S14

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Odpovědět
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5421
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

no já mám pocit, že tam nějakej elektromagentickej ventil je, ale na s14 nejsem expert 8)
Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gerox »

ok...nebudem sa hadat..:)
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

je tam ventil ktory prepina vetvu s restriktorom (1.prev. stupen) a bez neho.

Ako hovorim, napr. Vlado tam ma zaradeny manualny b.controller pred wastegate. ziadna elektronika neovlada max. tlak.
Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gerox »

no ten solenoid tam je...a tomei eliminuje max boost v ECU...mne z toho logicky vychadza ze ECU to olvada...resp. minimalne si hlida max boost...nie? 8) preco by inak eliminovali boost cut? vlastne preco by tam vobec bol?

to ze tam je BC este nicomu nevadi...to len ochcava vstup do WG...
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

Gerox píše:no ten solenoid tam je...a tomei eliminuje max boost v ECU...mne z toho logicky vychadza ze ECU to olvada...resp. minimalne si hlida max boost...nie? 8) preco by inak eliminovali boost cut? vlastne preco by tam vobec bol?

to ze tam je BC este nicomu nevadi...to len ochcava vstup do WG...
ach, uz ma to prestava bavit, takze posledny krat:
tomei eliminuje BOOST CUT, co je inak povedane FUEL CUT, inak povedane vypnutie dodavky paliva pri dosiahnuti max. vystupnej hodnoty z AFM. Nema to nic spolocne zo samotnym tlakom. Princip a dovod fuel cut najdes tu na fore v inom mojom clanku.
Naposledy: S13 A S14 ECU NEKONTROLUJE ANI NEMERIA TLAK TURBA.

koncim k tejto teme, sorry :roll:
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

neudrzal som sa:))

pozri si sem, je to to iste ako tomei ecu, to sa to vola stagex chip:

http://www.horsham-developments.co.uk/ , skecia s14.

najdes tam napisane ku kazdemu cipu AKY TLAK TURBA MUSIS NASTAVIT, aby bol cip vyuzity po svoje maximum.....
corkybell
user
Příspěvky: 62
Registrován: 10.01.2006, 20:09
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od corkybell »

Raddy....trosku na odlahcenie od temy....a co ten benzin???Aky mam teda tankovat??? :lol: :lol: :lol:
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

corkybell píše:Raddy....trosku na odlahcenie od temy....a co ten benzin???Aky mam teda tankovat??? :lol: :lol: :lol:
vsak pockaj, aj na teba si vyciham :lol: :lol:
ale co uz na taku hlupost napisat a stale to tam dokola niekto pise take kraviny :roll:
corkybell
user
Příspěvky: 62
Registrován: 10.01.2006, 20:09
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od corkybell »

Vsak dobre si mu napisal...smial som sa este 2 hodiny.Ale cudujem sa tebe,ze s tvojou hlavou sa ti chce im tam nieco pisat a vysvetlovat im.A co sa tyka tych cipov tak co sa hned jedujes..nie kazde auto to ma rovnake a presne nato je tu to forum,aby sa clovek spytal a pokecal o tom a ked nie s tebou tak potom uz s kym...dufam,ze ta S14 co idem vo stvrtok pozriet bude dobra a potom sa do nej pustim a budem hladat nieco nacom ta nachytam...dufam teda...:-)))))))))) Vsak pockaj zajac!!!...a priznaj,ze RJ je lepsi ako cip..no,no pod,pod...povedz to... :-))))))
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

ano řj je lepší jako čip
:evil:
:evil:
:evil:
:evil:
:evil:
:evil:
v případě, že mám naditou peněženku a mechaniky od mclarena okolo sebe, jinak je to naopak
:D
:D
:D
:D
:D
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

Jedna taka provokacna vec smerom na Raddyho. Ohladom toho co si napisal na TKS o Silvii.

Pokial mne je zname tak modelovy rad S13 sa v USA oznacoval ako 240sx a bolo to rovnake oznacenie pre coupe aj pre fastback. Okrem tychto zakladnych tvarov, tam boli predavane aj rozne kombinacie prednej a zadnej casti (jedna taka kombinacia bola aj v Pimp My Ride, konkretne pred s vyklapacimi svetlami a zad z kupe).

Oznacenie 180sx je pouzivane v Japonsku a este asi aj v nejakych Europskych krajinach. V USA ale urcite nie.

Co sa tyka oznacenia Silvia, tak tym je v Japonsku oznacovane prave to kupe. Fastback sa oznacuje ako 180sx. (http://www.nadine180.com/resources/glossary.html)

Priklad Silvie S13: http://www.hoobly.com/0/0/167435.html

A este jedna vec. V USA sa S13-ka nikdy nepredavala s motorom SR20DET (ani s CA18DET). Vzdy len z KA24DE. Vsetky S13, ktore su v USA na predaj s inym motorom ako KA su swapy.

BTW.: Nechcem robit chytreho, to len aby bol v tom poriadok. Tiez som v tom mal predtym chaos.
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

ad kenivruh
to už se tady probíralo že amici maj 240 a swapujou je
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya »

ad kenivruh ještě jednou
jestlipak víš co se stane, když do 240 sx strčím motor z 200 sx :D
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

tak to teda neviem :?

BTW.: Sa mi zda, ze niekto neprestavil cas fora na zimny :)
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5421
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

kenivruh píše:tak to teda neviem :?

BTW.: Sa mi zda, ze niekto neprestavil cas fora na zimny :)
no forum má už dlouho nastavenej správnej čas, už je to jenom na uživatelích jakej čas si nastavěj 8)
Odpovědět