Snizeni otacek
- mrkevvzime
- user
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 23.08.2005, 21:10
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Jo taaaaak, tak to jooooo. Ja samozrejme zacal tema dulezitejma vecma, aby to jelo, tohle neresim nikak prioritne, ale chtel bych to casem poladit.Ondrey píše:Dave.. moje připomínka v žádným případě nebyla pruda..
byla to jen a jen připomínka k tomu, že nejdřív začínáš řešit blbosti a ne důležitý věci, který ti - podle tvých slov - na autě odcházejí.. :-)
To, že SXko točí při 180ti kolem 5ti tisíc je fakt úplně normální a není to nijak na škodu... tím přehodnocením stylu jízdy jsem myslel to, že bys - když ti vadí vysoký otáčky - měl jezdit po dálnici pomaleji...
Nojo, na nektery veci jsem fakt chytlavej.Ondrey píše:tak kolem sebe hned nekopej a chápej přátelský pošťouchnutí.. :-)
Nekecam. V6 2.8, 190k, tiptronicOndrey píše:(btw. - nemůžu si pomoct, ale fakt nevěřím, že atmo passat točí při 180ti km/h 3.500 otáček... to netočí ani VR6 s automatem.. :-) )
Schodnem se jen na tom, ze VW motory delat neumi. Ale jinak tento motor se vyrabi uz min 7 let (muj VW je 6 let stary, ale vykon je furt stejnej, mozna tam udelali nejaky upravy, ale bez efektu na vykon). Muzes se podivat na stranky skoda-auto - je to porad stejny motor se stejnym vykonem.blázen píše:ten 2,8 je ještě pořád ta mrdka co dávli v letech 90 do VW? nebo to je něco nového, podle výkonu je to ten strý že?
http://www.skoda-auto.com/cze/model/superb/technology/
Faktem je, ze ten motor neni zadny zavodnik, ale zas je krasne tichy.