KA24DET vs. SR20DET
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
pokud můžu poradit tak co se týká instalace KA24E/DE tak má jinou převodovku než CA18DET,kardan jde dopasovat, má jinou elektriku..taktež to bude s SR20 tam nebude pasovat si ani kardan
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Já bych zůstal u CA 18 DET,pořizovací náklady jinýho motoru můžeš vrazit do luxusní GO a nemyslím že je potřeba 350PS.Mě by ke spokojenosti stačilo 250,pokud budu mít něco navíc,nebudu se zlobit Myslím že už tak se s tím dá zažít spousta zábavy a na sprintech v týhle kategorii stejně jezdí úplně jiná liga.
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
JA se zacinam divat po RB20DET....jinak CA18 nebude zas takovej zazrak kdyz jak tu nekdo psal vsude swapuji za SR20milonovo píše:Já bych zůstal u CA 18 DET,pořizovací náklady jinýho motoru můžeš vrazit do luxusní GO a nemyslím že je potřeba 350PS.Mě by ke spokojenosti stačilo 250,pokud budu mít něco navíc,nebudu se zlobit Myslím že už tak se s tím dá zažít spousta zábavy a na sprintech v týhle kategorii stejně jezdí úplně jiná liga.
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
to není pravda, amíci swapují na sr20det jen kvůli tomu, že v japonsku je sr20 daleko častější a stejně drahej, díky tomu, že se montuje do s13, 14 a 15 od roku 1991 :-)Mirek píše:JA se zacinam divat po RB20DET....jinak CA18 nebude zas takovej zazrak kdyz jak tu nekdo psal vsude swapuji za SR20
jinak podle mýho nemá nejmenší smysl swapovat na sr20 z ca18, protože výkonovej potenciál u obou motorů je přibližně stejnej a jedinej výslednej rozdíl je, že tě to bude stát o 100tis víc
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
myslím si že nejlepší a nejlevnější varianta je na ten výkon dostat stavající CA18DET, ikdyž toho pak vydrží mín tak i s těma GO to bude pořád nejlevnější varianta,navíc dostupnost dílu na tento motor je na vynikající úrovni, unás se na to dá koupit úplně všechno,další věc sou problémy s upravami,s CA18 to bude nejjednodušší,pač ho tady má každý a některé se tomu výkonu přibližují,neli ho mají,takže kdykoliv poradí, to se týká i problému,cokoli nefunguje, je nejpravděpodobnější možnost rady pro tenhle motor....nejlepší nakonec,z 1,8 dostat 350koní, to je prostě paráda
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
můj názor ca18det a kromě všech úprav co se tady probírají, bych
1) udělal výbrus válců (třeba i o 1mm větší (bude i větší obsah))
2) vyměnil písty za kovaný (tím pádem lehčí), nejlépe téčka s nosem proti výkyvu, a vupouklý nahoru, (vyšší komprese, lepší spalování)
3) GO hlavy, kvůli vyšším tlakům měděný kroužky jako těsnění
4) titanový ojnice (ty ten motor přežijou) jsou extra lehký a s těma pístama to půjde brutálně do otáček
5) odlehčit a vyleštit kliku jak zrcadlo, dynamicky vyvážit (pokud budou peníze nazbyt raději kovanou kliku a nebudeš chápat (odlehčit setrvák)
6) čip minimálně stage 3 (jestli hafo cachů nech si udělat custom) popř se domluv s radym at ti udělá úpravy (dal bych CMOS EPROM rychleji reaguje)
7) FMIC, BOW, chladič oleje, Walbro, střiky, atd.........
odhad je přes 400 koní (aby nebylo 500)
a k tomu všemu odlehčit všechny rotační hmoty-náboje kol, závodní litáky, co nejlehčí gumy atd..... a jseš král sprintů
1) udělal výbrus válců (třeba i o 1mm větší (bude i větší obsah))
2) vyměnil písty za kovaný (tím pádem lehčí), nejlépe téčka s nosem proti výkyvu, a vupouklý nahoru, (vyšší komprese, lepší spalování)
3) GO hlavy, kvůli vyšším tlakům měděný kroužky jako těsnění
4) titanový ojnice (ty ten motor přežijou) jsou extra lehký a s těma pístama to půjde brutálně do otáček
5) odlehčit a vyleštit kliku jak zrcadlo, dynamicky vyvážit (pokud budou peníze nazbyt raději kovanou kliku a nebudeš chápat (odlehčit setrvák)
6) čip minimálně stage 3 (jestli hafo cachů nech si udělat custom) popř se domluv s radym at ti udělá úpravy (dal bych CMOS EPROM rychleji reaguje)
7) FMIC, BOW, chladič oleje, Walbro, střiky, atd.........
odhad je přes 400 koní (aby nebylo 500)
a k tomu všemu odlehčit všechny rotační hmoty-náboje kol, závodní litáky, co nejlehčí gumy atd..... a jseš král sprintů
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
u turbomotorů se komprese spíš snižuje, protože s velkym turbem, který natlačí spoustu vzduchu pod tlakem to s velkou kompresí detonujeKentoya píše:můj názor ca18det a kromě všech úprav co se tady probírají, bych
1) udělal výbrus válců (třeba i o 1mm větší (bude i větší obsah))
2) vyměnil písty za kovaný (tím pádem lehčí), nejlépe téčka s nosem proti výkyvu, a vupouklý nahoru, (vyšší komprese, lepší spalování)
3) GO hlavy, kvůli vyšším tlakům měděný kroužky jako těsnění
4) titanový ojnice (ty ten motor přežijou) jsou extra lehký a s těma pístama to půjde brutálně do otáček
5) odlehčit a vyleštit kliku jak zrcadlo, dynamicky vyvážit (pokud budou peníze nazbyt raději kovanou kliku a nebudeš chápat (odlehčit setrvák)
6) čip minimálně stage 3 (jestli hafo cachů nech si udělat custom) popř se domluv s radym at ti udělá úpravy (dal bych CMOS EPROM rychleji reaguje)
7) FMIC, BOW, chladič oleje, Walbro, střiky, atd.........
odhad je přes 400 koní (aby nebylo 500)
a k tomu všemu odlehčit všechny rotační hmoty-náboje kol, závodní litáky, co nejlehčí gumy atd..... a jseš král sprintů
a nejlevnější uprava turbobomotoru je výměna turba za větší + potřebný úpravy k tomu :-)