Rozpery
držáky budou ten masivní typ (lepší) a budou v komaxitu uvažuji zatím žlutý a červený at to není moc drahý, jiný barvy taky možno, ale bude asi delší čekací doba at se to neprodraží, jinak bezproblémové barvy jsou bílá a černá, žlutá s červenou už chvilku trvají, ale minimální problém
rozpěry uvažuji leštěná chromovaná ocel obdélníkový tvar cca 3 * 1,5 cm zatím zháním levný dural slušného profilu at to můžu dělat i z něho
určitě bych to chtěl vyřešit se štelovací rozpěrnou délkou, co si budeme namlouvat, máme starší auta a určitě třetina z našich miláčků, zažila nějakou kolizi a nemusí rozteče zcela přesně sedět
když to vidím tak držáků necham udělat 20 kusů a rozpěry podle počtů,
zkuste si nahlásit barvy at to můžu rozpočítat
určitě půjde modrá i zelená, ale bude to chvilku trvat, protože přehození barev stojí cca 1000 kč, a když pojedou zrovna v modrém odstínu tak přehození barev platí oni
rozpěry uvažuji leštěná chromovaná ocel obdélníkový tvar cca 3 * 1,5 cm zatím zháním levný dural slušného profilu at to můžu dělat i z něho
určitě bych to chtěl vyřešit se štelovací rozpěrnou délkou, co si budeme namlouvat, máme starší auta a určitě třetina z našich miláčků, zažila nějakou kolizi a nemusí rozteče zcela přesně sedět
když to vidím tak držáků necham udělat 20 kusů a rozpěry podle počtů,
zkuste si nahlásit barvy at to můžu rozpočítat
určitě půjde modrá i zelená, ale bude to chvilku trvat, protože přehození barev stojí cca 1000 kč, a když pojedou zrovna v modrém odstínu tak přehození barev platí oni
Naposledy upravil(a) Kentoya dne 16.12.2005, 22:05, celkem upraveno 1 x.
- mrkevvzime
- user
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 23.08.2005, 21:10
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- remo
- user
- Příspěvky: 1020
- Registrován: 08.11.2005, 14:48
- Bydliště: Bratislava/Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
pre mna naj cervena, ale sa prisposobim, no problem.
remo
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
- mrkevvzime
- user
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 23.08.2005, 21:10
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele: