Nechci tě přesvědčovat ,nikdy nikoho nepřesvědčuji,ale já si spíš MYSLÍM,že je to především v řídičovi.milonovo píše:225 je hodně široká guma,195 by bylo akorát.O tom že se v zimě jezdí líp na letních mě nepřesvědčíš,ale když se Ti to líbí
Kdo bude jezdit pres zimu s dvoukilem?
- mrkevvzime
- user
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 23.08.2005, 21:10
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- doublejay
- user
- Příspěvky: 1642
- Registrován: 27.09.2004, 16:23
- Bydliště: Jihlava, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Ja sice nechtel trapit auticko, ale musel jsem neco nutne zaridit a MHD nebo nedej boze peskobusem bych to nestihal nebo nedal vubec... U nas bylo po ranu (9.00) sice jen -23, ale nastartoval jsem na skrtnuti... Mam Vartu s max. proudem 600A, taky k tomu asi prispiva... stari 3 roky... A tak jsem ujel mimo plan asi 20km, aby se motor aspon trochu ohral a nepohyboval se jen priskoky po meste (mel jsem to jen cca 4km tam a 4 zpatky).240SX píše:Na Severní Moravě je -27°C.Tak co,který z vás dneska nenatočil
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
- doublejay
- user
- Příspěvky: 1642
- Registrován: 27.09.2004, 16:23
- Bydliště: Jihlava, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Presne tak, tady na Indocinsku neznam moc pravidelne jezdicich ridicu, kteri by si troufli neprezouvat. I kdyz jinde snih neni nebo je ho pomalu, tady je pravidelne kazdou zimu a dlouhodobe, navic se na okreskach nesoli (zdroje vody), muzete byt jaci chcete ridici, ale za normalni zimy cca -7 az -15 na beznem ujezdenem snehu maximalne tak posypanem inertnim posypem si letni guma ve srovnani se zimni ani neskrtne - teda, pokud nechcete byt brzdou provozu a jezdit +/- 30 a v kazdem stoupani zatarasit cestu. Letos je to extrem, pri tom stridani slunecnych odpoledni a nocnich -20 a nize je vsude led a na lede je to skoro jedno, ale jinak plati vyse uvedene. Zimni guma ma hlavne VYPOCITATELNE, ODHADNUTELNE CHOVANI (a nehadejte se se mnou, jezdim pres 20 let a NIKDY JSEM NEMEL GARAZ ), zatimco u te letni nebo "celorocni" nikdy nevite okamzik, kdy jeste auto podrzi a kdy uz ne. Je tvrda a diky jinemu vzorku ma horsi zaber. Predevsim si uvedomte, ze ten kousek gumy je to jedine, co vas drzi na silnici. Fuckt nesouhlasim s temi, co tvrdi, ze je to hlavne v ridici... jasne, to vzdycky, ale prave proto rozumny ridic nejede v zime na letnich, pokud to neni nejaky vyjimecny stav. Mozna v mistech, kde se fest soli, kde neni az takova zima, kde nejsou otevrene plane, kam nafouka z poli, kde se nedelaji jazyky a zaveje, atd atd, ale Z CCA 50 AUT V OKOLI MEHO BYDLISTE NIKDO NEMA LETNI. Proc asi???Kentoya píše:to já vím, ale pokud na těch širších pojedeš po asfaltu, který se zničehonic změní na zasněženou silnici, hned si uvědomíš že méně je někdy více , já to nikomu nenutím, jen jsem psal co a jak,
ono takový široký a ještě k tomu letní na zasněženým letišti, to je teprve super zábava
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
Souhlasím s tvrzením, že zimní pneu má lepší vlastnosti a tedy lepší na zasněžené povrchy atd... , ale co mi není jasné jak to dělali řidiči před rokem řekněme 90, kdy jeste nebyla móda kupovat zimni pneu a dle informací mého otce ani nebyly .... tedy nikdy zimní nekoupil - byly udajně celoroční. Jezdil autem každý den a šlo to taky ... Podle mne je větší problém v udržbě silnic .... víc na to dlabou...
ono před rokem 90 tady jezdily hlavně shadyny a navíc všichni šetřily a pokud možno nejezdili ani v létě, jelikož se jim zdál benzín drahej, při - 15 už nevyjel skoro nikdo, protože se nehodilo oškrabávat okna za jízdy, a za druhé na cestách jsi skoro nikoho v zimě nepotkal až na pár nadšenců takže se dalo s autem víc blbnout, ale stejně nevím jestli si to pamatuješ, tak za komančů v zimě všichni jezdili jak posraní, aby jim to neulítlo, a navíc celoročky OR 34 na suché silnici i když zmrzlé, seděli velice dobře, na sněhu to bylo už horší, ale stále to s nima šlo, při rychlosti do 70 km/hod, do 5 cm sněhu,
dnes je provoz zcela někde jinde, jezdí 10x tolik aut, a 5x více pitomců, co neumí řídit, a jak ti to ustřelí, tak ti nezbyde než se modlit, aby ten co jede proti uhnul (dřív tam nikdo nebyl, jenom pole a z toho tě první JZDák vytáh)
dnes je provoz zcela někde jinde, jezdí 10x tolik aut, a 5x více pitomců, co neumí řídit, a jak ti to ustřelí, tak ti nezbyde než se modlit, aby ten co jede proti uhnul (dřív tam nikdo nebyl, jenom pole a z toho tě první JZDák vytáh)
- mrkevvzime
- user
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 23.08.2005, 21:10
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- doublejay
- user
- Příspěvky: 1642
- Registrován: 27.09.2004, 16:23
- Bydliště: Jihlava, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Jak pise Kentoya - auta, jejich vykony, rychlosti a pocet byl tehdy o necem jinem nez dnes, udrzba silnic taky. Zimni gumy samozrejme nejsou samospasitelne a davaji jisty "pocit bezpeci". Jenze fyzikalni zakony plati i pro ne... Nicmene: JEJICH HRANICE JE PREKROCENA S LETNIMI GUMAMI V ZIME MNOHEM DRIV A TEN OKAMZIK SE NEDA ODHADNOUT ANI PRI SLUSNE VYJEZDENOSTI JINAK DOBREHO RIDICE. Kdyz mi nekdo da auto s letnimi pri podminkach, ktere tady prave panuji, budu velmi zvazovat, jestli to nemam povazovat za potencialni pokus o vrazdu. A kdyz uz bych byl nuceny s tim jet, pojedu tak pomalu, opatrne a se stazenou prdeli, ze budu nejspis prekazkou plynulosti provozu a napric snaze jet bezpecne s potencialne nebezpecnym autem budu vytvaret situace, ke kterym by vubec nemuselo dojit a nekdo, kdo ma zimni, ale uz ne ty zkusenosti, na to muze doplatit.
P.S. Za ty leta a kilometry na cestach uz jsem toho videl tolik, ze vedome pouziti letnich v zime povazuju jednoznacne za hazard, at je ridic dobry jakkoliv. Prave dobry ridic by tak jezdit nemel... Proc vedome zvysovat riziko? Pouziti zimnich neni narizene. Kdyz se neco stane, tak se na to ale pojistovna jiste podiva...
P.S. Za ty leta a kilometry na cestach uz jsem toho videl tolik, ze vedome pouziti letnich v zime povazuju jednoznacne za hazard, at je ridic dobry jakkoliv. Prave dobry ridic by tak jezdit nemel... Proc vedome zvysovat riziko? Pouziti zimnich neni narizene. Kdyz se neco stane, tak se na to ale pojistovna jiste podiva...
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...