Raddyho rady k vyberu turba, 3. cast
jo rady jelikož se v tom asi tady vyznáš nejlíp tak pro nás ostatní jestli by jsi mohl pls zkusit rozepsat ty turba asi takto (pouze vhodné kusy)
výkon cca200 ps --- turbo takový a makový ---- zabírá od do
výkon cca225 ps --- turbo takový a makový ---- zabírá od do
a můžeš sem i napsat ekvivalenty z jiných aut a dej to klidně do návodů
a pls jestli víš kde se dají sehnat náhradní díly jako ložiska do turba atd (vím že repase není sranda) tak mi napiš kde dík
výkon cca200 ps --- turbo takový a makový ---- zabírá od do
výkon cca225 ps --- turbo takový a makový ---- zabírá od do
a můžeš sem i napsat ekvivalenty z jiných aut a dej to klidně do návodů
a pls jestli víš kde se dají sehnat náhradní díly jako ložiska do turba atd (vím že repase není sranda) tak mi napiš kde dík
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Dotaz na raddyho
Prosil bych o malou radu.
Rád bych si pořídil turbo tak na 350 koníků.
Přemýšlím o GT2871Rku s turbínou 53,8mm/76trim . 64 A/R a kompresorem 71mm/56trim .60A/R
+ 550cc vstřiky + novou silnější pumpu a regulátor + Z32 AFM.
Eventuelně vačky 256ky.
Ale podle těch obrázků map z článku a výběru turba to vypadá, že se mi to bude dusit (Křivka průtoku u GT2871R zasahovala za surge limit).
Nikde jsem zatím nečetl nic o fungování/nefungování na CA18DET,
přestože tohle turbo na fórech hodně chválí.
Díky moc za pomoc
Rád bych si pořídil turbo tak na 350 koníků.
Přemýšlím o GT2871Rku s turbínou 53,8mm/76trim . 64 A/R a kompresorem 71mm/56trim .60A/R
+ 550cc vstřiky + novou silnější pumpu a regulátor + Z32 AFM.
Eventuelně vačky 256ky.
Ale podle těch obrázků map z článku a výběru turba to vypadá, že se mi to bude dusit (Křivka průtoku u GT2871R zasahovala za surge limit).
Nikde jsem zatím nečetl nic o fungování/nefungování na CA18DET,
přestože tohle turbo na fórech hodně chválí.
Díky moc za pomoc
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
To je pěkny přehled
http://website.lineone.net/%7Ejon_ed/Turbo_Table.htm
http://website.lineone.net/%7Ejon_ed/Turbo_Table.htm
- tamo
- user
- Příspěvky: 1085
- Registrován: 22.10.2004, 12:59
- Bydliště: Podhájska, SK
- Kontaktovat uživatele:
GT25R
Ahojte,
Chcel by som na CA18DET nahodit GT25R A/R .80 60 trim, A/R .64 62 trim
http://www.rbracing-rsr.com/turbo/Turbo ... mpress.gif
http://www.rbracing-rsr.com/turbo/Turbo ... urbine.gif
S akym cipom je mozne kombinovat toto turbo?
V akych otackach zacne zaberat?
Je toto turbo zhodne s turbom ktore sa montovala do 180SX SR20DET tam sa pouzila T25R s tymi istymi parametrami, len asi nema gulickove lozisko.
Niekde som cital ze gulickove turba sa nedaju repasovat je to pravda?
Dakujem za odpovede
Chcel by som na CA18DET nahodit GT25R A/R .80 60 trim, A/R .64 62 trim
http://www.rbracing-rsr.com/turbo/Turbo ... mpress.gif
http://www.rbracing-rsr.com/turbo/Turbo ... urbine.gif
S akym cipom je mozne kombinovat toto turbo?
V akych otackach zacne zaberat?
Je toto turbo zhodne s turbom ktore sa montovala do 180SX SR20DET tam sa pouzila T25R s tymi istymi parametrami, len asi nema gulickove lozisko.
Niekde som cital ze gulickove turba sa nedaju repasovat je to pravda?
Dakujem za odpovede
Nissan 200SX S13 1990
Ahoj
Podla vsetkeho ide o toto turbo, GT2554R:
http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... 1171_3.htm
toto turbo nie je prilis vhodne pre tvoju aplikaciu, za tie peniaze to rozhodne nestoji a hlavne nie je pre toto turbo k dispozicii ziadny cip. Je mozne ze by to fungovalo dobre so stage2 cipom. Nabeh by mal byt v podstate rovnaky ako ma seriove turbo.
Ked sa rozhodnes kupit nove GT turbo, tak odporucam GT2860R, je to gulickova obdobe s14 T28, stage2 cip je robeny priamo pre toto tubo.
http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... 7160_5.htm
Vsetky turba sa daju repasovat, v najhorsom vymenou celeho stredu, co je skor pripad gulickovych turb, je to vsak repas takmer za cenu noveho turba.
Podla vsetkeho ide o toto turbo, GT2554R:
http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... 1171_3.htm
toto turbo nie je prilis vhodne pre tvoju aplikaciu, za tie peniaze to rozhodne nestoji a hlavne nie je pre toto turbo k dispozicii ziadny cip. Je mozne ze by to fungovalo dobre so stage2 cipom. Nabeh by mal byt v podstate rovnaky ako ma seriove turbo.
Ked sa rozhodnes kupit nove GT turbo, tak odporucam GT2860R, je to gulickova obdobe s14 T28, stage2 cip je robeny priamo pre toto tubo.
http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... 7160_5.htm
Vsetky turba sa daju repasovat, v najhorsom vymenou celeho stredu, co je skor pripad gulickovych turb, je to vsak repas takmer za cenu noveho turba.
- tamo
- user
- Příspěvky: 1085
- Registrován: 22.10.2004, 12:59
- Bydliště: Podhájska, SK
- Kontaktovat uživatele:
V com vidis nevhodnost toho turba, myslel si tym ze sa dosiahnut iba o nieco vyssii vykon ako s origi T25? Alebo podla mapy je nedostatocne mozstvo vzduchu? Oproti GT28R je tam dost velky rozdiel v rozsahu mapy.
Ja som na nete nasiel par aplikacii kde toto turbo pouzili na nasom motore, ale nic viacej teda zatial stale hladam
Ja som na nete nasiel par aplikacii kde toto turbo pouzili na nasom motore, ale nic viacej teda zatial stale hladam
Nissan 200SX S13 1990