Diky chalani,potesili ste ma.S tou RJ je to najjednoduchsie.Moj partak je vyhradnim dovozcom RJ z Australie a ladil som s nim uz nejedno auto,takze viem,ze to nie je az taky velky problem ako sa moze zdat.Aj ked po pravde on sa s tym vie vyhrat a ja mu len sekundujem.RJ...perfektna vec.Bez toho by som sa do tuningu motora ani nepustal.Chiptuning je uplna p... .
corkybell píše:To uz nemal byt taky problem s kovanymi piestami,ojnicami,riadiackou a turbom.Uvidime co nato povedia seriove striki, fuel pumpa,prevodovka,spojka....
najprv zacnu nadavat striky typu : "co to po nas chces?"
pak pumpa: "ty si sa posral jak im mam dat tolko benzinu?"
jinak správně udělanej čiptuning udělá tu samou službu, akorát to nemá tak user friendly ovládání, viz třeba JEZovo auto,kteý má se seriovou jednotkou a jen s jeho čiptuningem cca 450rwhp
Martin_534 píše:co vozíte za jednotky a za kolik? :-)
jinak správně udělanej čiptuning udělá tu samou službu, akorát to nemá tak user friendly ovládání, viz třeba JEZovo auto,kteý má se seriovou jednotkou a jen s jeho čiptuningem cca 450rwhp
mno oni to v uk a nevimkde maji stejne naky divny auta...ze maj hordu psů na seriovym motoru...
to uz vieme ze na to nemaju...nemusis to testovat...seriovy palivovy system je u japoncu do 300 psů....vim o realnym prikladu v cechach kde to nevydrzalo ani 290...
takze s tim bych s velkou turbinou fakt neexperimentoval...vstriky su treba to je jasne...potazmo aj cerpadlo...ak chces investovat do velkej turbiny a spol...tak na tomto by si uz setrit nemal...tot moj nazor...
Martine,vozime Autronici.Mas tam 3 modeli SMC,SM2,SM4.podrobnosti ohladne ceny sa daju dojednat,ale cirka sa pohybuju okolo 100000 Sk.Tych 450 koni na kolach si pisal o UK aute?Ak ano,tak jak kolega napisal tiez sa mi tie cisla moc nezdaju...naposledy nejaka Impreza 748 WHP tym padom kolko mala na motore.Podla mna nerealne,hlavne jak tam pisal tak so seriovou prevodovkou