tedy alespon pro mne..
http://forums.freshalloy.com/ubbthreads ... ype=thread
docela dobry pocteni od turbech na sx-a...
Re: docela dobry pocteni od turbech na sx-a...
hodne dlha debata
Re: docela dobry pocteni od turbech na sx-a...
Tak nám zkráceně přibliž na jakých závěrech se kolegové za kanálem dohodli.
200sx s13 r.v.91
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy
jj mate pravdu...ja to sem postnul kdyz jsem to zacal cist...ale je pravda ze v praci nemam tolik casu abych to docetl cely...
...hlavnim tematem je kombinace ruznych kompressor wheelu s ruznymi turbine wheels...
co me ale prekvapilo jak tam nekdo tvrdi ze s GT25R na stock engine pouze HKS cams...na 1.2 ma 361 PS na SR20DET...
...hlavnim tematem je kombinace ruznych kompressor wheelu s ruznymi turbine wheels...
co me ale prekvapilo jak tam nekdo tvrdi ze s GT25R na stock engine pouze HKS cams...na 1.2 ma 361 PS na SR20DET...
preco nie? pokial dokaze udrzat tlak 1.2bar do 7500ot, tak ten vykon je realny, plus minus....Gerox píše:jj mate pravdu...ja to sem postnul kdyz jsem to zacal cist...ale je pravda ze v praci nemam tolik casu abych to docetl cely...
...hlavnim tematem je kombinace ruznych kompressor wheelu s ruznymi turbine wheels...
co me ale prekvapilo jak tam nekdo tvrdi ze s GT25R na stock engine pouze HKS cams...na 1.2 ma 361 PS na SR20DET...
Ak je to GT2540 tak to by malo tlak 1.2bar zvladnut....