Kratkodoby test spotreby
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
- mrkevvzime
- user
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 23.08.2005, 21:10
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Dovolím si oponovat.tamo píše:Este sa doplnim ze pocas testu som na budiku mal stale podtlak -6 az 0. Pretlak ziadny ani rajcinovy .
Tak ako som jazdil pocas testu sa jazdit neda. Na spotrebu som si dvestovku urcite nekupil.
Používám auto na ježdění do práce každý den a závodění mě po těch letech už přešlo.Já vím že to natřu komukoli z těch plácalů,co jedou ráno se mnou(jsou to pořád ty stejný auta) a oni to ví taky .
ALE:
Jezdím od 90 do 120 a při rozjezdu si nemyslím že mě podělá každá škodovka .Do boostu jdu při rozjezdu tak do 0-0,3 a při ustálené rychlosti co nejvíc v mínusu.A průměrnou mám 9,2l.Je ale fakt že T3jka při nule dá tolik vzduchu a takový výkon že škodárnu by musel hodně rozdráždit aby mě dostal-jestli vůbec.Myslím že porovnávat tady spotřebu je úplně zbytečné,maximálně informativní,ale co majitel,to jiný styl jízdy.
Zářný příklad je Idanow(8,5l) a Remo to stejné auto(13l).Jsem zvědav až se Remo vyřádí,jestli se dostane na Otovu spotřebu.
200sx s13 r.v.91
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy
- remo
- user
- Příspěvky: 1020
- Registrován: 08.11.2005, 14:48
- Bydliště: Bratislava/Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
prave je mi ale divne ze oto bol schopny zajazdit taku spotrebu a ja nie, lebo si trufnem o sebe povedat ze som fakt majster pri normalnej jazde zajazdit super spotrebu co mi aj malokto veri za som taku zajazdil. je ale pravda ako som pisal ze som vyjazdil 1.5 nadrze a sem tam som sa aj pozabaval, cize tieto udaje nepovazujem za smerodajne a este aj fakt o skoromrtvom motore tej spotrebe urcite neprospel. takze som v klidku s vyskou spotreby. uvidime az bude ready na sezonu.sprinter píše:Dovolím si oponovat.tamo píše:Este sa doplnim ze pocas testu som na budiku mal stale podtlak -6 az 0. Pretlak ziadny ani rajcinovy .
Tak ako som jazdil pocas testu sa jazdit neda. Na spotrebu som si dvestovku urcite nekupil.
Používám auto na ježdění do práce každý den a závodění mě po těch letech už přešlo.Já vím že to natřu komukoli z těch plácalů,co jedou ráno se mnou(jsou to pořád ty stejný auta) a oni to ví taky .
ALE:
Jezdím od 90 do 120 a při rozjezdu si nemyslím že mě podělá každá škodovka .Do boostu jdu při rozjezdu tak do 0-0,3 a při ustálené rychlosti co nejvíc v mínusu.A průměrnou mám 9,2l.Je ale fakt že T3jka při nule dá tolik vzduchu a takový výkon že škodárnu by musel hodně rozdráždit aby mě dostal-jestli vůbec.Myslím že porovnávat tady spotřebu je úplně zbytečné,maximálně informativní,ale co majitel,to jiný styl jízdy.
Zářný příklad je Idanow(8,5l) a Remo to stejné auto(13l).Jsem zvědav až se Remo vyřádí,jestli se dostane na Otovu spotřebu.
remo
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
[/quote]Zářný příklad je Idanow(8,5l) a Remo to stejné auto(13l).Jsem zvědav až se Remo vyřádí,jestli se dostane na Otovu spotřebu.
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
neboj remo, postupne sa naucis o 200sx vela veci, mimo ine aj jazdit s dobrou spotrebouremo píše:prave je mi ale divne ze oto bol schopny zajazdit taku spotrebu a ja nie, lebo si trufnem o sebe povedat ze som fakt majster pri normalnej jazde zajazdit super spotrebu co mi aj malokto veri za som taku zajazdil. je ale pravda ako som pisal ze som vyjazdil 1.5 nadrze a sem tam som sa aj pozabaval, cize tieto udaje nepovazujem za smerodajne a este aj fakt o skoromrtvom motore tej spotrebe urcite neprospel. takze som v klidku s vyskou spotreby. uvidime az bude ready na sezonu.sprinter píše:Dovolím si oponovat.tamo píše:Este sa doplnim ze pocas testu som na budiku mal stale podtlak -6 az 0. Pretlak ziadny ani rajcinovy .
Tak ako som jazdil pocas testu sa jazdit neda. Na spotrebu som si dvestovku urcite nekupil.
Používám auto na ježdění do práce každý den a závodění mě po těch letech už přešlo.Já vím že to natřu komukoli z těch plácalů,co jedou ráno se mnou(jsou to pořád ty stejný auta) a oni to ví taky .
ALE:
Jezdím od 90 do 120 a při rozjezdu si nemyslím že mě podělá každá škodovka .Do boostu jdu při rozjezdu tak do 0-0,3 a při ustálené rychlosti co nejvíc v mínusu.A průměrnou mám 9,2l.Je ale fakt že T3jka při nule dá tolik vzduchu a takový výkon že škodárnu by musel hodně rozdráždit aby mě dostal-jestli vůbec.Myslím že porovnávat tady spotřebu je úplně zbytečné,maximálně informativní,ale co majitel,to jiný styl jízdy.
Zářný příklad je Idanow(8,5l) a Remo to stejné auto(13l).Jsem zvědav až se Remo vyřádí,jestli se dostane na Otovu spotřebu.
- remo
- user
- Příspěvky: 1020
- Registrován: 08.11.2005, 14:48
- Bydliště: Bratislava/Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
no to ja sa toho nebojim, teraz odpociva a tesi sa na klampiara a mechanika:)
remo
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
- doublejay
- user
- Příspěvky: 1642
- Registrován: 27.09.2004, 16:23
- Bydliště: Jihlava, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Posledni vysledky testu spotreby: posledni 2 tankovani jsem bral do prazdne nadrze Shell V-Power Racing 100 za 33.90/l vc. DPH. To vychazi +/- na 29,5l/1000Kc. Za 2000Kc jsem ujel temer presne 600km (nejaka jednotka pres), rozhodne jsem nejezdil dalky po dalnici, ale spis 50:50 mesto:okresky u nas na Vysocine, ani jsem se nepokousel o nizkou spotrebu. Obcas si slapnu (pokud to stav silnice dovoli, minuly vikend to fakt neslo ani na chvilku), ale pres 5500ot. zatim nechodim, mam 5000km po g.o. To vychazi na krasnych 9.8/100 kombinovane spotreby. Uz predtim jsem pozoroval pokles o 1-1,5/100 pri pouziti tohoto benzinu, lze jezdit s lehkou nohou na nizsi otacky pri vyssim rychlostnim stupni (a samozrejme taky nemam detonace na plny tlak turba). Pri tankovani to vychazi zhruba o 4,5 l mene benzinu oproti BA-95, pokud by byla uspora 1.5l/100km, je to presne nulovy rozdil v ujete vzdalenosti za stejne prachy...
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele: