Kdo bude jezdit pres zimu s dvoukilem?
Dneska jsem z SX málem udělal šrot .Už mi chybělo to občas rychlé svezení tak jsem tomu trochu na ledovici naložil a .... k...rva . Začal jsem se točit po cestě jak na twisteru,obouchal jsem si prědní i zadní nárazník ,naštěstí jen o hromady nahrnutého sněhu .Ještě štěstí,že nejelo žádné auto v proti směru .Ale musím říct,že to bylo rodeo jak sviňa .
Jo no ješte že tem byljen ten snich a ne nějaké ocelové svody.. ale stejne nechapu jak se muzes jen tak dostat do hodin..ja se s tim na lede vzdycky tak mazlim..a i kdyz to rozjedu tak kolem 120 a zacnu blbnout na lede...tak stejne kdyz citim ze mi ujizdi zadek tak pustim plyn a auto se krasne srovna...a kdyz brzdis tak te abs do smyku taky nepusti..tak cim to?
- doublejay
- user
- Příspěvky: 1642
- Registrován: 27.09.2004, 16:23
- Bydliště: Jihlava, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Na to zapomen, zadne auto na lede neudrzis - predstav si hokejovy puk... Navic - na predku mas vetsi procento brzdne sily, mas tam motor, zadek je lehky a pri slapnuti na brzdu te na kluzkem povrchu naprosto spolehlive predbehne. Mohl bych vypravet zazitky byt i jen z teto zimy, jsme tady na to extremne dobre zarizeni... Loni se mi nechte povedly dvoje hodiny, sice jsem to "zkousel" na bezpecnem miste bez dopravy, ale primarne jsem je udelat nechtel, chtel jsem si vyzkouset, jestli to zvladnu. Ale nedalo se, byla zledovatela cesta a jak se to zacalo tocit, nepomohlo nic... Spojka, volant na opacnou stranu, proste nic.Caizi píše:...a kdyz brzdis tak te abs do smyku taky nepusti..tak cim to?
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
Stalo se mi to jen jednou ,protože jak už jsem psal dost jsem tomu naložil ,přeřadil jsem ze 4 na 3 přev.stupeň +dost plynu a to jezdím na letních,bez závaží v zadu a nemám ABS.Jinak takřka celou zimu projezdím v poho.Ale už vím,že v zimě není čas na předvádění,hraní a mazlení se na ledě a vůbec už jezdit 120km/h a nebo máš špatný tachošCaizi píše:Jo no ješte že tem byljen ten snich a ne nějaké ocelové svody.. ale stejne nechapu jak se muzes jen tak dostat do hodin..ja se s tim na lede vzdycky tak mazlim..a i kdyz to rozjedu tak kolem 120 a zacnu blbnout na lede...tak stejne kdyz citim ze mi ujizdi zadek tak pustim plyn a auto se krasne srovna...a kdyz brzdis tak te abs do smyku taky nepusti..tak cim to?
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Caizi píše: stejne nechapu jak se muzes jen tak dostat do hodin..ja se s tim na lede vzdycky tak mazlim..a i kdyz to rozjedu tak kolem 120 a zacnu blbnout na lede...tak stejne kdyz citim ze mi ujizdi zadek tak pustim plyn a auto se krasne srovna...a kdyz brzdis tak te abs do smyku taky nepusti..tak cim to?
Rekl bych ze pusteni plynu je ta nejhosi vec co muzes udelat (myslim tim uplné ubrání plynu) kdyz ti zacne ulitavat zadek.
Ubranim plynu akorat ten smyk nakrmis - brzdny efekt motoru
Spíš je lepsi pouze decentne ubrat plyn. Uplne idealni je vyslapnout spojku, pak se ti to hezky chytne
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
935Baby píše:Caizi píše: stejne nechapu jak se muzes jen tak dostat do hodin..ja se s tim na lede vzdycky tak mazlim..a i kdyz to rozjedu tak kolem 120 a zacnu blbnout na lede...tak stejne kdyz citim ze mi ujizdi zadek tak pustim plyn a auto se krasne srovna...a kdyz brzdis tak te abs do smyku taky nepusti..tak cim to?
Rekl bych ze pusteni plynu je ta nejhosi vec co muzes udelat (myslim tim uplné ubrání plynu) kdyz ti zacne ulitavat zadek.
Ubranim plynu akorat ten smyk nakrmis - brzdny efekt motoru
Spíš je lepsi pouze decentne ubrat plyn. Uplne idealni je vyslapnout spojku, pak se ti to hezky chytne
Přesně tak ,ale já měl takové fofry,že jsem neměl ani čas zareagovat.