Otáčky na volnoběh při zahřátém motoru

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Marek Radim
user
Příspěvky: 47
Registrován: 17.11.2005, 18:53

Otáčky na volnoběh při zahřátém motoru

Příspěvek od Marek Radim »

Je to v pořádku,když mi otáčky volnoběhu při rozvícení světel,při zapnutí ventilátoru,při pootočení volantu,nebo při sešlápnutí brzdy nachvíli klesnou a pak se vrátí do normálu 750rpm ?[/img]
Katany
user
Příspěvky: 911
Registrován: 05.10.2004, 17:35
Bydliště: Chlumec nad Cidlinou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Katany »

jasny ... altik klade v tu chvili v tu chvili vetsi odpor aby ty vsechny spotrebice nakrmil ... delaj to vsechny auta ... me escort pri zapnuti svetel a ventilatoru najednou dokonce kolikrat i zdechnul ;-) este ze uz je pryc :-)

de akorat o to jak moc klesnou a za jak velkou chvili se vrati na 750 ... :|
Naposledy upravil(a) Katany dne 19.11.2005, 12:04, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od remo »

pokial ja viem je to bezne aj na novych autach. je to pre motor velky zaber, hlavne ten volant.

mne to robi tiez, myslim ze to je najmensi problem.
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay »

750rpm je dost nizko a motoru to urcite neprospiva. Podle manualu ma byt 850 +/- 50, nastaveni na takovych 900 neni na zavadu, motor jde klidneji...
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
Uživatelský avatar
Spike
user
Příspěvky: 218
Registrován: 08.01.2005, 21:43
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Otáčky na volnoběh při zahřátém motoru

Příspěvek od Spike »

Marek Radim píše:Je to v pořádku,když mi otáčky volnoběhu při rozvícení světel,při zapnutí ventilátoru,při pootočení volantu,nebo při sešlápnutí brzdy nachvíli klesnou a pak se vrátí do normálu 750rpm ?[/img]
Souhlasim s Katanym, je to normalni. Ale ten volnobech je fakt trochu moc malej, jak psal doublejay. Raci si to zvedni, pak i to kolisani otacek nebude mozna az tak velky jak je asi ted.
Červená RS13 ´90
- ve fázi přestavby
Uživatelský avatar
240SX
user
Příspěvky: 220
Registrován: 20.12.2005, 17:36
Bydliště: Frenštát p.R.

Příspěvek od 240SX »

doublejay píše:750rpm je dost nizko a motoru to urcite neprospiva. Podle manualu ma byt 850 +/- 50, nastaveni na takovych 900 neni na zavadu, motor jde klidneji...
U 200SX to tak možná je ,ale u 240SX(zapoměl jsem uvést) je podle dvou manuálů,které vlastním nast.ot.volnoběhu 750rpm.
Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay »

tak to jo, nevedel jsem, ze jde o 240...
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
Uživatelský avatar
Gulašek
user
Příspěvky: 134
Registrován: 20.07.2005, 14:46
Bydliště: Veselí nad Moravou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gulašek »

240SX píše:
doublejay píše:750rpm je dost nizko a motoru to urcite neprospiva. Podle manualu ma byt 850 +/- 50, nastaveni na takovych 900 neni na zavadu, motor jde klidneji...
U 200SX to tak možná je ,ale u 240SX(zapoměl jsem uvést) je podle dvou manuálů,které vlastním nast.ot.volnoběhu 750rpm.
No aj tak je to málo ! u všech skoro! aut je všady psané 800 ot.+/-50.
Je to vyhovující :) Já su pro stým vetším volnoběhem tomu autu se nic nestane :)
Odpovědět