Je libo pořádný turbo?

tipy na zajímavé weby, shopy atd
Uživatelský avatar
Vita.z31
user
Příspěvky: 870
Registrován: 18.11.2005, 20:40

Je libo pořádný turbo?

Příspěvek od Vita.z31 »

velmi zajímavá stránka......i repas :!:


http://www.turbocalculator.com/sale-turbochargers.php
Uživatelský avatar
Spike
user
Příspěvky: 218
Registrován: 08.01.2005, 21:43
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Spike »

To je naše stará známá stránka. Tam maj hlavně za hodně dobrý prachy T3ky. 8)
Červená RS13 ´90
- ve fázi přestavby
Katany
user
Příspěvky: 911
Registrován: 05.10.2004, 17:35
Bydliště: Chlumec nad Cidlinou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Katany »

ja jsem od nich uz turbo kupoval T3 super60trim ... :-) ted je jeho majitelem belmondo ...
Uživatelský avatar
Hynek
user
Příspěvky: 1124
Registrován: 06.10.2004, 18:47
Bydliště: Plzen

Příspěvek od Hynek »

a jak mu to turbo maká? od tý doby jak mu turbo pustilo olej sem už o měm nic neslyšel, nebo to bylo něčim jinym ...
Katany
user
Příspěvky: 911
Registrován: 05.10.2004, 17:35
Bydliště: Chlumec nad Cidlinou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Katany »

turbo je ok ... vypada to ze to neunesly krouzky :?
Uživatelský avatar
Spike
user
Příspěvky: 218
Registrován: 08.01.2005, 21:43
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Spike »

Kolik Te to turbo vyslo i s dopravou?
Červená RS13 ´90
- ve fázi přestavby
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5421
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

ale pozor, co mi říkal katany, tak mu poslali turbo nechlazený vodou, jenom olejem a milonovo má to samý ... záleží na vás, ale já bych takový turbo nechtěl ...
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

Martin_534 píše:ale pozor, co mi říkal katany, tak mu poslali turbo nechlazený vodou, jenom olejem a milonovo má to samý ... záleží na vás, ale já bych takový turbo nechtěl ...
pokial viem, tak vodne chladenie turba nema az taky vyznam ako sa mu priklada, vela velmi vykkonych turb nema vodne chladenie, myslim ze tie vacsie turba nemaju vodne chladenie uplne bezne. vela majitelov napr. cosworthov odpajala vodne chladenie z turba....
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5421
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

no stejně mě to jako spoustu debatujících na uk foru nepřesvědčilo :-)

nějak nepřicházim na výhody jenom chlazení olejem...
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

Martin_534 píše:no stejně mě to jako spoustu debatujících na uk foru nepřesvědčilo :-)

nějak nepřicházim na výhody jenom chlazení olejem...
podstatne je ze to presvedcilo tych co take turbo maju a ty co okolo toho len kecaju ma nezujimaju, ako vo vsetkych debatach.
Podstatne je, ze voda turbo nechladi, stred chladi olej. To bude zrejme dovod, preco sa robia turba aj bez vodneho chladenia a nijako im to nevadi.
Nikdo, kdo ma turbo bez vody, sa toho nijako nemusi bat. Dolezity je spravny prietok oleja.
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

tak tak správný průtok oleje, a nechat déle vychladnout
např avie 75 Kw pouze olej, tlak 1,3 až 1,5 bar vydrží cca 200 000 km
samozřejmě, že je to nafta a mín se točí, ale jen tak pro info
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

třeba nezapomínat že výfukové plyny dieslových motorů nemají tak vysokou teplotu jako výfukové plyny benzinových motorů.. :wink:


ak sa nepletiem
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5421
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

blázen píše:třeba nezapomínat že výfukové plyny dieslových motorů nemají tak vysokou teplotu jako výfukové plyny benzinových motorů.. :wink:


ak sa nepletiem
nepleteš :-)
Uživatelský avatar
Spike
user
Příspěvky: 218
Registrován: 08.01.2005, 21:43
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Spike »

Souhlasim s Raddym, vodní chlazení je celkem nepodstatná zaležitost, nejdůležitější je olej. Jak prochází hřídelka středem v okolí ložisek, tak právě tady je potřeba pořádně mazat a chladit. Kudy se na tadyty místa dostane voda? Nikudy, neni jak. Ta chladí spiš celkove jen ložiskovou skříň, ale ta to snese dobře i bez toho. A olej samotnej tu hřídelku uchladí dobře. Vejfukový plyny má benzín samo sebou daleko vyšší, a je to taky tím, že se víc točej. Jenže tou vodou, tyhle teploty stejně nijak výrazně nesrazíš. Já osobně budu chtít větší bez vody.
Červená RS13 ´90
- ve fázi přestavby
Odpovědět