehčit všechny rotační hmoty-náboje kol, závodní litáky, co nejlehčí gumy atd..... a jseš král sprintů
u turbomotorů se komprese spíš snižuje, protože s velkym turbem, který natlačí spoustu vzduchu pod tlakem to s velkou kompresí detonuje
a nejlevnější uprava turbobomotoru je výměna turba za větší + potřebný úpravy k tomu :-)
Odpovědět