s tim textem sem ji moc nepomoh misto čtverečků ty jejich znaky
jestli sem to dobře pochopil tak tech 36,540 bude nejspís ze přední nárazník + 36,540 zadek + 36,540 prahy ??? anglickou verzi nemaj??
ty vejfucky jsou pěkný, jen jsem nikde neviděl vnitřní průměr roury, aby ten vejfuck nakonec nebyl užší jak vaše svody a tím pádem by to na výkon až takovej vliv nemělo
tak sem to vyřešil na konec nerez potrubí sem navařil nerez rouru o průměru 100mm, výsledek: připadá mi to že se zmenšil tah motoru ale to bude nejspíš tím že výfuk kapanek zmírnil turbodíru. Když se projížděl okolo zastávky plné lidí a pustil plyn tak začal výfuk brutálně praskat a lidi uskakovali pryč za ploty
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
blázen píše:tak sem to vyřešil na konec nerez potrubí sem navařil nerez rouru o průměru 100mm, výsledek: připadá mi to že se zmenšil tah motoru ale to bude nejspíš tím že výfuk kapanek zmírnil turbodíru. Když se projížděl okolo zastávky plné lidí a pustil plyn tak začal výfuk brutálně praskat a lidi uskakovali pryč za ploty
no pokial to nie je prilis hlucne, je to idealne riesenie pre turbo. zmensenie tahu je mozne, totiz je mozne ze sa posunul krutiaci moment do vyssich otacok a/alebo zaroven turbo nabieho skor a plynulejsie, takze necitis taky prudky narast krut. momentu.
ten hluk je moc velky musim to vyřešit vhodným koncovým tlumičem, potrubí je nerez od downpipe a jeho průměr je 63,5mm. kroutící moment je určitě posunut jinam a ten náběh je taky jiný, jde krásně slyšet jak nabíhá turbo. taak ted se vrhnu na palivovou pumpu..
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod