S13 vs. S14
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
jak jsou na tom seriovky netušim, ale asi dost podobně
každopádně u lehce potuněnejch aut to vychází docelal dost pro s14, já dostal vždy od jindry minimálně 1s, ale je fakt, že on měl slicky a sprintuje roky a já teprve začínal ....
každopádně se připrav, že na s14, bude většina běžnejch dílů podstatně dražších než u s13, značkový tuning díly stojej stejně a potenciál těch aut je taky vpodstatě stejnej
výhoda s14 jsou brzdy a VLSD v serii, nevýhoda váha a hnusná kastle :-)
každopádně u lehce potuněnejch aut to vychází docelal dost pro s14, já dostal vždy od jindry minimálně 1s, ale je fakt, že on měl slicky a sprintuje roky a já teprve začínal ....
každopádně se připrav, že na s14, bude většina běžnejch dílů podstatně dražších než u s13, značkový tuning díly stojej stejně a potenciál těch aut je taky vpodstatě stejnej
výhoda s14 jsou brzdy a VLSD v serii, nevýhoda váha a hnusná kastle :-)
- mrkevvzime
- user
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 23.08.2005, 21:10
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Ondrey
- user
- Příspěvky: 587
- Registrován: 27.09.2004, 15:47
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
.. sériová S14 má papírově horší zrychlení na 100 - 7.3s proti S13 se 6.8s..
Díky většímu objemu, výkonu i točivýmu momentu je ale S14 svižnější v pružným zrychlení.
Co se maximálky týká, jsou na tom sériové S13 a S14 skoro stejně (225 vs. 235).
2 mrkevvzime: není žádná S14B jen S14 a S14A
Díky většímu objemu, výkonu i točivýmu momentu je ale S14 svižnější v pružným zrychlení.
Co se maximálky týká, jsou na tom sériové S13 a S14 skoro stejně (225 vs. 235).
2 mrkevvzime: není žádná S14B jen S14 a S14A
240 genuine british BHPs covered with British racing green..
- mrkevvzime
- user
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 23.08.2005, 21:10
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Nevim kde jste vsichni prisli na zrychleni pro seriovou S13 z 0-100 za 6,8. Co ja jsem videl original katalogy od Nissana pro RS13 je vsude psano 7,5s. U te S14 nevim.Ondrey píše:.. sériová S14 má papírově horší zrychlení na 100 - 7.3s proti S13 se 6.8s..
Díky většímu objemu, výkonu i točivýmu momentu je ale S14 svižnější v pružným zrychlení.
Co se maximálky týká, jsou na tom sériové S13 a S14 skoro stejně (225 vs. 235).
2 mrkevvzime: není žádná S14B jen S14 a S14A
Tech 6,8s z 0-100km/h jste vycetli kde?
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
Martin_534 píše:jak jsou na tom seriovky netušim, ale asi dost podobně
každopádně u lehce potuněnejch aut to vychází docelal dost pro s14, já dostal vždy od jindry minimálně 1s, ale je fakt, že on měl slicky a sprintuje roky a já teprve začínal ....
každopádně se připrav, že na s14, bude většina běžnejch dílů podstatně dražších než u s13, značkový tuning díly stojej stejně a potenciál těch aut je taky vpodstatě stejnej
výhoda s14 jsou brzdy a VLSD v serii, nevýhoda váha a hnusná kastle :-)
Co je to VLSD?