Tloušťka těsnění pod hlavu.. ?
Tloušťka těsnění pod hlavu.. ?
Já bobánek jsem ho nestihl změřit
Pls,jak je to těsnění tlustý?
Pls,jak je to těsnění tlustý?
- street.racer
- user
- Příspěvky: 395
- Registrován: 07.11.2004, 01:01
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
KDYŽ TAK KOUKÁM NA TU TLOŠŤKU TĚSNĚNÍ TAK MĚ NAPADLO CO TO UDĚLÁ KDYŽ JE TĚSNĚNÍ 1.2MM ALE HLAVA JE BROUŠENÉ O 0.12MM ...BUDE TO MÍT NĚJAKÝ VLIV NA MOTOR TĚCH 0.12MM MENŠÍ VÝŠKA NEŽ MÁ BÝT? JE TO MŮJ PŘÍPAD A TURBO MĚ TAHÁ OD VYSOKÝCH OTÁČEK....
Mazda 6 2.0 107kw + Laguna 1.8 88kw
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS
urcite to nema s turbom nic spolocne, pretoze ak je hrubka mensia, zvysi sa kompresia, ked tak by ti auto islo lepsieswed píše:KDYŽ TAK KOUKÁM NA TU TLOŠŤKU TĚSNĚNÍ TAK MĚ NAPADLO CO TO UDĚLÁ KDYŽ JE TĚSNĚNÍ 1.2MM ALE HLAVA JE BROUŠENÉ O 0.12MM ...BUDE TO MÍT NĚJAKÝ VLIV NA MOTOR TĚCH 0.12MM MENŠÍ VÝŠKA NEŽ MÁ BÝT? JE TO MŮJ PŘÍPAD A TURBO MĚ TAHÁ OD VYSOKÝCH OTÁČEK....
ale zvysena kompresia je skor na skodu....kvoli oktanovemu cislu benzinu. A celkova hrubka 1.1mm mi pripada este uplne v pohode, to asi nebude ziadny rozdiel v kompresii....
čistě teoreticky 0,1 mm je přibližně 0,1 bar +-0,025 at nežeru
u každýho motoru je to jiný, ale celkově to tak nějak platí
takže i při nově zkompletovaným motoru s perfektníma tlakama by 0,3 mm nemělo mít velký vliv jelikož se zvedne komprese amx o 0,4 bar což už může mít neblahý vliv na turbomotor, ale upřímně klasický těsnění se stlačí řekněme určitě taky o 0,2 mm a kovový se nestlačí takřka vůbec
takže závěrem, jelikož většina motorů neí 100% tak bych 0,2 neřešil vůbec a 0,4 podbroušená hlava už bych přemýšlel obzvláště po GO motoru
howgh
u každýho motoru je to jiný, ale celkově to tak nějak platí
takže i při nově zkompletovaným motoru s perfektníma tlakama by 0,3 mm nemělo mít velký vliv jelikož se zvedne komprese amx o 0,4 bar což už může mít neblahý vliv na turbomotor, ale upřímně klasický těsnění se stlačí řekněme určitě taky o 0,2 mm a kovový se nestlačí takřka vůbec
takže závěrem, jelikož většina motorů neí 100% tak bych 0,2 neřešil vůbec a 0,4 podbroušená hlava už bych přemýšlel obzvláště po GO motoru
howgh
ok diky jen sem si to chtěl ujasnit. Jak bude nějak čas tak pujde turbo dolu a na zkouknutíraddy píše: urcite to nema s turbom nic spolocne, pretoze ak je hrubka mensia, zvysi sa kompresia, ked tak by ti auto islo lepsie
ale zvysena kompresia je skor na skodu....kvoli oktanovemu cislu benzinu. A celkova hrubka 1.1mm mi pripada este uplne v pohode, to asi nebude ziadny rozdiel v kompresii....
Mazda 6 2.0 107kw + Laguna 1.8 88kw
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS
-
- user
- Příspěvky: 911
- Registrován: 05.10.2004, 17:35
- Bydliště: Chlumec nad Cidlinou
- Kontaktovat uživatele:
to bude tou gumickou co tam nemasswed píše:ok diky jen sem si to chtěl ujasnit. Jak bude nějak čas tak pujde turbo dolu a na zkouknutíraddy píše: urcite to nema s turbom nic spolocne, pretoze ak je hrubka mensia, zvysi sa kompresia, ked tak by ti auto islo lepsie
ale zvysena kompresia je skor na skodu....kvoli oktanovemu cislu benzinu. A celkova hrubka 1.1mm mi pripada este uplne v pohode, to asi nebude ziadny rozdiel v kompresii....