Blbečkové ... :)
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
No to je fakt síla,.. ale asi nejsme jediní blbečkové ,věděl sem,že je to magor, už podle obsahu toho co psal Street.racerovi,ale ještě to uveřejnit pro ostatní, to je fakt nářez,.. Omlouvám se všem blondýnkám,které sem kdy urazil,...existujou ještě blbější a najivnější individua
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
len kopie z reakcii na ten ICQ rozhovor:
mashina: Ten rozhovou po ICQ má jako znamenat co? Nějaká nová móda vyjadřování nebo co?
To tady nechápe nikdo, ale hlavně že je mashina spokojenej, asi dávaj v Bohnicích na svátky propustku domů
Bohužel vás nepoteším....stále kvoká, stále kvoká....
Pozor, bude pecka:
mashina:
me bude vklidu stacit, kdyz tady ten rozhovor nekde zustane. Kazdej si muze udelat svuj obrazek a kazdej se muze projevit jak se mu zrovna chce. Nebo ne?
street racer:
mashina: A myslis si, ze je v poradku to udelat bez meho souhlasu?
mashina:
jo
street racer:
mashina: V tom případě jsi nemorální buran.
mashina:
a ty jsi stereofonni integrator
Tak to hovori za vsetko......snad som este v zivote necital tak stupidnu debatu
mashina: Ten rozhovou po ICQ má jako znamenat co? Nějaká nová móda vyjadřování nebo co?
To tady nechápe nikdo, ale hlavně že je mashina spokojenej, asi dávaj v Bohnicích na svátky propustku domů
Bohužel vás nepoteším....stále kvoká, stále kvoká....
Pozor, bude pecka:
mashina:
me bude vklidu stacit, kdyz tady ten rozhovor nekde zustane. Kazdej si muze udelat svuj obrazek a kazdej se muze projevit jak se mu zrovna chce. Nebo ne?
street racer:
mashina: A myslis si, ze je v poradku to udelat bez meho souhlasu?
mashina:
jo
street racer:
mashina: V tom případě jsi nemorální buran.
mashina:
a ty jsi stereofonni integrator
Tak to hovori za vsetko......snad som este v zivote necital tak stupidnu debatu
no co uz o tom viac...2l atmo motor kludne moze zniest 300k pri zachovani spravneho managementu paliva a pridanim turba. Kvoli svojej vyssej kompresii staci pomerne nizky tlak turba a je to.....Kvalitny cip tuning to urcite zvladne, verim tomu....Gerox píše:tohle mne zajima...slo by vice info? dik.mikyc píše:sprinter: sr20de v zakladu s origo pistama neco pres 300hp. seen it done
Fakt staci ist na tie fora co tu boli spomenute, je tam viacero hotovych aplikacii.....
napisal som pri zachovani spravneho pal. managementu...to znamena ze tak velke vstreky ako budu potrebne.....Gerox píše:hmm...a to vsetko seriove vnitrky? NA motor v pohode znesie 300+? ako dlho?
NA motor ma vacsinou rovnake diely (z pevnostneho hladiska, SR20D a 20DET maju rovnake ojnice, klukovku, blok atd) z pevnostneho hladiska ako preplnane verzie. 2l NA motory sa preplnenim bezne dostavaju na 300+k, na nete je vela hotovych aplikacii a vykon vychadza prave takyto.
Vyssia kompresia NA motorov poskytuje vyhodu vyssieho vykonu, ale je narocnejsia na spravne nastavenie dodavky paliva a predzapalu ako nizkokompresne turbo motory. Kompresia 8.5:1 na turbo motore sa da povazovat za pomerne dost konzervativnu, pri spravnom naladeni sa robia preplnane motory s kompresiou 10:1. Vyssia kompresia poskytuje lepsi vykon v nizkych otackach, vyssi vykon pri nizsom tlaku turba. Niektore NA motory su priam idealne ne prestavbu na preplnane pri zachovani seriovych vnuturnosti (snad okrem piestov-kovane, upravena kompresia)
- street.racer
- user
- Příspěvky: 395
- Registrován: 07.11.2004, 01:01
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Trosku se pletes, SR20DE a SR20DET ma minimalne zcela jine pisty i ojnice. Nahore jsou pisty z NA, dole z turba.raddy píše:napisal som pri zachovani spravneho pal. managementu...to znamena ze tak velke vstreky ako budu potrebne.....Gerox píše:hmm...a to vsetko seriove vnitrky? NA motor v pohode znesie 300+? ako dlho?
NA motor ma vacsinou rovnake diely (z pevnostneho hladiska, SR20D a 20DET maju rovnake ojnice, klukovku, blok atd) z pevnostneho hladiska ako preplnane verzie. 2l NA motory sa preplnenim bezne dostavaju na 300+k, na nete je vela hotovych aplikacii a vykon vychadza prave takyto.
Vyssia kompresia NA motorov poskytuje vyhodu vyssieho vykonu, ale je narocnejsia na spravne nastavenie dodavky paliva a predzapalu ako nizkokompresne turbo motory. Kompresia 8.5:1 na turbo motore sa da povazovat za pomerne dost konzervativnu, pri spravnom naladeni sa robia preplnane motory s kompresiou 10:1. Vyssia kompresia poskytuje lepsi vykon v nizkych otackach, vyssi vykon pri nizsom tlaku turba. Niektore NA motory su priam idealne ne prestavbu na preplnane pri zachovani seriovych vnuturnosti (snad okrem piestov-kovane, upravena kompresia)
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
- street.racer
- user
- Příspěvky: 395
- Registrován: 07.11.2004, 01:01
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele: